Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

Probleme la pornire?

Recommended Posts

Uneori, nu-mi porneste motorul la prima cheie. Au fost cazuri cand motorul mi-a pornit abia la a treia cheie (ultima oara a fost saptamana trecuta). Si nu vorbesc de prima pornire pe ziua respectiva. A mai patit cineva?

Share this post


Link to post

Si mie mi se intampla la fel. L aprima cheia nu vrea si pace. Eu cred ca am dibuit de unde e. De la socul automat, care nu se activeaza decat dupa ce ii trece curent prin vene.

Share this post


Link to post

totdeauna mi-a pornit la cheie ...dar iarna, daca nu o accelerez dupa ce porneste (chiar daca intra socul frumos) se opreste.

apoi o ia la a doua cheie si nu se mai opreste.

vara merge ca la carte

Share this post


Link to post

Eu n-am patit niciodata sa nu-mi plece la prima cheie. Eram nitel ingrijorat ca la inceput imi pleca la sfert de cheie, acum pleaca la jumate! Dar vad ca se poate si mai rau.

Suspectez bujiile.

Share this post


Link to post

...din fericire, a plecat intotdeauna la prima cheie. Dar astept mereu sa se stinga CHECK! Cateva secunde, doar...

Share this post


Link to post

las privatu balta

luc incearca sa-i dai cu spray de curatat carburatorul

eu am patit-o o data cu gunoaie din benzina(eram pe fund), dar rau de tot--->nu se ridica socul deloc.

l-am pornit (era si iarna) l-am incalzit.

i-am laut capacul de la carburator(filtru' de aer) si cu motorul mergind l-am scuipat cu spray.

s-a rezolvat

Share this post


Link to post

I-am dat, din pacate nu a rezolvat nimic. Ba mai rau, o zii a mers ca o caruta dupa tratamentul cu spray.

Share this post


Link to post

ce spray i-ai scuipat/?

nu cred ca unul bun influenteaza negativ mersul

Share this post


Link to post

Era unu' american, cica curata tot - si asa a fost; a curatat tot, dar mergea cam neregulat dupa aia. Pesemne se invatase cu jegul.

Share this post


Link to post

aaaaaaaaaaaaaaa inca ceva:

iarna sau cind e nepornita de mult timp, baga-i 3 pedale inainte de prima cheie

ajuta mult

Share this post


Link to post

Pai eu stiu ca la injectie nu se baga pedale.

Share this post


Link to post

asa e

pt injectie nu-i valabil

dar eu am tico cu carburator

trebuie sa-mi pun o poza cu tico

Share this post


Link to post
...

trebuie sa-mi pun o poza cu tico

 

Io am zis, da' multi nu vor sa asculte.

Share this post


Link to post
...din fericire, a plecat intotdeauna la prima cheie. Dar astept mereu sa se stinga CHECK! Cateva secunde, doar...

 

Eu zic ca le amestecam... la gindaci, fiind pe injectie, daca astepti sa se stinga "check" nu ar trebui sa fie probleme. Eu am avut probleme pe frig mare daca opream motorul cald si il porneam dupa ff putin timp, dar e logic in cazul ala. Altfel nu am avut surprize neplacute.

Share this post


Link to post

azi dimineata la 8 pe -xx grade am uitat sa-i dau 3 pedale si am dat ca fraierul la automat...degeaba.

apoi m-am desteptat(trezit) si i-am dat 3 pedale.

bingo..a pornit instant

Share this post


Link to post

azi nu mi-a pornit decit la n-spea cheie.

cind mi-a pornit totusi, am tinut demarorul 10 sec. i-am facut pedale la greu.

stiu ca principala problema e bateria(5 ani).

dar pina acum o lua la 1/4(cit au fost frigurile)

sa fie de la shell :twisted: :twisted: :twisted: ?

astept pareri de la voi...repede

Share this post


Link to post

Brusli ai citit pe forum despre benzina Shell.Eu te-as sfatui sa eviti.

Share this post


Link to post

m-am uitat la indicatorul de pe baterie si e verde.

asta inseamna ok? :cry:

Share this post


Link to post

Daca e verde bateria e ok.Semnificatiile 'ochiului magic' sunt cam asa:

-verde : baterie ok;

-negru : baterie descarcata,urgent pusa pe redresor;

-alb : probleme,mers la service cu bateria(lipsa acid,etc);

La bateria mea nu mai am ochi magic.

Share this post


Link to post

dar nu poate fi verde si totusi sa nu aiba amperaj?

Share this post


Link to post

NU! ochiul magic da indicatii despre potentialul electrochimic al bateriei, cind e pe verde e OK!

Share this post


Link to post

flex-ule, ar fi foarte bine sa ai dreptate.m-ai scapa de cheltuiala.

dar ce poate fi, daca nu bateria?

aaaaaaaaa...am pornit-o pe la 10 din nou si a luat-o la 1/4(cum era de obicei).

ce-o fi fost totusi?

Share this post


Link to post

Oi avea si eu oki magik la baterie? Poate imi aratati si mie la intalnire!

Share this post


Link to post

Daca ai ti-l aratam.

Share this post


Link to post

i-am bagat aditiv in benzina care(cica) scoate apa din rezervor.

cred ca si-a revenit

luc-ule azi vin cu becul din stinga :lol: ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...