Jump to content

 


Photo
* * * * - 13 votes

Aprindere MIL - Engine Check


  • Please log in to reply
2807 replies to this topic

#1 vb

vb

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 04 PP
  • An:2004

Posted 27 November 2004 - 13:59

Am kalos sedan 1,4 sx din august, am 8000 km, si dupa ce am pus benzina de la rompetrol fundeni a inceput circu' - tremuraturi ralanti, lipsa demaraj, am consumat-o si am pus omv de 95 - NICI O SCHIMBARE- tremura ca toti dracii si colac peste pupaza mi s-a aprins si becul "engine check"...si a ramas aprins permanent
m-am programat la service luni
tare sunt curios care-i treaba...
sper sa fie doar benzina de vina

#2 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 27 November 2004 - 14:15

Scuza-ma ca am modificat pozitia postului tau dar mi se pare foarte important. Spune-ne mai multe te rugam si sa ne spui si cum se rezolva. La ce service ai fost?

Later Edit: : La ce service te duci?, voiam sa spun.

#3 ticolino

ticolino

    Dnepr's Master

  • Membru
  • 1202 posts
  • Din:Bucuresti / Militari
  • Auto:Ford / Yamaha
  • Model:Fiesta / XJ600
  • An:2007

Posted 27 November 2004 - 16:49

pare caz clasic de benzina

#4 vb

vb

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 04 PP
  • An:2004

Posted 30 November 2004 - 15:12

Am fost de dimineata la Di bas si dupa niste teste mi-au zis ca erau erori cauzate de benzina (thank god!). Le-am zis ca am pus de la omv dupa aia de la rompetrol dar au ridicat din umeri si au zis ca sa bag numai benzina de import (cea mai scumpa) fie aia de 98 de la mol sau 100 de omv.
Zis si facut, dupa ce-am iesit din service am bagat de la mol-ul de vizavi de 98 (scrie si pe maner ca-i de import) si sa zic ca merge mai rotund. Pana la proba contrarie...sau pana se aprinde iara becu...
Una peste alt, concluzia mea e ca e jale cu benzinele autohtone mai ales pentru masinile de import aste a mai sensibile. Am avut si matiz si bagam in el de toate si nu a avut nimic niciodata.
Cel mai groaza mi-e ca daca se strica ceva la masina din cauza benzinei - E CLAR CA NU ACOPERA GARANTIA PLATA
Kalosu consuma si mai mult si vrea si de-aia scumpa...:((Slava domnului ca vara nu mi-a facut nici o figura)

#5 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 30 November 2004 - 15:16

probleme am avut si eu din cauza benzinei... dar nici chiar asa. ma bucur ca ai scapat ieftin si iti recomand numai Mol 98.

#6 alx

alx

    Modus Man

  • Super Moderatori
  • 4665 posts
  • Din:Bucuresti / Berceni
  • Auto:Mitsubishi / Daewoo
  • Model:Outlander 2.0 / Tico 0.8
  • An:2007 / 1998

Posted 30 November 2004 - 15:46

mey da' e sensibiloasa masinutza asta... nu vrea si aditivi separat in benzina? Nu vrea si sa stea in garaj, sa fie mangaiata seara si sa fie pupata pe proiectoare? Auzi domne sa bagi numai OMV100 ca altfel nu merge... Pai ce masina v-ati luat fratzilor, Cadillac? Scrie in cartea tehnica ca merge numai cu benzen de import (100 cifra oktanika)?

#7 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8549 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 30 November 2004 - 15:49

alx, fara atacuri gratuite. Au avut probleme și mașini mai bune, și mașini mai proaste de la carburanții de slabă calitate (vezi multe mașini din grupul VAG cu motorina, sau Liviu pe DaciaClub).

