Jump to content
Sign in to follow this  
MethodRO

Wu-tang Killa Beez In Romania

Recommended Posts

Wu-Tang Killa Beez", la Sala Polivalenta

 

 

 

 

 

In cei 12 ani de existenta a culturii RAP pe meleaguri dambovitene, publicul nu a avut decat doua ocazii de a se intalni cu reprezentantii genului de peste hotare. Primul eveniment, desfasurat la inceputul anilor ´90, a adus in Capitala underground-ul francez cu ai sai Inspektor L, Sleo, Democrates D, Raggasonic si Aliance Ethink. Al doilea, organizat cativa ani mai tarziu, cu sprijinul lui Dj Sleek, a fost un duplex Bucuresti - New York, insa tot la nivel underground.

 

Or, in aceste conditii, publicul nu a crescut decat cu rapperii autohtoni! Ei bine, iata ca asteptarea s-a sfarsit si, pe 15 februarie 2006, fanii culturii RAP vor putea asista la primul eveniment major organizat in Romania.

 

 

 

 

 

Este vorba despre "Wu-Tang Killa Beez Ten Years Anniversary Tour", un megashow organizat de Agentia Emagic Entertainment, care se va desfasura la Sala Polivalenta din Capitala, de la ora 20.00.

 

Chiar daca vom fi vizitati de a doua generatie de artisti din clanul Wu-Tang, show-ul se anunta unul de zile mari, avand pe afis cateva nume grele.

 

 

Bilete - intre 30 si 65 RON

 

 

Potrivit informatiilor publicate pe site-ul oficial al organizatorilor, spectacolul va dura circa 125 de minute, pe scena urmand sa presteze Salah Edin (cel mai bun rapper din zona araba), Shabazz The Disciple (cel mai greu MC de pe afis, gratie colaborarilor sale cu Sunz of Man si Gravediggaz), Dj Sueside (dj-ul lui RZA - liderul Wu-Tang), Beretta 9 si Shogun Assasson (doi dintre MC-ii trupei Killarmy), Cilvaringz (singurul MC european din familia Wu-Tang), Barracuda (a aparut pe albumul "Birth of A Prince" semnat RZA), Bronze Nazareth (cel mai nou membru al miscarii Wu, care produce albume pentru Afu-Ra, Masta Killa si Cilvaringz) si Blue Raspberry - singura femeie din aceasta gasca (a cantat pe "Tical" si "Cuban Linx"). Concertul de la Polivalenta face parte din turneul care marcheaza 10 ani de la aparitia miscarii Wu-Tang Killa Beez, fiind al doilea turneu european dupa cel din 2002.

 

Pentru accesul publicului la acest show, biletele vor avea urmatoarele preturi: 30 RON (300.000 lei vechi) in perioada 1-31 decembrie, 40 RON - in perioada 1-31 ianuarie (2006), 50 RON - in perioada 1-14 februarie (2006), in seara concertului pretul fiind de 65 RON.

 

In plus, s-ar putea ca pe langa cei noua reprezentanti ai familiei Wu-Tang Killa Beez sa existe si un recital sustinut de o trupa romaneasca, numele nefiind anuntat pana in prezent.

 

 

Imperiul din Staten Island

 

 

La inceputul anilor ´90, succesul N.W.A lasase un oarecare gol pe piata Hip-Hop din Statele Unite. Ei bine, acest gol a fost umplut de o gasca din zona Staten Island (New York), formata initial din RZA, GZA si Ol´Dirty Bastard, trei MC-i care activasera sub numele de Force of The Imperial Master. Dupa un sir de esecuri, cei trei au planuit construirea unui adevarat imperiu, aducand in gasca alti sase MC-ii. Asa s-a nascut Wu-Tang Clan, un grup format din RZA (lider si producator), GZA, Ol´Dirty Bastard (cel mai "exotic" membru), Raekwon, Method Man, U-God, Ghost Face Killah, Masta Killa si Inspectah Deck. Numele grupului are doua conotatii: muntii Wudang din provincia chineza Hubei - zona despre care se spune ca este centrul traditional al artelor martiale - si filmul "Shaolin and Wu-Tang". Ulterior, numele a mai purtat si alte semnificatii precum "Wisdom, Universe, Truth, Allah, Nation and God". Primul single, intitulat "Protect Ya Neck", a aparut in 1993 bucurandu-se de un real succes. Dupa o perioada de cautari, cei noua membri ai clanului semneaza un contract cu Loud/ RCA si lanseaza albumul de debut intitulat "Enter The Wu-Tang: 36 Chambers", un material plin de agresivitate, care le ofera un loc stabil pe piata Hip-Hop. Succesul acestui album, considerat printre cele mai bune materiale lansate in anii ´90, le-a permis celor noua MC-ii sa inceapa cariere solo de succes.

