Jump to content
Sign in to follow this  
tiberiuenache

Zvacnire La Acceleratie!

Recommended Posts

Salutare si respect ptr cei ce mentin acest forum. Eu am un espero din98 cu instalatie de gpl romano. Vreau sa va spun caci si la mine face exact la fel zgaltie la accelerari si descelerari de ma da cu capu de parbriz. Azi am fost la astia de la daewoo siptr ei totul e ok, de fapt mia dat jos iac la adus la 28 mm si apoi o scanare in care era totul ok. Am plecat de acolo cu conditia ca sami schimb iac caci asta era constatarea mecanicilor si vreau sa va spun ca masina intradevar mia functionat exact 3 ore de la reglaj si scanare. ACELEASI SIMPTOME ZGUDUELI SI MERS NEREGULAT LA TURATII, NICI PARCA NU MAI TRAGE ASA CUM TRAGEA, SE TUREAZA SI NIMIC VITEZA APOI LA RALANTI ARE TENDINTA DE AMURI. ASA PROCEDEAZA SI PE GAS. Am tot citit pe forum dar am constatat ca nimeni nu sia rezolvat inca problema asta. Stau in dubii sa ma duc intradevar sa cumpar iac sa nu dau banii degeaba sami cumpar intai bujii si fise sami cumpar luleaua ,capacul de la delcou sau nici nu stiu exact ce. Mentionez am schimbat bobina din delcou acu 2 zile caci mi sa ars dar simptoma era si inainte, am schimbat bujiile de la boch cu un singur picior sau cum so numi asta ca am lapsus acum la bujii noi si cu 4 picioruse, am dat jos tot corpul clapeta si sa curatat pus totul la loc e ok dar nimic sa se schimbe. Azi am obs ca se aprinde si chekul dar se stinge singur inpoi nu e nevoie sa iau contactul si sal repun.Nu stiu cum sa fac sai iau iac asta cum mia spus mecanicul se poate di cauza lui sa zdruncine asa plus ca dimineata nu prea sta in relanti .Daca o dau pe gas sta bine nus probleme cu relantiul dar cand plec e de belea. sper sa primesc un sfat de la voi caci nu stiu ce sa fac aici la piatra neamt astia de la daewoo sant in urma tare tre sa faci programari peste programari si ma dispera defectu asta. va multumesc ptr ascultare si scuze ptr greseli de ortografie. sper sa se inteleaga problema mea

Share this post


Link to post

Data viitoare incearca sa corectezi si greselile de ortografie.

Bujii poti sa schimbi multe si de diferite tipuri,daca nu le pui pe cele recomandate si cu distanta la electrod care trebuie nu o sa observi schimbari in bine.

Deci :

Ce bujii ai acum?Marca-model-distanta electrod.

Ce face mai exact pe benzina si ce face pe gaz?

Share this post


Link to post

salutare. Scuze inca odata ptr greseli. Deci dimineata cand o pornesc nusi mentine relantiul iar daca o trec pe gas e totul ok. Apoi in mers tre sa o turez pe la 300 de turatii sa pot merge normal de fapt daca o slabesc nitel din pedala si o accelerez incepe sa se zdruncine dema da cu capu de parbriz.Aceieasi simptoma esi pe gas poate nitel mai usoara zdruncineala. Tre sa o tin cu a2a sa merg normal caci daca cumva fac greseala si am schimbat a3a la 60 km/h atat imi trebuie ma zdruncina si apoi isi revine. AM FOST AZI totul e ok din partea lor pe scaner numai IAC am inteles caci ar fi blocat si de acolo ar fi buba, dar mie frica sa nu dau bani degeaba si mai bine cu banii astia imi iau altceva trebuintabil

 

acum pe masina am bosch super 4 am avut inainte normale dar stiu sigur ca tot bosch erau

 

Din tot ce am citit aici nu stiu daca vreunul sia rezolvat defectul, paremise caci la noi la aceste masinute este ceva normal acest defect numai ca rezolvarea e cam dificila tinind cont ca am schimbat cu totii bujii, fise, lulea sau ce o mai fi pe acolo. SINCER iti spun ovi ca tare mie frica si mie ca problema asta sa nu fie din IAC si credema caci cu banii de iac imi cumpar si fise si bujii si lulea dar vezi tu caci au mai schimbat si altii si problema persista Tre sa gasim un salvatores

 

datimi un sfat sa ma duc sa dau bani pe IAC ?

 

este vreunul din piatra sa stie vreun meserias bun cu scaner si abilitati practice ptr zvacnirile astea insuportabile si deranjante?

Share this post


Link to post

Repet intrebarea :

Ce bujii ai acum?Marca-model-distanta electrod.