Sau vrei să-ți răspundem și noi cu aceleași replici în cazul în care vei păți ceva de la benzină ? :evil:

#8 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 November 2004 - 17:19

N-am inteles cum s-a stins becul ala, daca era de la benzina? Ca doar nu ti-au golit rezervorul la service. Inteleg ca au resetat ECM-ul, dar de ce nu s-a mai aprins becul cu aceeasi benzina in rezervor? Lipsesc date esentiale din problema, fie ca ti-au scapat, fie ca le-ai omis socotind ca nu sunt esentiale.
In cazuri de diagnosticare sa cereti un listing amanuntit (ecm-ul pastreaza o intreaga istorie), masina este a voastra si nu a lor. La o garantie nu aveti nici o dovada, iar ei vor folosi numai datele care ii avantajeaza. Povestea asta cu clientul care este vesnic vinovat trebuie sa se termine. Avand experientza Matizului trebuie sa te puna pe ganduri serios "sensibilitatea" pe Kalos. Eu nu cred ca este din proiectare, ci doar particulara masinii tale, iar ei ar trebui s-o rezolve. Solutia cu benzina de import este doar un mod de "a arunca gaina moarta" in bratele clientului.

#9 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 30 November 2004 - 17:25

tolin, cred ca becul i s-a aprins temporar. sincer nu stiu daca atunci cand am patit-o eu s-a aprins sau nu pentru ca eu stateam cu ochii pe turatie si "engine check" e la mama dracu pe afisajul din mijlocul bordului.

#10 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 November 2004 - 17:54

Asa cred si eu, dar aprinderea temporara sau pentru scurt timp a becului este mai grava daca se repeta. E o dovada de instabilitate sau de un contact electric imperfect, care te poate lasa in pana pe varf de munte.
In toamna asta, am patit o faza mai greu de descris in spatiul acesta, mi-a murit motorul cand intorceam pe o panta si nu a vrut sa mai porneasca desi nu s-a aprins becul ! Am ridicat capota, am miscat de ceva fire, la intamplare, pentru ca nu stiam ce sa-i fac mai repede, blocasem o stradutza ingusta, am dat la cheie si a pornit. Am pus totul pe faptul ca bagasem de citeva zile niste injector cleanner. Nu era o urgentza, dar fac treaba asta regulat, cu un rezervor de benzina inainte de schimbul de ulei. Treaba nu s-a mai repetat pentru ca ajuns acasa am luat la verificat fiecare mufa din compartimentul motor si am curatzat toate furtunele, valvele si traductoarele de pe traseul de aer, inclusiv sonda O2. Dar in cazul din discutie, cei de la service au pus testerul, au dat un mesaj ambiguu si au trimis clientul la plimbare.

#11 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 30 November 2004 - 18:00

pai de unde stii tolin ca sunt ambigue? poate chiar sunt erori legate de combustie si mi se pare normal sa acuze benzina. sau nu e asa?

#12 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 November 2004 - 18:21

Simplu. Combustie nu inseamna benzina. Aici poate fi suspectat orice este legat de injectia asistata. Motoarele cu ECM ar trebui sa mearga si cu cea mai proasta benzina, pentru ca ECM-ul adapteaza parametrii intr-o gama foarte larga. Cand nu mai face fatza inseamna ca buba este in alta parte, unde ECM-ul nu poate interveni (aer insuficient, presiune benzina mica, scanteie insuficienta si lista poate continua).

#13 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 30 November 2004 - 18:23

sau apa in benzina. e si asta pe lista, nu?

#14 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 November 2004 - 18:31

vb a scris ca a alimentat de la 2 pompe si 2 comercianti diferiti. Apoi, rezervoarele masinilor moderne sunt construite sa evite astfel de cazuri. Din acest motiv pompa de benzina este in rezervor si ea nu poate trage apa decit daca rezervorul este aproape gol. Dar vb tocmai alimentase si banuiesc ca a bagat mai mult de 2 L, de fiecare data.

#15 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 30 November 2004 - 18:59

adevarul este ca nu a precizat momentul....
vb ne lamuresti si pe noi?