 

Primul a fost evident RZA, cu al sau Gravediggaz - primul proiect horrorcore din istoria Hip-Hop-ului. Pentru acest proiect, el i-a cooptat pe Prince Paul (producator pentru De La Soul), Frukwan (de la Stetsasonic) si pe Poetic (de la Brothers Grimm).

 

Al doilea succes Wu-Tang Clan a fost albumul "Wu-Tang Forever" lansat in 1997, care s-a vandut in peste 600.000 de exemplare doar in prima saptamana. Dupa acest album, RZA lanseaza un plan pe cinci ani, menit sa cucereasca industria Hip-Hop. Din pacate, el nu a reusit decat sa satureze piata, in fiecare luna lansandu-se un alt material sub egida Wu. Pana in 2000, sub aceasta titulatura aparusera circa 70 de artisti, aici fiind inclusi si cei din Killa Beez. De aici au pornit tot felul de probleme interne, ODB fiind foarte des arestat pentru posesie de arme si droguri. De altfel, in 2004 el moare de supradoza. In prezent, Wu-Tang inseamna un brand puternic atat prin linia vestimentara lansata inaintea tuturor competitorilor, cea de produse alcoolice sau de jocuri video, cat si prin productia muzicala. Evident, cel mai cunoscut ramane tot RZA, el semnand coloana sonora a seriei "Kill Bill", in regia lui Quentin Tarantino. Acum, dupa 13 ani, Wu-Tang este un brand respectat, chiar daca cei noua MC-ii nu se mai bucura de popularitatea din anii ´90.

Share this post


Link to post

Parazitii, singura trupa acceptata de catre rapperilor americani sa cante in deschidere

 

La finalul unor negocieri care au durat mai bine de o saptamana, purtate intre organizatorii concertului Wu-Tang Killa Beez de la Bucuresti - Emag!c Entertainment si managementul rapperilor americani, trupa Parazitii a primit acceptul celor din urma pentru a sustine un recital in deschiderea show-ului ce va avea loc pe 15 februarie 2006 la Sala Polivalenta. "Suntem incantati si onorati sa cantam in deschiderea unei trupe pe care o ascultam si ai carei fani suntem de 12 ani. Printre primele albume pe care le-am cumparat dupa 1990 a fost si "36 Chambers" purtand semnatura Wu-Tang, asa ca pentru noi 15 februarie va fi o zi pe care o vom tine minte mult timp", ne-au declarat cei de la Parazitii. Pe 15 februarie 2006 publicul prezent in Sala Polivalenta va fi martor al unui show-eveniment care va dura minimum trei ore, un adevarat regal pentru fanii RAP.

Share this post


Link to post

Deabia astept. In sfarsit o veste buna ;) Wu-Tang rulzz :D

Share this post


Link to post

Asta e doar inceputul. Sa speram ca nu o sa se termine asa. Astept cu nerabdare si alte nume cu rezonanta.

Share this post


Link to post
In cei 12 ani de existenta a culturii RAP pe meleaguri dambovitene, publicul nu a avut decat doua ocazii de a se intalni cu reprezentantii genului de peste hotare.