 

Pe benzina problema in principiu este de la injectoare la pornire.Celelalte probleme sunt de la bujii-fise,reglaj avans si reglaj instalatatie gpl.Daca masina are si ceva mai mult km pe gaz pot fi si ceva supape arse.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

SALUTARE. Azi dimineata am pornit masina mea asta iubita de toti fanii astia daewoo. deci cum iti spuneam ovi dau la automat porneste la sfert apoi in max 30- sec se opreste , dau din nou iarasi la fel si bineinteles a3a oara nu sa mai oprit. Aceasta operatie am facuto fara sa apas deloc pedala de acceleratie doar ambreiajul, apoi dupa circa 5 min. trec pe gas totul ok si plec. spre surprinderea mea nu ma mai zgaltanat si nici in nas nu a mai dat. T oata ziua vreau sati spun ca am stat cu stres sa nu ma mai dea cu capu de parbriz si nu a facuto deloc. acum sincer nu stiu ce sa mai zic ce sa fac sa schimb IAC asta care mi sa spus ca ar fi defect sau sa ma apuc cu bujii, fise, capac decou, lulea sa le schimb. Sati raspund la intrebare am pe masina acum bujii bosch cu 4 plozi <bosch super 4> se numesc. Distanta e cea de noi doar au cam 2 saptamaini de cand leam pus. Am tot citit pe acest forum si tot am citit si am dat ca rezultat ca ecatie caci cele mai bune bujii ar fi NGK urile. Maine dimineata cred ca am sa le schimb daca gasesc si sincer cred ca acelesi sfat imi dai sa ma apuc si de fise si lulea sau capac decat sa dau bani pe iac. Totusi oare de ce atunci cand pornesc masina caci ea porneste tot timpul pe benzina nu se tureaza asa un pic cum ar trebui pana la 1200rot/min. si apoi sa revina incet.Din contra chiar de e rece sau cald motorul numai la 700-900 da sa porneasca, intrun cuvant subturat. Injectoarele mi leau controlat cei de la daewoo si miau spus cas bune iac mi lau reglat la 28 mm iar pe scaner nimic deosebit. Cand schimb vitezele nu coboara acul repede ci lin si numai daca am viteza mai mare si scot din viteza atunci ar avea tendinta sa se subtureze.deci sa schimb iac asta. MULTUMESC

Share this post


Link to post

Schimba bujiile cu cele recomandate de constructor si masoara impendanta la fise.

Lasa iac-ul la locul lui si numai pune bujii dupa ureche.Citeste in subiectul cu bujii de ce anume ai nevoie(daca aveai profilul complet era mai usor).

Cat era durata de injectie pe benzina la tester?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Ti-au verificat cumva circuitul de benzina ?

Am un prieten care avea probleme asemanatoare la pornirea pe benzina , mergea mai mult pe gaz si a solutionat problema schimbind filtrul de benzina .

Injectoarele de benzina zici ca le-au verificat , dar presiunea de benzina in galeria admisie ?

Se poate masura cu un manometru .

Nu uita , in rezervorul de benzina ,trebuie sa ai un sfert , pentru racirea pompei .

Share this post


Link to post

OVI mai omorat cu datele deja mam incurcat Aici la noi la piatra astia nu te lasa deloc sa stai langa masina te cheama siti spune bla bla bla. E mai rau ca maternitate frate acolo cel putin daca ai vreo pila te duci la un geam si tot mai asisti si tu la nasterea copilului tau aici ioc te pune intro sala si astepti ca la dentist. Auzi numai turatii de motoare ciocane si chei scapate pe jos. Asa ca nu te pot ajuta cu informatia asta cu date tehnice. Am sa incerc sa verific senzorul ala de presiune sa vad ce zice citisem pe aici pe undeva cum sal verific

Share this post


Link to post

Ce motor are masina ta?Prin faptul ca nu raspunzi la intrebarile care ti se pun denota faptul ca nu vrei sa rezolvi problema repede :)

Share this post


Link to post

scuzama OVI masina mea este un espero 1,8; euro2; din 1998; are instalatie de gpl romano montata la ramnicu sarat

Share this post


Link to post

Bosch WR7DC cu un singur electrod si distanta la acesta de 0,8 mm.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

multumesc frate :osanale: te caut maine sa iti spun cum e treaba incerc sa schimb tot si fise si luleaua si capacul

Share this post


Link to post

Salutare natiune. Azi sau dus ceva banuti am cumparat tot ce inseamna aprindere : luleaua, capac delcou, fisele si bujiile recomandate de tine OVI. Deci automobilul meu sa mai innoit nitel. MERGE SUPER. Nu mai balangane si nici nu mai zvacneste dupa cum am mai povestit. MULTUMIRI membrilor si sfatuitirilor nostri care stiu sa ne mai ajute. Dar mai am o intrebare ptr tine OVI sau celorlalti care stiu: De ce totusi numi porneste pe benzina cand ii dau la automat cu acea turatie de max. 300rot/min. peste cele normale de 850 cat sta in ralantiu? Sau cand schimb viteza de acul la turometru numi coboara usor ca la altele, asta indiferent ca e pe benzina sau gpl. Stati stati ca am uitat la porniri se opreste dupa 5-7 sec. imediat , tre sa o tin nitel turata. Asta numai pe benzina caci pe gas e ok . MULTUMESC INCA ODATA

Share this post


Link to post

Motorul tau are nevoie de o invatare a turatiei de ralanti. Caut IDLE LEARN la Cielo pe forum.

