Jump to content

 

Photo
* * * * * 1 votes

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti


  • Please log in to reply
384 replies to this topic

#141 gerard2000

gerard2000

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:CRAIOVA
  • Auto:CHEVROLET
  • Model:AVEO
  • An:2007

Posted 27 October 2009 - 10:54

Buna, :)

am si eu un aveo 4d cu un motor de 1.2 si as dorii sa va intreb daca ar merita sa imi pun gpl sau nu ??
in medie p luna fac cam 1500-2000 de km din care cam 70% in oras la un consum de minim. 10-11l/100km
si dak merita ce instalatie s-ar potrivii si cam la ce bani? (montare in timisoara)



Salut
Acelasi motor il am si eu pe aveo...si am o saptamana de cand mi-am montat GPL...instalatie TOMASETTO,cumparata de la PRAKTIKER cu 2300 ron,capacitate rezervor 55 l,i-am facut plinul de 45 l ca atat intra 80% din capacitatea rezervorului,si sunt foarte multumit si sincer se merita fata de consumul pe care il are pe benzina,iar la gpl mai creste cu 1 l%...intr-un an iti amortizezi pretul instalatiei


Posted ImagePosted Image Posted ImagePosted Image

Edited by gerard2000, 27 October 2009 - 10:57.


#142 balogm

balogm

    Forumist

  • Membru
  • 113 posts
  • Din:RO
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze LS+
  • An:2009

Posted 27 October 2009 - 18:13

Ai facut o treaba buna ca ai trecut pe GPL.
Ca info pentru altii si probabil si pentru tine nu exista instalatii GPL Tomassetto, Intrucit firma nu produce decit componente pentru instalatii GPL (nu produce ECU injectie GPL).
Vezi linkul Tomasetto . Probabil ca instalatia ta e no name, cred ca asta explica si pretul mic.

Edited by EM!L, 27 October 2009 - 18:59.
înlăturarea citării inutile


#143 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 28 October 2009 - 11:00

Vaporizator Tomasetto si electronica STAG 300(una din cele mai bune instalatii gpl comercializate in romania.).Daca tu te consideri informat te inseli.

#144 balogm

balogm

    Forumist

  • Membru
  • 113 posts
  • Din:RO
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze LS+
  • An:2009

Posted 28 October 2009 - 22:37

Referitor la electronica STAG era bun si un link. Asta este linkul http://www.ac.com.pl/
Parerea mea este ca instalatie e tot noname pentru ca firma este specializata doar in partea electronica iar luate separat si adunate electronica si hardware rezulta tot no name.

Uite aicea ceva de marca care se comercializeaza in Romania si care este si pe Logan http://www.landi.it/
Voi monta eu pe Chevrolet Cruze in primavara urmatoare asta. http://www.landi.it/layout.jsp?idz=60173&idtp=165〈=3&idprodotto=6

#145 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 28 October 2009 - 23:06

Spre surprinderea ta omegas-ul este sub instalatia mai sus mentionata.Si tot spre surprinderea ta instalatia de logan este diferita de cea care se vinde si monteaza de rogroup.

#146 balogm

balogm

    Forumist

  • Membru
  • 113 posts
  • Din:RO
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze LS+
  • An:2009

Posted 28 October 2009 - 23:53

Pe mine nu ma surprinde nimic.;)

Nu vreau sa comentez mai mult de cit urmatoarele:
- fiecare cu parerea lui,
- Nu stiu ce monteaza rogroup si poate ca nici nu ma intereseaza. Cind o sa iau instalatia o sa o ridic eu personal si o sa o verific piesa cu piesa asa ca daca e ceva fake pe acolo ii dau reject instant.
Eu sunt pretentios la calitate si nu suport gunoaiele care se cam comercializeaza prin romania (cica de marca).
- Instalatia de pe logan este asemanatoare cu cea omegas. Adica mai exact un omegas customizat pe masina (printre care ECU injectie este programat diferit intrucit nu este o instalatie cu intentie de a fi instalata universal pe mai multe masini).
- Cit despre faptul ca una e mai buna sau alta eu personal nu stiu (nu ar fi rau sa ne dai mai multe amanunte ca sa ne lamurim ca este asa cum zici), dar faptu ca una e de firma cu traditie in domeniu imi da mai mult incredere spre deosebire de cealalta asamblata de pe ici pe colo cu piese. (Si Landirento contine componente Tomasetto)
- Asa ca fapt divers sa nu uitam de calitatea jalnica cu care se monteaza instalatiile GPL in Romania. As putea spune ca calitatea este zero. Cum sa montezi o instalatie GPL intr-o zi si sa ai si calitate, e imposibil.