Cred ca te referi la subcultura RAP. Altfel personaje ca Tatae, Cheloo, Sisu, Puia, etc. , ar trebui considerati si ei oameni de cultura , devenind astfel "colegi" cu intelectuali de talia lui Liiceanu, Plesu sau Dan Grigore. =))

Share this post


Link to post

Si eu sunt de acord ca nu exista subcultura. Cultura este totusi un cumul al tuturor manifestarilor culturale... fie ca sunt recunoscute ca atare acum sau ca vor fi apreciate mai tarziu. Totusi este un fenomen de masa care incanta sufletul unui numar foarte insemnat de membri ai noii generatii. Ba chiar sunt si oldtimeri care apreciaza manifestari de tip rap, rock, pop etc. Toate astea fac parte din cultura noastra si chiar daca nu sunt acelasi tip de exprimare ca si Liiceanu si Patapievici, au valoarea lor pentru un anumit grup de oameni. Nici nu suporta comparatie, asa cum Bach nu suporta comparatie cu Picasso. Dar se afla cu totii in marea familie a culturii.

 

Haideti sa punem deoparte acest fundamentalism care vine din religie si se infiltreaza in modul de a gandi din tot mai multe domenii. Daca altul nu e ca mine nu inseamna ca nu e la fel de bun, nu inseamna ca nu e la fel de om. Muzica este acceptata in mod universal ca fiind parte din cultura, asa ca mi se pare gresit sa desfiintam un stil muzical doar pentru ca nu este pe placul unora sau a altora.

 

Asa ca... traiasca ea, Cultura Rap ! Traiasca ea, Cultura Rock ! Traiasca ea, cultura, in orice forma a ei !

Share this post


Link to post

Nu sunt de acord , in aceasta interpretare consider ca se produce o asemenea diluare a notiunii de cultura, incat pana si ascultarea unei manele devine un act de cultura. Subcultura eu o vad ca fiind o suma de valori impartasite in cadrul unui grup sau a unei minoritati (subcultura ghetoului, subcultura manelelor, subcultura gay, etc.) , grup care nu accepta sau nu este capabil sa recepteze valorile "marii culturi". Parerea mea este ca fiecare are datoria sa evolueze si sa-si depaseasca conditia, sa-si formeze un sistem de valori care sa-i permita sa faca diferenta intre kitch si arta, si sa nu se complaca in mediul in care s-a nascut si a trait. Ca o paranteza si fara a avea intentia de a jigni pe cineva, nu pot sa nu observ ca singurul care s-a bucurat de posibilitatea de a se culturaliza la acest concert (in afara de initiatorul topicului) a fost tocmai NightClub, care s-a remarcat pe acest forum tocmai prin cultura de care a dat dovada.

Edited by van den plas

Share this post


Link to post

", grup care nu accepta sau nu este capabil sa recepteze valorile "marii culturi". "

 

Si eu ce sunt ? Sunt parte a minoritatii care asculta rock, care apreciaza valorile acestui stil de exprimare. De asemenea apreciez si valorile "marii culturi", pastrandu-ne doar in sfera muzicala apreciez si compozitiile clasice, si compozitii de alta natura, acceptate pe o scara mai larga ca fiind parte din cultura muzicala "mare". Si nu sunt singurul exemplu de membru al acestor minoritati care chiar apreciaza si sunt foarte receptivi la cultura mare... cum o numesti tu. Nu putine sunt cazurile de incrucisare a acestor moduri de exprimare : Nightwish, Metallica & Simphony, Warren G & Sissel etc.

 

Tind sa cred ca subcultura este doar in ochii adeptilor puritani ai "marii culturi". Cel mai adesea se intalneste situatia in care minoritarii accepta valorile marii culturi si majoritarii resping ideea de nou.

 

In ceea ce priveste manelele, fie ca o acceptam, fie ca nu, SUNT PARTE A CULTURII ROMANE. Da, este o parte pe care n-o inghitim cu totii, fata de care multi avem repulsie, de care multi nu suntem mandri. Totusi acest stil muzical este deja parte din istorie, din viata noastra, este peste tot in jur, este un mod de exprimare. Putem noi sa fim nemultumiti de situatia asta dar este adevarata. Hai mai bine sa deschidem ochii si sa fim mai realisti. Macar realitatea sa o acceptam asa cum e, fie ca suntem de acrod cu ea sau nu.

