hitman Posted June 1, 2004 Domle' am shi eu o nelamurire: Daca la fabrica de la Craiova se termina productia in 2005, cum o sa mai asigure garatia de 3 ani pe care o tot trimbitzeaza atita :?: Share this post Link to post
Shenck Posted June 1, 2004 NU mai fabrica masinutze, dar sint obligati sa asigure piese de schimb Share this post Link to post
hitman Posted June 1, 2004 Pai daca firma e falimentara ce piese o sa mai faca? Adica o sa fie bankcorupt, 0 ROL, zip! Share this post Link to post
ovidiuc Posted June 1, 2004 Fabrica mai are licenta pana in 2007,dupa cate stiu eu,asa ca nu cred sa fie vreo problema si oricum piesele sunt de import si chiar nu vad care e problema.Totusi Daewoo a fost preluata de GM,productia merge mai departe sub sigla GM si pun pariu ca una din cele doua fabrici din est(Romania si Polonia) v-a continua sa produca(sa ne rugam sa fie aia din Romania).Totusi sunt peste 100.000 masini Daewoo in Rom si nu cred ca vor lasa de izbeliste atata lume.Ar trebui sa ne intrebam despre pretul pieselor,nu despre existenta lor.Sunt atatea marci care se comercializeaza in Romania si se fabrica la mama dreaq si nu sunt probleme.Totusi marca Daewoo nu dispare de pe fata pamantului. Share this post Link to post
zalmoxis Posted June 1, 2004 Alo Ove tata mai pai tu nu sti ca GM s-a dat lovita cand a auzit de RO .>Deci gata nene i-a luat pe polacii da' i-a luat demult mai cum de n-ai aflat!? Share this post Link to post
tparaschiv Posted June 1, 2004 pina una alta Daewoo e lider de piata la nr de automobile made in Ro vindute anul acesta (datorita promotiilor si a produselor de kkt de la Dacia ) iar dupa 2007 mai mult ca sigur ca fabrica de la Craiova o sa fie preluata de GM la un pret de 3 lei probabil ca asta a fost si strategia lor: una e sa cumperi un grup cu n-shpe fabrici raspindite in lume (mai multe mil. usd !) si alta e sa preiei centrul la inceput (efort financiar mai mic) si restul de fabrici una cite una la preturi ffffffff.mici. Share this post Link to post