Share this post


Link to post

Am mai postat si la "probleme acceleratie CNL" unde am tot sucit-o cu fise, bujii, ambreiaj ... ma rog.

Chestie nou aparuta in aceasta problema (zvacneste la accelerare).

Am curatat: bujii, lulea, capac delco, IAC, clapeta acceleratie, traiecte aer, dar atentie nu necesitau curatare va spun sigur. Nu am decuplat instalatia de la baterie si nici nu am facut dupa aceea nici un reset ECM sau initializare IAC.

La primul drum masina a mers super (disparuse acele zvacnituri), la al doilea drum (in aceeasi zi, drumuri de cca. 10 km) a inceput sa-si faca usor prezenta respectivul fenomen. A doua zi ... fenomenul era "la locul lui", am ajuns de unde am plecat.

Parca ar fi ceva de genul: pana ajusteaza ECM valorile merge bine, dupa ce stabileste parametrii "optimi" merge rau.

Share this post


Link to post

Urmatoarele operatiuni le-ai remarcat singur. Asta nu inseamna ca pot fi si cele norocoase, dar merita sa incerci, nu costa.

Share this post


Link to post

Te referi la reset ECM si reinitializare IAC ? Daca da, chestia asta am facut-o de n ori, fara rezultate favorabile.

Share this post


Link to post

Atunci cauta ceva care "se incalzeste", parca era o bobina mica prin sistemul de aprindere sau un element electronic, ceva ce merge bine doar dupa un timp suficient de racire pe canicula asta. Desi, din relatarea ta fenomenul debuteaza la pornire, daca porneste bine, e bine, daca porneste rau, e rau. Sa speram ca nu-i de la locul de parcare, hahaha.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

In unul din mesaje spui ca nu ai facut apoi in celalt spui ca ai facut.Pina la urma care este adevarul?

Share this post


Link to post
De pe loc cum pleaca?Nu te arunca repede la piese.

Mai stiu pe cineva cu un cielo care i sa recomandat sa schimbe garnitura de chiulasa pentru ca e infundat caloriferul si nu baga caldura.

pai fara suparare ce treaba are chiuloasa cu socurile? sau cu caloriferul?nu s expert, nu am experienta dar pur shi simplu mi se pare cam ciudat corelatia chiuloasa-calorifer-soc :D no offense

 

Domnilor sunt deacord cu tot ce spuneti aici, dar acest fenomen se manifesta indiferent de viteza, treapta de viteza, sau mers sportiv sau economic. Cum face l amine este in felul urmator:

Indiferent ca viteza am si ce treapta de viteza cand decelerez fara sa schimb treapta, si apoi accelerez in aceeasi treapta de viteza, smuceste de 2 ori apoi isi revine, nu e ceva foarte tare dar se simte. Se manifesta smuceala si cand decelerez si cand accelerez.

Voi verifica si senzorul TPS (daca are CIelo asa ceva ca nu stiu dar voi intreba la service).

 

Multam de sfaturi

ei bine am intalnit shi eu aceeasi problema de cateva ori, de multe ori este enervanta insa am observat ca este vb de acceleratie, daca apas acceleratia finutz nu face smuceala, insa daca apas mai tare nitzel se smuceste putin shi apoi se echilibreaza...nu cred ca este vb de vreo problema tehnica ci doar de inertia pinioanelor din cutia de viteza (smuceala se simte bine in a1-a shi a2-a) probabil ca efect al egalizarii vitezei pinioanelor cu noua apasare de acceleratie . Doar o parere :D

Share this post


Link to post

Mai citeste odata si poate a doua oara intelegi.

 

P.S.

Regulamentul acestui forum : Se interzice si se sanctioneaza conform punctului 6.1 introducerea mesajelor care contin imagini asociate (avataruri) animate, sau care nu au nici o legatura cu profilul acestui forum (personaje din desene animate, filme, viata publica, caricaturi etc)

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Eu zic ca am citit destul de bine shi ca am inteles despre ce este vb

Share this post


Link to post

Nu stiu cum ai citit sau ce ai inteles dar vad ca ai mari probleme cu limbajul IRC si in general cu regulamentul acestui forum.

 

Mai stiu pe cineva cu un cielo care i sa recomandat sa schimbe garnitura de chiulasa pentru ca e infundat caloriferul si nu baga caldura adica nu orice diagnostic este corect.Daca nu poti intelege incearca macar sa nu interpretezi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...