Jump to content

andleer

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About andleer

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    petrosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  1. andleer

    Dezembrez Daewoo Espero 1.5 16V

    antena mai este? e functionala?
  2. andleer

    Vand Piese Cielo

    primit garniturile...nota zece...mersi mult...
  3. andleer

    Vand Piese Cielo

    garnitura baie +garnitura capac culbutori 10 ron. merge?
  4. andleer

    Dezmembrez Toata Gama Daewoo

    un ax cu came pentru cielo 1995 1.5 8v eventual culbutori si tacheti m-ar interesa
  5. Viktor mersi mult pentru raspuns. Cu siguranta acesta e cel corect. Oricum multumesc mult celor care au incercat sa ma ajute. Daca intereseaza pe cineva voi posta modul cum am schimbat kitul de ambreiaj si peripetiile prin care am trecut. Pana atunci ; "Drumuri bune sa aveti...."
  6. Offf...sa intreb altfel: Care este distanta dintre rulment si placa de presiune la pedala libera a ambreiajului? Asta in cazul in care este...
  7. :wallbanger: M-ati bagat in ceata...pana la urma rulmentul de presiune atinge dau nu soarele cand pedala de ambreiaj e libera? Chiar nu a vazut nimeni pe la capacul de vizitare acest lucru?? Cine are dreptate ? diablo sau nflt ????
  8. Si la pedala libera cine sau ce retrage rulmentul? Pistonul de debraiere apasa constant pe tija levierului de debraiere (probabil din cauza arcului din piston) rotind axul furcii pana cand rulmentul se asaza pe soarele placii de presiune...nu am observat nimic care sa tina rulmentul retras spre cutie (un arc ceva acolo...)
  9. Am revenit pentru mai adresa o mica intrebare. Rulmentul de presiune se afla in contact tot timpul cu soarele placii de presiune ?
  10. Cu motorul am inteles... Cutia are capac de vizitare ..l-am desfacut..constatarea : - placa distrusa ...o bucata din soare rupta -rulment distrus bucati intrate intre placa si disc solutii pt scos placa si discul aveti ? fara sa dau cutia jos? Si apropo sa sti ca am notiuni de mecanica destule ..dar nu strica si niste sfaturi de la cei care au intampinat aceeasi problema
  11. M-ai lamurit "bustean'..mai ales faza cu ...stiu cei de la service...
  12. Cum scot placa si discul de ambreiaj daca nu pot fixa setul de cleme pe placa de presiune din cauza ca s-a spart elementul de presiune si nu pot debraia adica nu pot presa placa...oare sa demontez cutia? cam complicat... si inca ceva..de unde stiu daca e motor 8v sau 16v multumiri anticipate pentru raspunsuri..
×