 

Pana una alta raman la convingerea ca "subcultura" este doar in ochii celor puritani.

Share this post


Link to post

am fost la dj tiesto si am fost incantat de concert...cred ca nici wu-tang nu or sa fie mai prejos.

daca vorbim de subcultura la parazitii imi pare rau de voi dar nu aveti dreptate

Share this post


Link to post
Si eu ce sunt ? Sunt parte a minoritatii care asculta rock, care apreciaza valorile acestui stil de exprimare. De asemenea apreciez si valorile "marii culturi", pastrandu-ne doar in sfera muzicala apreciez si compozitiile clasice, si compozitii de alta natura, acceptate pe o scara mai larga ca fiind parte din cultura muzicala "mare". Si nu sunt singurul exemplu de membru al acestor minoritati care chiar apreciaza si sunt foarte receptivi la cultura mare... cum o numesti tu. Nu putine sunt cazurile de incrucisare a acestor moduri de exprimare : Nightwish, Metallica & Simphony, Warren G & Sissel etc.

In aceasi situatie sunt si eu. Si eu ascult cu placere rock (heavy metal in special), dar n-am pretentia ca fac un act de cultura atunci cand ascult Van Hallen sau Ozzy, desi rockul, spre deosebire de alte genuri, chiar a produs destule valori. Nu cred ca toate pot fi bagate in aceeasi oala, indiferent ca sunt kitch-uri, manele, alte facaturi sau dimpotriva valori autentice. Nu de alta, dar se creaza confuzie si de aici apare necesitatea de a folosi termenul de "marea cultura". Mai simplu mi se pare sa vorbim despre cultura (adevarata) si subculturi.

Share this post


Link to post

Pana la urma ai spus un adevar, faci un act de cultura sau nu. Dar asta se raporteaza la sistemul tau propriu de valori. Asa ca mi se pare putin fortata discutia noastra pentru ca evident avem viziuni diferite asupra conceptului de cultura. In acest caz am putea discuta la infinit, amandoi avem dreptatea noastra si amandoi ne aflam in mare deriva. Depinde cum privesti. Pana la urma, tu vei ramane cu clasificarea ta, eu cu a mea si fiecare cu a lui. Cultura nu este un concept definit exact si batut in cuie. Este pana la urma o componenta a vietii in mod universal si ca atare evolueaza cu viata si este experimentata in mod personal de fiecare in parte.

 

In concluzie, "Wu-Tang rulzz" ! :P

Share this post


Link to post

@van den plas : iti recomand sa iei dexu si sa cauti ceea ce inseamna Cultura.

 

Vrem sau nu sa acceptam cultura RAP asta este doar o problema personala. Acest topic anunta un eveniment ce va avea loc cat de curand. Avem impresia ca traim intr-o tara libera. Gresit! De ce zic asta? Pt simplul fapt ca inca avem in minte conceptii fixe, predefinite, suntem inca prizonierii mintilor noaste care nu sunt gata sa accepte unele chesti (doar unii din noi).

Edited by MethodRO

Share this post


Link to post

Exact la DEX va trimiteam si eu:

 

CULTÚRĂ, culturi, s.f. 1. Totalitatea valorilor materiale şi spirituale create de omenire şi a instituţiilor necesare pentru comunicarea acestor valori.

 

SUBCULTÚRĂ, subculturi, s.f. 1. Tendinţă de manifestare subiacentă a unei culturi elementare. 2. Cultură a grupurilor şi subgrupurilor sociale dintr-o comunitate etnică. – Din engl., fr. subculture.

 

PURITANÍSM n. 1) Doctrină a unei secte prezbiteriene din Anglia şi Scoţia care luptă pentru curăţarea cultului şi a dogmelor religioase de rămăşiţele catolicismului. 2) Respectare riguroasă a preceptelor religioase şi morale. /<fr. puritanisme

 

Ia porniti voi de la definitiile astea ca vad ca o luati tare pe aratura!

Share this post


Link to post

@Zmeul cel rau : Multumesc mult pt lamurirea lucrurilor cu dexul.

 

In concluzie fiecare asculta ce muzica vrea si adopta ce cultura vrea.

