Jump to content
Sign in to follow this  
dinoc

Opel Corsa Sau Ford Fiesta

Recommended Posts

Hmm, dintre cele doua cine credeti ca a castigat ?

 

Un Citroen C3 :) - prietenei mele ia placut design-ul exterior f. tare si l-a rezervat deja (motor 1.4i 16 v benzina) + ca-i cam la aceeasi bani si dotari ca cele doua (Fiesta si Corsa) .

 

Ce parere aveti de motorul acesta pe benzina ?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Arunca un ochi si la C 2.Poate ti se pare mai dragut.Sau poate mult mai dragut.

Share this post


Link to post

c3 cu motorul ala pe benzina o sa fie tare fasnet... dar o sa ai consumuri de 9 in oras sau mai mult, depinde de stilul de condus.

e o alegere buna: :thumbl:

Share this post


Link to post

Si eu am aceleasi dileme existentiale.

As alege Fiesta pentru pedigree-ul Ford. Mie, personal, mi se pare mai reusita decat Corsa. Totusi intretinerea la Ford este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai scumpe. Nu as merge pe motorina.

 

As alege Corsa pentru costurile relativ mai scazute de intretinere.

 

Dintre cele doua totusi as alege Corsa desi recunosc ca imi place mai mult Fiesta. Daca ai bani sa intretii o Fiesta mergi pe Ford ca nu vei regreta.

 

In ceea ce priveste Kalosul este o masina care iti ofera tot ce poate ea sa ofere la un pret mai mic decat Fiesta sau Corsa. Totusi esti obligat la un leasing. Ca si masina mie imi place Kalos in 5 usi si mi se pare cea mai decenta oferta de pe piata in acest segment. Daca te pasioneaza un leasing si o masina asiatica Kalosul este solutia pentru tine.

 

Ignis are o imagine in crestere, cel putin in ochii mei. Aud din tot felul de surse impresii din ce in ce mai bune. Fara a vorbi din experienta directa (spre deosebire de Corsa, Fiesta si Kalos) se pare ca intretinerea la Suzuki este foarte ieftina, ora de service fiind printre cele mai ieftine.

 

 

Ca sa fac un clasament, o sa fac 2.

 

Fara a tine cont de bani:

1. Fiesta

2. Ignis

3. Corsa

4. Kalos

 

Din punct de vedere economic:

1. Kalos

2. Ignis

3. Corsa

4. Fiesta

 

Acum am vazut si optiunea ei... s-o stapaneasca sanatoasa cand va veni. Despre C3 nu am o parere inca.

Asta este parerea mea. Las pe ceilalti cu mai multa experienta sa dezbata mai concret problema.

Edited by remix

Share this post


Link to post

Merci Remix, dar a fost ales deja Citroen C3 1.4i 16 v 75 cai (este la promotie si-i cam la acelasi pret si dotari cu Fiesta si Corsa).

Share this post


Link to post

promotie adica electropak si aer conditionat ?

sau au bagat una noua ?

Share this post


Link to post

a iesit la pret cu vreo 800 Euro mai putin dacat ar fi fost fara promotie: are ABS, AC, 2 airbag-uri, geamuri+oglinzi electrice, ...

Share this post


Link to post

La acelasi pret si dotari cu care echipare Corsa?

Share this post


Link to post

Da, Corsa era vreo 9,700 CIP (1.2i 16v) iar C3 (1.4i 16v) este vreo 9,200 CIP (diferenta semnificativa la dotari ar fi ca la C3 n-am pus CD player-ul si boxele - are doar preechipare audio - daca vroiam cu CD original on-board trebuie sa astept vreo 3 luni - asa c-am decis sa-i pun eu player si boxe).

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

La aprox 9700 CIP intra Corsa 1.2 echipare Cosmo, adica (scriu chestiile mai importante):

 

- 2xairbag, ABS (cu discuri de frana si pe spate), radioCD + 6 boxe, servodirectie electronica progresiva, geamuri electrice fata + oglinzi electrice si incalzite, inchidere centralizata cu telecomanda radio, jante de 15 cu gume 185/55 R15... Si multe altele... In plus, AC-ul e gratis ca e promotie...

Share this post


Link to post

Da, din ce-ai enumerat mai sus la C3 la 9200 EURO CIP nu are:

- discuri de frana pe spate - are tamburi (cred)

- servodirectia banuiesc ca-i normala nu-i progresiva

- n-are CD player - doar pre-echipare audio cu 6 boxe

 

In rest cam la fel: 2x airbag-uri , ABS+EBD , AC, geamuri + oglinzi electrice, inchidere centraliza , volan reglabil ... si alte bliz-bliz-uri.

 

Ca design (o chestie ce tine de gusturi) C3 are un design mai frumos (e facut mai pe gusturile femeilor :P ) si parca mai spatios.

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Chestia cu spatios cade din start, m-am suit si in C3 cu 5 usi, si in COrsa cu 5 usi. Daca vrei pun si datele de interior de C3. La design nu zic nimic, e chestie de gusturi. La siguranta insa, discurile pe spate merita toti banii!!!

Share this post


Link to post

Da, asa este ... si eu sunt pt discuri pe spate.

