Jump to content
Sign in to follow this  
ticosl2000sv

Toba Tico

Recommended Posts

Toba sparta. In primu` rand face ca dr*cu` :) Nu ma deranjeaza atat de tare, insa se uita baietii in albastru dupa mine cam lung si am inteles ca raman fara certificat de inmatriculare daca supar pe vreunul prea tare. Ideea e ca m`am uitat dedesubt si vreau sa`mi iau ce trebuie, dar nu stiu ce sa cer. Marlanii astia de la service vor 400k ca sa`mi zica. De la iesirea din galerii in fata e catalizatorul, apoi pe undeva pe sub schimbator mai e o kestie paralelipipedica. La iesirea din aia e buba. Problema e ce cer : toba finala sau cea frontala???

Share this post


Link to post

Mai bine ia un amic mai nepretentios, si vabagati sub masina, sau poate gasiti o rampa, si va uitati cu atentie (vezi sa nu te frigi). Daca nu e gauroi prea mare, sau vreo teava retezata, baga tata Poxipol! (vreo sutana).

 

Asa am facut eu exact acum un an si 3 luni. La toba finala aveam un rinjet de vreo 4-5 cm, lat de 1 cm (cumva pe buza tobei, unde e mai lasata). Pentru ca nu am reusit sa o desfac (vroiam sa o dau cuiva sa o sudeze) am hranit-o cu respectivul poxipol si tine perfect si acum, astfel ca la 7 ani masina inca are toate tobele originale

Share this post


Link to post

Nene Zetics, ai zis o vorba mare...eu am intrarea in toba finala putin crapata si n-as vrea sa schimb toba doar ca sa imi iasa noxele (trebuie sa ii fac revizia). O lipesc cu poxipol, dupa ce se usuca dau cu noroi sa nu se vada si ma duc la ITP

:) >-

Share this post


Link to post

Faza e ca asta am facut! Impreuna cu un prieten mai nepretentios am ridicat mashina pe`o bordura si ce am scris mai sus asta am constatat. Pozele alea arata putin diferit de ce am vazut eu. Cunostintele mele tehnice cam pana aici duc :)

Nu cred ca merge cu Poxipol ca parea fi un punct de tensiune.

Edited by ticosl2000sv

Share this post


Link to post

Pai fixezi cumva respectivele piese sa stea in pozitie (caramizi, lemne etc) pina se intareste magiunu' si gata. Sau ai uitat reclama cu cauboiul ala de sapa kilometri de santuri cu coada rupta si lipita cu poxipol :)

Share this post


Link to post

Am vazut ca a aprut o chestie "POXILINA" ca o plastilina. Aia cred ca e mai buna, dar trebuei citit cum se comporta la temperatura mare

Share this post


Link to post

Exista si silicon special (cred ca mastic), care rezista la temperaturi inalte pt tobe&stuff (d-ala rosu) tot pe la 100 si un pic de mii - il gasesti in orice magazin de piese auto sau benzinarie.

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post

Carpaci mai sunteti. Ideea era ca eu VREAU sa`mi iau o toba noua. E 180 RON finala si 140 RON frontala. Vreau doar sa stiu pe care o comand. Si la dealerul Daewoo local a zis sa ma duc in serviceul lor sa`mi zica aia. Constatarea costa cam jumate de milion la aia. Mecanici prost pregatiti, lucreaza pe bajbaite. Atata ambitie am si eu... nu dau bani unora care`s mai atehnici ca mine :scarpin: (pe unu` l`am invatat in ce directie se desface o piulita si cum sa retina asta :) ; am un defect din fabrica la mashina si ei dau din umeri (subliniez: Dealer si service AUTORIZAT Daewoo) ). Imi iubesc mashinutza prea mult ca sa s`o las pe mana lor, am mecanicu` meu... Ma gandeam ca ati mai inlocuit si voi tobe si puteti sa`mi ziceti. :)

Share this post


Link to post

daca vrei sa scapi de porbleme cu toba strande unpic din dinti si du-te si pune-ti o toba de inox, eu asa am procedat.

Share this post


Link to post

Pai daca vrei asa, e foarte simplu, duci masina in service, le spui sa iti schimbe toba aia de face urit (din ce spui tu nu e mare scula sa iti dai seama ca e ceva in neregula) si o iei cind e gata, asa ca vor fi obligati sa isi dea seama care este, ca daca o schimba p-aia de nu trebe...problem! :) Le si spui dinainte ca vrei inapoi toba nasolita, ca o dai unui var mai sarac pe la tara sa si-o puna la tico-ul lui la mina a 5-a...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...