Acest topic se adreseaza celor ce asculta acest gen muzical. Fiecare este liber sa aleaga in viata lucrurile care ii plac.

Edited by MethodRO

Share this post


Link to post
@van den plas : iti recomand sa iei dexu si sa cauti ceea ce inseamna Cultura.

 

Pai hai sa vedem ce zice DEX-ul. Cultura ="Totalitatea valorilor materiale si spirituale create de omenire si a institutiilor necesare pentru comunicarea acestor valori. " Asta inseamna ca nu totalitatea creatiilor materiale si spirituale definesc cultura, ci numai valorile. Deci nu tot ceea ce ne trece noua prin minte sa cantam, pictam, scriem, sculptam, dansam sau construim, inseamna cultura, ci numai ceea ce are valoare. Asa ca inainte de a vorbi despre cultura, ar trebui mai intai sa existe niste valori . Despre valoare si despre cei care stabilesc daca aceasta exista sau nu, ar fi insa prea mult de discutat. Cert este insa ca aceasta nu se stabileste prin vot universal si nu este data in mod automat nici de succesul comercial.( Pestele de sticla ,prezent in vitrinele a zeci sau sute de mii de romani, a fost un mare succes comercial la vremea lui. Asta nu inseamna insa ca ar fi mai putin kitch, ci doar ca din pacate exista multi oameni cu gusturi indoielnice)

 

Acest topic se adreseaza celor ce asculta acest gen muzical. Fiecare este liber sa aleaga in viata lucrurile care ii plac.

De acord. Recunoaste insa ca topicul era mort , pana in momentul in care am inceput sa discutam in contradictoriu. ;)

Share this post


Link to post

1. discutia despre valori este evident inutila avand in vedere ca fiecare are propriul set de valori. ar fi frumos sa fim toleranti fata de valorile fiecaruia, fie ca suntem de acord cu ele sau nu.

 

2. topicul nu era mort, isi servea scopul de informare. cine simtea nevoia sa comenteze o putea face... nu cred ca e corect sa spunem despre topic ca era mort... isi servea scopul intr-un mod discret.

 

 

Ma bucur ca ne intelegem !

Share this post


Link to post

Nu avem de ce sa nu ne intelegem , atat timp cat discutam in mod civilizat , cu argumente si fara atacuri la persoana.

Mi se pare absolut normal sa fim toleranti cu valorile altor culturi, dar nu neaparat si cu sistemele de valori ale fiecaruia dintre noi. Gandeste-te ca si un criminal in serie sau un fundamentalist islamic , au propriile sisteme de valori, in care viata semenilor lor nu reprezinta nimic. Aceasta toleranta fata de seturile individuale de valori, nu cred ca trebuie sa se transforme nici intr-o toleranta fata de incultura. Aici pot sa-ti dau un exemplu chiar din acest forum , unde s-a manifestat toleranta zero fata de modul de exprimare si greselile gramaticale pe care le facea NightClub, omul ajungand un fel de vedeta la "Gazeta de perete". Colegul nostru are probabil un sistem de valori in care respectul pt. limba romana si pt. ortografie nu se regaseste. A fost atunci bine pt. ca s-a intervenit sau trebuia sa se manifeste toleranta fata de maltratarea limbii romane ? Parerea mea este ca a fost bine ca s-a intervenit, atat pt. el , cat si pt. tinuta generala a acestui forum.

Discutia despre valori nu mi se pare inutila, ci doar lunga. Cineva trebuie sa fie in stare sa deosebeasca valoarea de nonvaloare si arta de kitch. Cine ar trebui sa fie acestia ? Evident elitele, formate din oamenii de cultura. Conform DEX prin om de cultura ar trebui sa intelegem "persoana cu un nivel intelectual ridicat, care poseda cunostinte universale multe si temeinice" Nu cred ca orice retardat sau analfabet poate sa emita judecati de valoare.

De acord cu tine, ca acest topic avea in primul rand rol de informare si imi cer scuze initiatorului pt. ca am deturnat discutia. Cred ca un moderator ar putea crea un topic nou cu ceea ce s-a discutat pana acum despre cultura si subcultura si despre valoare si nonvaloare.

