Jump to content

Te ține proteza ? hai la teatru !
 

Photo
- - - - -

'Fluierat' curea alternator


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 wolu

wolu

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Oradea
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz

Posted 22 January 2006 - 22:54

hello!!!! sunt nou pe aici, am o problema cu machina mea!!! problema consta in : am 80000 km cu ea, si i-am segmentat motoru la 60.000 , am schimbat si curelele, tot!!! si acum mi se intampla : deobicei ziua nu am nimic, dar noaptea imi fluiera cureaua, si asta numa daca aprind farurile, daca am pozitiile aprinse nu fluiera!! iar daca nu am lumina aprinsa, si butonul de la dezaburire spate e apasat iarasi fluiera!! e interesant!! deci imi fluiera la pozitia normala si la dezaburirea spate pornita!! ce sa fac? daca ma poate ajuta cineva!! thnx

#2 Pedala

Pedala

    Forumist

  • Membru
  • 1,105 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo, Volvo
  • Model:Tico SX, 850 2.5 20V
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:B-55-RRV, B-99-KKD

Posted 22 January 2006 - 23:03

Cureaua de la alternator nu este suficient intinsa. Cand pornesti consumatori electrici alternatorul opune rezistenta mai mare la invartire si din cauza asta scartaie.

#3 AAdorjan

AAdorjan

    Forumist

  • Membru
  • 684 posts
  • Din:Cluj
  • Auto:Volkswagen
  • Model:Polo
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:CJ-52-FLY

Posted 22 January 2006 - 23:05

De ce ai segmentat motoru la 60.000???

S-a distrus chiuloasa? Ai mers fara apa in radiator?

Iar la problema descrisa ti-a raspuns Pedala deci fuga in service sa-ti intinga cureaua.

#4 strumfuadi

strumfuadi

    former Matiz owner

  • Gold Member
  • 1,161 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda
  • Model:CTR FN2, CBR954RR
  • An:2010, 2002

Posted 23 January 2006 - 00:39

Iar la problema descrisa ti-a raspuns Pedala deci fuga in service sa-ti intinga cureaua.


hai mai, chiar asa handicapati suntem? nici o curea nu putem intinde?.. [-X

#5 zalmoxis

zalmoxis

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 2,398 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz

Posted 23 January 2006 - 10:08

NU e de la curea e de la alternator !Cureaua ar scartai si fara lumini sau altceva !!!!...Deci fuga la service desi nu cred ca e cazul sa iti faci probleme!!!

#6 marius_eugen

marius_eugen

    Membru Solenzar

  • Membru
  • 355 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Dacia
  • Model:Solenza Scala
  • An:2003

Posted 23 January 2006 - 11:08

Subscriu zalmoxis !!!! Nu cureaua iti fluiera , ci ALTERNATORUL . Motivul dat de Pedala sau de altii este gresit ! Daca si un amarat de alternator iti opreste tie cureaua , apai de compresorul de A/C ce sa mai spui ???
Mare grija sa nu cumva sa ai vre-o patila dusa si de asta face urat . Se aude cumva si zgomotul motorului in boxe ??? De asta nici nu iti incarca bine alternatorul si cand ai mai multi consumatori , pastilele bune trebuie sa faca si treaba celei defecte . Eu am patit-o de mai multe ori si zgomotul in cdasetofol + piuitul care-si schimiba frecventa era semnul nasol . Bafta si sa ne spui si noua !

#7 Pedala

Pedala

    Forumist

  • Membru
  • 1,105 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo, Volvo
  • Model:Tico SX, 850 2.5 20V
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:B-55-RRV, B-99-KKD

Posted 23 January 2006 - 11:24

De la curea este. Mai trebuie intinsa putin. Poate sa fie intinsa exact la limita, unde fara consumatori sa nu scartaie. Io am avut problema asta. Alternatorul nu avea nimic la mine.
@marius_eugen: La Matiz si Tico alternatorul si compresorul de AC au curele diferite.

#8 Gerula

Gerula

    Forumist

  • Membru
  • 150 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Kia
  • Model:Cee'd
  • An:2007

Posted 23 January 2006 - 11:26

Ba e de la curea. Fara suparare. Ca mai toate curelele alternator care "fluiera" in conditii de umiditate accentuata, daca nu sunt intinse cum trebuie si mai ales cand alternatorul este solicitat datorita consumatorilor.

Edited by Gerula, 23 January 2006 - 11:27.


#9 Pedala

Pedala

    Forumist

  • Membru
  • 1,105 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo, Volvo
  • Model:Tico SX, 850 2.5 20V
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:B-55-RRV, B-99-KKD

Posted 23 January 2006 - 11:28

Si nu va ganditi cum se invarte alternatorul cu mana cand este dat jos de pe masina. Cand este in sarcina, opune rezistenta nu gluma. De ce credeti ca scade turatia la motor?

Edited by Pedala, 23 January 2006 - 11:28.


#10 wolu

wolu

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Oradea
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz

Posted 24 January 2006 - 19:13

Se par ca am rezolvat problema! era cureaua de la alternator! desi a2 a zi dupa ce am scris primu msg, in noaptea aia am lasat masina afara, nu in garaj, si a fost minus 17C... dimineata cand am dat cheie la masina , mai greu! nu a pornit! am impins-o si a pornit dar cu greu! a stat pornita vreo 7 min dupa care a murit singura! cand am dat la cheie, numai aveam curent in ea, nici luminile alea de la baterie, ceasu, nu mi se aprindeau! am inpins-o cu spatele si a porni, dar nu-mi arata nici o lumina pe bord! cu greu am ajuns la service cu ea! iar cand am vazut cureaua , nu mi-a venit sa cred! era pur si simplu rupta. Ce chestie! acum mi-am pus una noua, si parca am alt sunet la ea, e unpic mai subtire! e tare sunetu!!! ms baieti de help!! pace!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users