Ca fapt divers eu am avult Landirento pe Dacia 1310 si pe Logan si am fost foarte multumit de ele.

Edited by balogm, 29 October 2009 - 00:09.


#147 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 29 October 2009 - 10:07

Fiecare cu parerea lui insa aici conteaza decit cele avizate.Sunt multi useri care sunt interesati de instalatii gpl pentru masinile chevrolet si nu ii intereseaza o instalatie proasta sau neadecvata care se monteaza pe dacie.
Rogroup este reprezentantul Landi pentru romania.
Revenind la diferentele dintre instalatiile : Instalatii de gen Landirenzo Omegas sau BRC seqvent 24 lucreaza cu mape predefinite care nici macar pe masini noi nu asigura o functionare in parametrii pe toate motoarele care se presupune ca ar functiona la fel.Asadar dupa cativa zeci de mii de km cand apare uzura si la motor si la instalatia gpl ,service-urile care ar trebui sa faca reviziile la instalatiile gpl dau din colt in colt cand clientul se plinge ca motorul nu merge bine si nu au decit posibilitatea de a incarca decit aceasi mapa sau sa incerce alte zeci dupa alte modele.
Asta e diferenta dintre o instalatie care se poate autocalibra singura si una la care te rogi sa se nimereasca vreo mapa buna.
Cum montezi o instalatie intr-o singura zi?La fel de bine cum se fabrica si o masina intr-o singura zi.
Probabil pentru unii instalatie buna si montata corect reprezinta pretul de 2000 euro si durata de montaj o saptamana.

Edited by ovi_jer, 29 October 2009 - 10:08.

  • VAXXi and Mircea like this

#148 balogm

balogm

    Forumist

  • Membru
  • 113 posts
  • Din:RO
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze LS+
  • An:2009

Posted 29 October 2009 - 18:07

Fiecare cu parerea lui insa aici conteaza decit cele avizate.


Cred ca nici eu nici tu nu putem sa dam pareri avizate, nu facem altceva decit ne dam cu parerea (end user) eventual sa mai inducem in eroare useri cu niste afirmatii care pot fi si corecte si gresite.
Din acest motiv am pus linkurile de mai sus ca fiecare user sa isi analizeze singur si sa nu ia neaparat de buna sau proasta parerea mea sau a altora.

Asta e diferenta dintre o instalatie care se poate autocalibra singura si una la care te rogi sa se nimereasca vreo mapa buna.

Landirento Omegas se comercializeaza cu diferite variante de componente (din cunostintele mele exista trei variante de ECU si vreo doua, trei vaporizator, xx injectoare,...). Pentru montaj la liber instalatiile se pot calibra automat, manual, si pe baza de setari predefinite din fisiere, setarile se pot si salva pentru reutilizare la o alta masina.
Nu ar fi rau sa analizezi si catalogul cu componente al Landirento http://catalogo.land...RT&OSTORE=LANDI
Din ce stiu eu nu exista instalatii cu montaj la liber fara autocalibrare. Listele alea care le vezi tu la supermarket ca se montaza pe masina X si Y este o chestie ce depinde doar de instalator (ca sa nu se complice cu masini necunoscute unde sa piarda timp cu instalarea cautind spatiu pentru componente).

La instalatile montate int-o zi sa nu te miri ca dupa vreo 3-4 ani iti iese rugina prin caroserie pe unde a fost gaurita, nu iti mai merge masina ca firele au fost matisate si sau oxidat de la infiltrari apa,...