Share this post


Link to post

Eu ascult aproape orice gen muzical cu mare placere. Si sunt in stare sa inteleg mesajul si felul de transmitere al acestuia. Fiecare gen muzical este plin de gunoaie, dar si de varfuri. Ca si acesta aflat in discutie. Problema este daca ne place sau nu acest gen. Daca nu ne place bine si trecem mai departe, cu sintagme de genul "Nu imi place" totul este perfect normal si civilizat. In momentul in care incepem sa discreditam gusturile anumitor persoane... este vorba de altceva.

@van_den_plas: Atentie! Chiar tu ai inceput un atac la persoana(e).

Edited by Pedala

Share this post


Link to post
In momentul in care incepem sa discreditam gusturile anumitor persoane... este vorba de altceva.

@van_den_plas: Atentie! Chiar tu ai inceput un atac la persoana(e).

Nu stiu la ce atacuri personale te referi. In afara de NightClub, care sper ca a inteles ca nu am absolut nimic personal cu el si doar am dat un exemplu de pe forum , chiar nu imi inchipui cine ar putea fi atat de sensibil incat sa creada ca l-am atacat personal. De altfel vad ca nu s-a sesizat nimeni, dar poate ca te-au imputernicit pe tine sa-i reprezinti. :-?

Nu am comentat in nici un fel calitatea muzicii rap si "gusturile anumitor persoane". Singurul lucru pe care l-am comentat a fost termenul de "cultura rap", pt. care mi se parea mai potrivita notiunea de subcultura. Termenul in sine nu mi se pare a avea un sens peiorativ, asa cum reiese de fapt si din DEX ("subcultura = tendinta de manifestare subiacenta a unei culturi elementare"). Ascultarea unei anumite muzici, folosirea unui anumit stil vestimentar, a unui argou si a anumitor gesturi si miscari specifice, nu mi se par suficiente elemente pt. a transforma o cultura elementara, intr-o cultura complexa si a nu mai fi astfel cazul de a folosi termenul de subcultura.

Share this post


Link to post

15.02.2006 s-a consumat evinimentul RAP al anului. Cum a fost? Super atmosfera, super recital! Am sa revin cu detalii in cateva zilele cu o cronicuta a acestui eveniment.

Share this post


Link to post

Miercuri seara, la Sala Polivalenta

Wu-Tang Killa Beez a oferit o adevarata lectie de Hip-Hop

 

 

 

 

 

Pentru amatorii de beat-uri apasate si rime incendiare, picantate frecvent de expresii de "slang regional", fie in limba araba, fie in engleza ghetto-urilor americane, intalnirea cu Wu-Tang Killa Beez de miercuri seara, de la Sala Polivalenta, a fost fara indoiala un eveniment pe care nu-l vor uita prea curand. Cel mai mare brand din Hip-Hop-ul mondial si-a trimis la Bucuresti garda a doua, formata din opt artisti, cunoscuti pentru colaborarile lor cu generalii clanului Wu-Tang.

 

In ciuda comentariilor rautacioase cum ca cei sapte MC-ii si Dj Sueside nu ar fi cunoscuti in Romania, gasca Killa Beez le-a aratat atat jurnalistilor, cat si celor circa 3.000 de fani ce inseamna un show Hip-Hop.

 

 

 

 

Prezent la Polivalenta inca de la ora 16.00, am incercat sa-i spionez pe Killa Beez inca de la probele de sunet. Spre uimirea mea, nu au aparut decat trei oameni din staff: Dj Sueside (dj-ul lui RZA), Salah Edin (The Arab Master) - care era anuntat in deschidere - si Casper - tanarul manager al turneului Killa Beez. Cel care a reglat cele opt microfoane a fost Salah Edin, rapperul arab care m-a surprins prin forta timbrului sau vocal. Intre timp, Shabazz The Disciple, Barracuda, Shogun Assason si Beretta 9 (Killarmy), Christ Bearer (Northstar) si Cilvaringz erau fie la hotel, fie prin oras, la cumparaturi.

