Jump to content
 

cristeck

Membru
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

About cristeck

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/28/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cielo GLE
  1. Se aude in spatele aeratoarelor centrale (gaurile de ventilare centrale). Se aude destul de puternic, zgomotul nefiind acoperit decat daca dau ventilatorul pe treapta maxima.
  2. Multumesc, Bella. Am suspectat si eu ruperea sau slabirea unui furtun, insa doream sa aflu cum ajung la acel furtun, unde e pozitionat, ce trebuie sa desfac. Link-ul care mi l-ai dat se refera la Nubira. Ori eu am Cielo. Multumesc inca odata.
  3. Salutare. De cateva zile nu mai pot folosi normal distributia aerului in interior (picioare, fata, parbriz). Se aude un suierat, asemenea unui furtun care trage aer fals. Clapetele de distributie a aerului nu se mai misca bine (de ex, cand pozitionez selectorul pentru parbriz debitul de aer spre fata ramane foarte mare). Dupa cate stiu eu actionarea acestui sistem de clapete este cu vacuum de la motor. Banuiesc ca s-a spart sau a iesit furtunul de vacuum. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi si o schema de acces la acel furtun? Multumes anticipat.
  4. Ulei Motor Mobil S 5W-40 / 4 L - 100 Lei (uleiul luat de mine si pus in service) Ulei Cutie Vit Shell / 2L - 50 Lei (uleiul de la service - imi pare rau ca nu l-am luat tot eu si p-asta) Inel etansare Cu (la baia de ulei) - 1leu Arc fixare sabot frana - 1 leu Garnitura capac tacheti - 10 lei Filtru ulei - 7,8 lei Garnitura capac diferential - 12 lei Deflector apa - 17 lei Furtun ventilatie - 24 lei cap bara dr - 67 lei
  5. Salutare. Problema: comutari bruste intre faza scurta si faza lunga fara sa ating maneta, la gropi si mai tarziu la cele mai mici denivelari, precum si la semnalizare stanga. Am desfacut blocul de lumini, l-am curatat, insa problema era de la capacul blocului de lumini, mai precis la gaura in care intra axul manetei. De atata vreme si folosire se largise, iar maneta avea un usor joc, destul de mic insa suficient cat sa dea un mic contact si sa ma enerveze pe mine si mai ales pe ceilalti participanti la trafic. Rezolvare: am pus (am imbracat) pe axul manetei cu un pic de scotch metalic si am pus capacul la loc. Jocul a disparut si problema s-a rezolvat. Pana acum. Pentru cei cu astfel de probleme o sa pun si niste poze cu blocul de lumini, insa sunt undeva pierdute prin calculator. O sa revin. Pana atunci ...
  6. Va spun din proprie experienta. S-au retezat 13 dinti la cureaua de distributie, la trecerea peste o cale ferata. Din cauza acestei coincidente (adica zdranganeala aferenta caii ferate) in momentul in care s-a oprit motorul am crezut ca altceva este cauza. Prin urmare am mai incercat cateva porniri, fara succes evident. Intr-un tarziu am desfacut capacul de sus de la curea si am vazut ca nu se invarte. Am fost cu masina la mecanic, am schimbat cureaua plus rola si totul a fost ok. Motorul nu a suferit alte pagube. Masina este Cielo cu motor SOHC.
  7. O intrebare. Tot am citit pe acest forum cum ca unii membrii ai forumului au cumparat piese de la unele magazine cu ceva reduceri. Spune-ti-mi si mie cum se fac aceste reduceri? Intri si spui ca esti membru Daewooforum si atat? Trebuie sa cumperi de cel putin o anumita suma? Cum se procedeaza? Multam.
  8. Am aplicat smecheria cu frana de mana trasa si 4-5 pedale puternice. Merge de minune. Performantele de franare s-au imbunatatit considerabil. Multumim de sfaturi, ovi_jer.
  9. Kit Burduf Planetara 49 RON - include burduf (ala dinspre roata), 2 coliere si vaselina aferenta. Mai era unul la 25 RON dar nu era original (diferenta de design evidenta).
  10. Filtru aer - 19.00 RON Filtru Benzina - 22.00 RON
  11. Dupa ce am schimbat garnitura de la pompa de apa nu mai am nici o problema cu apa. Nici inainte de a aparea aceasta problema nu am avut pierderi sau variatii de nivel de lichid de racire. Concluzia este ca aceste probleme apar datorita imbatranirii garniturii datorita caldurii la care este supusa si datorita solutiei aleasa de constructor, la alte masini garnitura fiind mult mai mare.
  12. Antene manuale si automate se gasesc in selgros. Cele manuale sunt destul de ieftine. Am impresia ca sunt unele italienesti si au elementii mai grosi. Alea chinezesti sunt proaste de bubuie. Dar de ce sa te chinui cu una manuala? Dupa 2 luni o sa te enervezi ca tot actionezi manual antena. PS Nu am avut pana acum probleme cu antena masinii (care e inca cea originala). Dar 2 ori pe an am dat cu spray lubrifiant in timp ce actionam antena. Dupa cateva curse antena era unsa. Si merge perfect si la calduri mari si la geruri nasoale.
  13. Ma scuzati ca ma bag in vorba dar vreau sa va spun si ce am patit eu. Pierdeam lichid de racire si nu stiam pe unde. Pa la garnitura de chiuloasa nu se punea problema pentru ca tocmai o schimbasem. Am suspectat radiatorul, pentru ca era (si mai este inca) un colt un pic umed. Pana la urma s-a dovedit a fi garnitura de la pompa de apa (decoperita in urma schimbarii curelei de distributie si a rolei intinzatoare). Pierderea se realiza numai in timpul functionarii motorului, apa probabil evaporandu-se din cauza caldurii motorului. Am schimbat garnitura respectiva, insa vedeti ca ce exista pe piata sunt proaste calitativ. Cel mai bine ar fi daca le-ati face rost de la fabrica. ca sunt mai bune.
  14. Eu am un cielo tot din 95. Pana acum e totul ok. Am avut unele probleme minore, ca sa le zic asa, trebuind sa schimb timoneria si garnitura de chiuloasa. Ambele fusesera schimbate de vechiul proprietar la un service care se vede treaba ca nu ar trebui nici macar sa existe si au cedat la mine. A, a mai fost o problema cu cureaua de distributie care nu a fost schimbata la timp si s-au ras niste dinti. Insa nu a cauzat alte probleme. Pentru un service in Bucuresti citeste subiectele despre service din acest forum. MAi mult ca sigur ca o sa te ajute. Cel putin pe mine m-au ajutat. Succes.
 

×
×
  • Create New...