Edited by balogm, 29 October 2009 - 18:11.


#149 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,445 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 29 October 2009 - 18:14

Balogm, te asigur ca Ovi_Jer nu vorbeste despre instalatii GPL in functie de ofertele supermarketurilor de pe la noi, dimpotriva. Iar daca vrei instalatie montata in 10 ore acum vreo 3 ani unde n-a iesit pic de rugina la busonul de alimentare, vino la intalnirile de joi :)

#150 aaaron

aaaron

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:medgidia
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:ct-12-zam

Posted 14 February 2010 - 19:27

Salut,
Sunt posesorul unui kalos sedan 1,4.8 valve si in urma cu aproape 3 ani am montat pe el o instalatie GPL TOMASSETO.
Am facut cu aceasta instalatie peste 60.000 de km fara sa am vreo problema,sunt foarte multumit ,consumul este undeva la la 8% iar motorul functioneaza impecabil
Faptul ca aceasta instalatie secventiala are injectoare proprii ptr gaz si ECU face ca performantele ei sa fie foarte bune atat la consum cat si la putere ...si apropo nu afecteaza motorul absolut deloc.
Nu gresiti daca montati o astfel de instalatie pe masinile voastre,nu neaparat aceasta marca ,dar tomasseto este una dintre cele mai bune.
Posted Image

Edited by aaaron, 14 February 2010 - 19:30.


#151 smailmiami

smailmiami

    Forumist

  • Membru
  • 1,772 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo/Audi
  • Model:Leganza/A6 S-Line
  • An:2003/2008
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-DKL/DJ-11-DKL

Posted 14 February 2010 - 21:19

Cred ca nici eu nici tu nu putem sa dam pareri avizate,

Dar cine poate da pareri "avizate" ?! O fi vreun institut independent international care n-are alta treaba decat sa verifice 1,000,000 km cate o instalatie GPL si sa ne spuna cum merge una sau alta ? Daca stii vreunul spune-ne si noua, altfel cred ca isi poate exprima parerea "avizata" orice persoana care detine o astfel de instalatie sau care a vazut si "a tratat" un numar respectabil de instalatii. Eu am 5 instalatii noname d-astea carora eu le zic Tomasetto montate pe diferite masini si pot sa zic ca este o instalatie extraordinar de buna si, mai important, foarte usor de reglat (o simpla autocalibrare si gata). Producatorul pune la dispozitie pe site-ul propriu soft-ul updatat si il poate downloada oricine. Nu stiu daca e mai buna sau mai p[roasta decat alta, dar eu sunt multumit de ea. Tu ai mers si cu Tomasetto si cu Omegas in conditii identice incat poti afirma cu siguranta ca prima este mai proasta decat cealalta ? A, si sa nu uit, pe Logan recordul a fost de 100 de minute pentru montaj complet din momentul in care masina aintrat in garaj. Lucrau 3 baieti in acelais timp la ea.

#152 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 14 February 2010 - 21:59

DIn perspectiva mea care am incercat/vazut/reglat pana acum 3 tipuri instalatii secventiale:
1. LR Omegas e de departe cel mai usor de raglat. Daca ai pus duzele care trebuie si vaporizatorul care trbuie in 5 min ai rezolvat cu calibrarea si poti merge linistit ani de zile. Problema este pretul componentelor: o rampa matrix e 200+EUR, una MED e 250+EUR. La a doua se pot schimba injectoarele individual, la prima se schimba cu totul
2. Prins VSI: Cu asta nu am f multi km dar ce am constatat pana acum: mult mult mai greu de calibrat calumea, autocalibrare inexistenta Din ce am vazut are review-uri excelente.
2. Tomaseto +Stag 200/300. Stag 200 mie nu-mi place deloc, nu-mi place ideea de ECM de gaz in carcasa de plastic :| . Stag 300 e ok (fiind in carcasa de aluminiu), f configurabila, soft complet. Singurele minusuri observate ar fi injectoarele destul de slabe atat ca si performante cat si ca fiabilitate Valtek/Rail (pana in 100eur rampa cu totul, se pot schimba individual si gasesti kituri de reparatii la 20 ron...).