 

 

Romanii au fost la inaltime

 

 

Portile Salii Polivalente s-au deschis cu un sfert de ora intarziere fata de ora anuntata (19.00), miile de fani patrunzand cu greutate in incinta. Astfel, warm-up-ul celor de la Turntable Science (Dox, Paul, Undoo si Faibo) s-a intins pana in jurul orei 20.30. Primul act al show-ului a fost sustinut de trupa Parazitii, Cheloo, Ombladon si Freakadadisk oferind un recital de circa 60 de minute, pe parcursul caruia fanii au cantat majoritatea pieselor. De la "Jos cenzura" la "fac You Romania" sau de la "Bagabonti" la "Vicii", recitalul Parazitilor a pregatit atmosfera pentru atacul "albinelor ucigase".

 

 

Tribut pentru ODB

 

 

Dupa o pauza de 15 minute, fanii s-au intalnit in sfarsit cu brigada americana, care a fost introdusa cum se cuvine de Dj Sueside, printr-un program audio-video bine pregatit. Apoi, rand pe rand, toti membrii Killa Beez, impreuna cu Salah Edin, au sufocat scena, declansand un show total in limba engleza si araba. Primele 60 de minute ale show-ului lor au trecut parca prea repede, beat-urile ametitoare dand senzatia ca timpul s-a oprit in loc.

 

La un moment dat, tinand in mana un steag cu logo-ul Wu-Tang, Shabazz The Disciple a urlat la microfon: "Ce ati vazut pana acum nu inseamna nimic. Abia acum incepe show-ul". Mare dreptate a avut, pentru ca restul recitalului a insemnat o trecere in revista a hiturilor Wu-Tang Clan, de la "Protect Ya Neck" la "C.R.E.A.M" sau "Gravel Pit". In plus, odata cu piesa "La Rumba" (RZA), scena a fost invadata de domnisoare din public, care au dansat pe tot parcursul piesei cu rapperi americani.

 

Momentul-cheie al serii a fost tributul adus regretatului Ol´ Dirty Bastard - generalul clanului Wu-Tang care a decedat in 2004.

 

Brusc, Shabazz a cerut ca luminile din sala sa fie stinse, dupa care i-a invitat pe toti fanii sa produca lumina, fie cu ajutorul brichetelor sau cu telefoanele mobile. Hiturile "Shimmy Shimmy Ya" si "Brooklyn Zoo" au produs o adevarata isterie.

 

Show-ul s-a terminat parca prea repede, desi "albinele" cantasera doua ore. Imediat, ei au coborat de pe scena, in public, si au vandut CD-uri si DVD-uri la oferta promotionala nefiind paziti nici o secunda. Dar oare niste tineri care au trait adevarate drame in ghetto-urile new-yorkeze au nevoie de bodyguarzi?

 

 

Freestyle toata noaptea la B52

 

 

La circa 60 de minute dupa terminarea show-ului de la Polivalenta, cateva sute de rapperi au dat buzna in club B 52 pentru after-party. In acel moment, nimeni nu stia exact daca membrii Wu-Tang Killa Beez isi vor face aparitia si la acest eveniment. Primul a sosit Shogun Assason (Killarmy) care, dupa circa trei minute, era deja pe scena alaturi de Brugner si canta de mama focului pe beat-uri "maiestrite" de un dj bucurestean. Singurul care nu a venit la party a fost Cilvaringz. Restul? Au cantat toata noaptea cot la cot cu mc-ii romani, facand inca un show de zile mari, pentru un public mai restrans. Ei au dat dovada de o modestie neasteptata. Spre exemplu, Shabbaz The Disciple i-a spus lui Brugner (amfitrionul petrecerii) ca daca are nevoie de el, trebuie doar sa-l cheme. Pe scurt, concertul Wu-Tang Killa Beez s-a continuat pana in jurul orei 5 dimineata, intr-o avalansa de freestyle romano-american. Succesul celor doua evenimente a fost total, iar rapperii romani deja incep sa creada ca nu vor mai fi privati de astfel de momente unice, care inseamna adevarate lectii de Hip-Hop!

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...