#16 vb

vb

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 04 PP
  • An:2004

Posted 05 December 2004 - 14:20

Deci, am alimentat la un moment dat de 300.000 de la rompetrol fundeni iar a doua zi au inceput "tremuraturile". E adevarat ca au coincis cu perioada mai geroasa de acum o sapt si ceva..eu am avut si oltcit, dupa care matiz, si nu am acordat prea mare importanta sperand ca odata cu incalzirea motorului vor disparea problemele. O data sau de doua ori cu motorul cald n-a mai tremurat, dar a doua zi de dimineata a reinceput urmand ca dupa aprox. 6 km sa inceapa sa fileze becu galben. Am bagat-o pe maneca si fiindu-mi in drum m-am oprit la Di bas (dar cam cu un sfert de ora inainte becu s-a oprit din clipit). Anyway, fac o intrebare la service si mi se spune ca totu e ok, asa-s kalosurile pretentioase, si ca sa nu mai bag decat de la mol sau omv - da nu mi-au zis si de care (98 asu 100). Zis si facut, pe seara am bagat de 300.000 de la omv stadion national de 95 si facandu-mi cruce am plecat. Tremuraturile n-au incetat iar in dimineata urmatoare becu s-a aprins definitiv. Asta a fost vineri, am sunat la di bas sa ma programez la service pt luni dimineata. De frica, n-am mers cu ea in weekend absolut deloc. Ce sa intamplat de luni stiti deja.
Sper sa va fie de folos expunerea mea.
p.s. nici nu mi-a trecut prin cap sa cer vreun print sau altceva al rezultatelor, fiind prima data cand ajungeam cu masina in service (nici macar verificarea la 1500 km n-am facut-o)
p.p.s mi s-a zis ca becul a ramas aprins datorita catorva "erori de combustibil" care au fost sterse din memorie ( sa inteleg ca chiar daca e becu aprins se poate ca in momentul respectiv sa nu fie nici o problema, el semnaland o eroare mai veche?)

bine ca nu mi-au cerut si bani (10 E/ora)

#17 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 05 December 2004 - 16:31

Prea putine date. Dar vad ca toata lumea s-a plans de statia de la Fundeni. Oricum, chiar daca ai alimentat dupa, cand erai cu becul aprins erai inca pe benzina de acolo.
Ce sa va spun, luati-va Hummer H2. Azi am fost cu unul de 33.000 km. Are indicatoare digitale care spun daca benzina este buna, cit mai tine uleiul (in procente, mergi pe afara schimbi uleiul la 20.000 km, mergi prin Bv, schimbi la 8.000 km), ce filtru trebuie schimbat. Uzina, frate. E proiectat pentru benzina de CO87 si consum 13%. Cu benzina de 95 consumul sare la 16%. Cu benzina Shell V Power n-a vrut sa plece de pe loc. Ulei 5W30, filtru de aer se schimba la 160.000 km, in rest se sufla. In general, pana 160.000 km nu trebuie sa-i faci nimic. 4L si 4 trepte la cv, turatia de croaziera 1600 rpm, asa cum place la roman.

#18 vb

vb

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 04 PP
  • An:2004

Posted 08 December 2004 - 10:22

Deosebit comentariu.

Initial scrisesem un reply mai mare (dar mi-am dat seama ca eram off topic, fiind vorba de niste probleme pe care le-am avut cu matizul si modul in care au fost "solutionate" de diverse service-uri mari Daewoo)

Nu stiu cum e prin Bv. dar sa stii tolin, ca situatia nu e prea roz in nici un service Opel/Chevy din Buc. A, btw., tolin tu sau vreun cunoscut de-al tau are Kalos? Sau esti mecanic? Ca nu inteleg de ce postezi pe forumu' KLNE...

p.s. De unde iau benzina CO 87 in Romania? (In caz ca-mi iau Hummer:)

#19 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 08 December 2004 - 10:54

Nu trebuie sa te superi pe mine vb, am postat doar ca sa mai uitam de necazuri. Imi pare rau ca s-a inteles altceva si imi cer scuze. Tu ai motive de suparare pentru ce ai patit cu masina. Nu uita totusi ca forumul este un joc pana la urma.

#20 vb

vb

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 04 PP
  • An:2004

Posted 08 December 2004 - 11:59

Nu m-am suparat :wink:




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users