Jump to content
Sign in to follow this  
cataboss

Piesa Motor Enervanta

Recommended Posts

Pe contraaripa dreapta fata am o piesa in care intra doua furtune, si e alimentata de la o mufa.

Nu stiu exact ce rol are dar se manifesta cu un "carait" o data la cateva secunde care se simte si se aude perfect in habitaclu ceea ce ma enerveaza cumplit.

Stiti cumva ce rol are ?ca eu am scos mufa care o alimenteaza si masina merge perfect si bineinteles nici nu mai caraie.

Share this post


Link to post

stiu despre ce vorbesti.

cred ca ar trebui sa fie o electrovalva, care se pare ca la tine e stricata.

ciudat mi se pare ca merge masina perfect :-?

Share this post


Link to post
stiu despre ce vorbesti.

cred ca ar trebui sa fie o electrovalva, care se pare ca la tine e stricata.

ciudat mi se pare ca merge masina perfect :-?

Din cate stiu de la cei de la Autonet doar tico care este euro 2 are asa ceva.

Acum dupa ce am dezactivat ansamblul prin scoaterea alimentarii astept surprizele de vreo 200 km dar...nimic deocamdata.

Sa vad consumul.

Share this post


Link to post

Electrovalva aia iti ridica turatia la relantii cand pornesti AC parca

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

da, dar si eu o am, desi ac ioc

Share this post


Link to post

Cred ca actioneaza in momentul in care se inregistreaza o depresiune crescuta in galeria de admisie (multi consumatori electrici, AC, poate si soc, etc.). N-am studiat exact problema dar stiu ca la pornirea AC intra in functiune si mareste turatia motorului actionand o membrana cu vacum de pe partea dreapta a carburatorului.

Share this post


Link to post

Electrovalva este prezenta pt a suplimenta debitul de aer si deci a mari turatia de relanti in cazul in care motorul "da sa moara" datorita sufocarii lui cu consumatori. De cate ori modulul de aprindere sesizeaza turatie redusa, de atatea ori intra electrovalva in functiune. Ea este cea care ridica pentru cateva secunde turatia de relanti la pornirea motorului la cald. De asemenea ea porneste cand rulati in frana de motor si uitati sa scoateti din viteza la timp subturand motorul; calcati ambreiajul si veti sesiza turatia crescuta a motorului. Intensitatea cu care acesta actioneaza se poate regla dintr-ul surub situat in partea drepta a carburatorului, eu am mai domolit-o ca aveam turatie prea mare cu AC-ul pornit, astfel obtinand si porniri la cald mai putin turate.

Edited by Senna

Share this post


Link to post

si pe unde ar fi surubul ala, mai exact?

Share this post


Link to post

Se afla in partea dreapta a carburatorului, cum te uiti spre el. Repereaza o toba de vacuum cu o parghie cu un surub prevazut cu arc. Desurubezi acest surub o tura/doua si pornesti motorul. Daca nu a scazut destul turatia la pornire mai insisti. Succes!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...