Parerea mea strict personala e ca primele au un mic plus de performanta, dat in special de rampele mai stabile/performante. Cu toate acestea, costul de intretinere va fi mai mare la primele 2 daca vrei sa tii masina peste 60-70kkm: subansamble mai scumpe, injectoare muuuuult mai scumpe. Probabil, data fiind si diferenta ridicata de cost de achizitie, maine daca as alege as merge pe tomaseto+stag300 cu injectoarele tip 34 (mai noi si teoretic mai performante) de la valtek...

Edited by andreib, 14 February 2010 - 22:02.


#153 aaaron

aaaron

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:medgidia
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:ct-12-zam

Posted 15 February 2010 - 10:07

Diasporic.
Te contrazic putin Posted Image am instalatie GPL TOMASSETO STAG 200 cu ECM IN CARCASA DE ALUMINIU si retine am peste 60.000 de km fara nici un fel de problema.Posted Image .,sincer nu am vazut ECM in carcasa de plastic...o fi..
Conteaza foarte mult cum exploatezi masina si felul in care ai grija sa schimbi la timp ce tine de consumabile...

#154 smailmiami

smailmiami

    Forumist

  • Membru
  • 1,772 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo/Audi
  • Model:Leganza/A6 S-Line
  • An:2003/2008
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-DKL/DJ-11-DKL

Posted 15 February 2010 - 14:07

E STAG300 cu eticheta de STAG200. STAG200 cel originalk e in carcasa de plastic.

#155 aaaron

aaaron

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:medgidia
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:ct-12-zam

Posted 15 February 2010 - 19:59

E STAG300 cu eticheta de STAG200. STAG200 cel originalk e in carcasa de plastic.



Hai ca mai dat pe spate cu afirmatia asta ( adica vrei sa zici ca au umblat cu cioara vopsita) ,adica ce rost avea sa-mi vanda un model mai bun (STAG 300 )spunandu-mi ca e unul mai prost(STAG 200) Posted Image ...cam asa zici tu.
Actele si componentele instalatiei imi sustin afirmatiile...

#156 smailmiami

smailmiami

    Forumist

  • Membru
  • 1,772 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo/Audi
  • Model:Leganza/A6 S-Line
  • An:2003/2008
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-DKL/DJ-11-DKL

Posted 15 February 2010 - 20:59

Rostul era ca sa nu mai dea imediat banii pe omologarea RAR si sa nu piarda timpul cu testele respective. STAG 200 nu este cu absolut nimic mai prost decat STAG 300. Sunt perfect identice, doar ca STAG 300 poate suporta motoare cu pana la 8 cilindri pe cand STAG 200 maxim 4 cilindri.

Edited by smailmiami, 15 February 2010 - 21:00.


#157 dynamiteeeee2000

dynamiteeeee2000

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Aveo
  • Model:Sedan
  • An:2010
  • Nr. Inmatr.:B 999 KVR

Posted 07 March 2010 - 12:20

Buna ziua! Stie cineva daca se poate monta GPL pe un Aveo sedan 2010 cu pastrarea garantiei?

#158 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1,178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 07 March 2010 - 12:32

Nu se poate.

#159 gabigpl

gabigpl

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:mazda
  • Model:6
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IF 80 GEO

Posted 11 March 2010 - 21:05

Salut

Personal le montez de cand au aparut si sunt foarte bune , am avut eu personal pe opel astra , nissan maxima , vw golf 5 , ford focus si in prezent pe chevrolet epica .
Am incercat si altele dar nu sunt pentru noi nici ca pret de intretinere si nici ca fiabilitate datorita gazului produs la noi .

http://www.supergaz-...g-300-a-32.html

Toate masinile din galerie sunt montate cu Tomasetto .

Edited by gabigpl, 11 March 2010 - 21:09.


#160 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1,178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 14 March 2010 - 20:37

GapiGpl, pentru membrii forumului practici vreun discount?




2 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (2)