Jump to content

 


Photo
- - - - -

Probleme Iac Cielo


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 gill_sky13

gill_sky13

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:Timis
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1997

Posted 09 February 2010 - 19:03

Am cumparat Iac nou de cielo zice ca ii vanzatoru da nu merge prin rotatie ca cel vechi ci prin impulsuri.Cum trebuie sa mearga IAC-ul de Cielo an 96 prin rotire sau numa inainte si inapoi, si are aceeasi tensiune pe oricare 2 fire din lateral tensiunea la relanti ii 8v si creste pana la 14v in turatie.Nu stiu de ce am relantiu variabil eu cred ori IAC-ul nu e cel bun,pe cel nou scrie Continental iar cel vechi GM;ori ECU a prostit;ori cablajul iacului e stricat;ori am pierderi de vacum. AM fost la 7 mecanici 3 aveau si tester dar nu au rezolvat problema.
Mentionez ca imi face figuri vacumul de la butonul de dirijare aer imi da dezaburire numa cand vrea el restul merge bine.
Cum masor tensiunea pe IAC,pe cablaj?

Sper sa-mi spuneti cum rezolv problema,va multumesc!

Edited by gill_sky13, 09 February 2010 - 19:04.


#2 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 09 February 2010 - 20:05

Din categoria "mi-a zis doi vecini":

... zice ca ii vanzatoru da nu merge prin rotatie ca cel vechi ci prin impulsuri.

Daca avea cunostiinte despre motoare electrice, ar fi incercat sa le valorifice altfel decat vanzand piese auto.

Apropo, motorul este comandat in impulsuri, dar rotorul lui, fara alta posibilitate, se roteste. Varful se afla pe un surub melcat, asa ca miscarea de rotatie este transformata in miscare de translatie.

Descarca un manual de service de pe forum si gasesti acolo ce trebuie.

In principiu, varful IAC se pozitioneaza ad labum la 28 mm fata de baza si dupa montaj si aplica procedura de Idle Learn pentru ca ECM-ul sa invete pasii necesari electro-valvei la prima pornire, in sezonul rece. Chiar daca nu descarci manualul, informatii gasesti pe forum, dar in ambele cazuri trebuie citit suficient.

PS inainte de montare vezi starea locasului si a orificiului din corpul clapetei, prezenta unor depuneri dauneaza grav functionarea sistemului.

Edited by tolin, 09 February 2010 - 20:53.


#3 iosief

iosief

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:buzau
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:bz 97 ali

Posted 28 July 2013 - 01:27

salut!am un cielo din 95 nu mi sta deloc relantiu.trage foarte bine in mers.dar relantiul lasa de dorit



#4 Corneda

Corneda

    Forumist

  • Membru
  • 187 posts
  • Din:Bucuresti / Buftea
  • Auto:Daewoo / Chevrolet
  • Model:Cielo Exe E3 / Spark Direct 0,8l
  • An:2006 / 2008
  • Nr. Inmatr.:Cu cifre si litere

Posted 28 July 2013 - 08:56

Salut. Cel mai probabil IAC murdar sau cu defectiune

Mai arunca un ochi si aici http://www.gmclub.ro...eri/?hl=relanti

 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users