Cam asta-i nivelul de dotare pt masina asta care-i pe moment rezervata in fabrica (ca s-o ai intr-o luna) - daca vrei chestii in plus - nu pricep de ce - astepti 3 luni

Share this post


Link to post
Citroen C3 1.4i 16 v 75 cai

Ha? Nu-i cam mirtoaga motorul asta dpdv tehnologic? cum naiba, de obicei 1.4 8v scoate 75 de prichindei chiar si la motoarele frantuzesti :P , cu 16v ar trebui sa faca peste 90 ... chiar sint curios sa vad curbele de cuplu si putere la motorasul asta, ceva nu e bine ...

Share this post


Link to post

Si la mine a fost la fel, si asta pentru ca linia de fabricatie face un model cu o echipare anume pe banda. Daca tu bagi optionale, care trebuie puse din fabrica, masina aia nu mai merge facuta pe aceeasi banda cu cele "standard"... De exemplu: vine cu airbaguri frontale. Tu vrei si laterale. Se pot pune si dupa, dar asta inseamna costuri aiurea cu inlocuitul scaunelor, recablatul senzorilor, reprogramarea computerelor sau ce naiba o mai fi legat de ele... Asa, puse din start pe banda, iese ok ca si costuri de productie. Dar nu se poate opri linia ca unul vrea ceva in plus... Aia se face (de la un anumit moment al procesului de productie incolo) pe alta linie... Si atunci creste si timpul...

Share this post


Link to post

poate o fi doar 8v - defapt m-am uitat pe site si nu scrie daca-i 8 sau 16 - de unde-oi fi scos eu 16 :-?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Uite datele respective la motorul de 1.2 16V Twinport 80CP de pe Corsa 5 usi, impreuna cu datele masinii:

post-65-1127823131_thumb.jpg

post-65-1127823140_thumb.jpg

Share this post


Link to post

chestia cu discurile pe spate nu e asa cum ziceti voi. discurile pe spate devin necesare atunci cand ai o greutate mare a masinii (peste 1.2-1.3 tone) sau pentru franari dese de la viteze de 180-200 km/h. Altfel, sunt inutile.

Eu unul sunt fericit ca nu am discuri si pe spate la nici-una din masini ca astfel nu mai schimb placute des si pe spate, sabotii avand o viata tripla cel putin comparativ cu placutele.

Daca va uitati la echiparea din fabrica, ce am spus mai sus se va confirma (greutati sau motorizari mai mari...). La d-alde corsa sau c3, in romania, e mai bine cu tamburi pe spate.

Share this post


Link to post

Despre faza cu tamburii si discurile nu pot decat sa fiu in dezacord, sau toti mecanicii, pilotii si alti oameni de conformatie tehnica ma mint...

 

Revenind la alegerea Doamnei:

 

Cred ca e vorba de C3 1.4i SX, nu? E singurul la banii aia. Atentie, NU are ABS standard! http://www.citroen.ro/engineDetails.php?engineId=10

Share this post


Link to post

Nu este SX.

In principiu este vorba de C3 X Furio la care se aduga ABS si AC cu oglinzi electrice. Spun in principiu deoarece una este ce ne-a dat delaler-ul Citroen pe hartie (rezervarea masinii cu dotarile respective) si altceva este trecut pe site.

 

Un exemplu ar fi: pe site nu apar "geamurile electrice" sau "faruri ceata " la dotarea standard - dar pe precontractul de la dealer sunt trecute - probabil ca e ceva ce tine de promotie ?

 

http://citroen.ro/engineDetails.php?engineId=93

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Cred ca e vorba de promotie, cu toate ca din reclama ea se refera numai la modelul cu face-lift... Si oricum, nici asta nu are ABS :P Sa vedem cum stam la dimensiuni:

 

Dimensiuni Corsa 5 usi:

 

Inaltime = 1440mm

Lungime = 3839mm

Ampatament = 2491mm

Latime = 1646mm

Ecartament fata/spate = 1429/1417mm

 

 

Dimensiuni C3:

 

Inaltime = 1519 mm

Lungime = 3850 mm

Ampatament = 2460 mm

Latime = 1844 mm (cu oglinzi...)

Ecartament fata/spate = 1439/1440mm

 

 

P.S. parca am auzit de o reclama la Fiat Panda ca iti da combustibil gratuit pentru primii 10.000km???

Edited by VIPER

Share this post


Link to post

Da, e cam incurcata oferta promotionala la ei (dar nu numai, mai cunosc si alte firme, nu dau nume acum :) ) asa ca trebuie sa fii atent la ce ceri si ce primesti.

 

Felicitari inca odata pt comparatie VIPER :thumbl:

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Stiu, la Opel oferta de pe site-ul opel.ro e varza, nu incurcata! Ma uitam acum la Panda si configuram in joaca un 1.3 Multijet de 70CP (deci Diesel), cu dual airbag, abs, AC, cd cu mp3 etc. Si a iesit la 12117DDP. Daca mai e si oferta cu combustibilul... Stiu, nu arata asa sexy ca C3, dar...

Share this post


Link to post

:D nu-i mai zic nimic ... iar imi zice c-o inebunesc de cap - C3 ramane :)

Share this post


Link to post

Ia uite ce a iesit!!!

 

9027 EURO CIP, 11830 EURO (include accize si TVA)

Culori Pret

Culoare caroserie: Albastru Cocktail 0 EURO

Tapiterie: Tessuto Urban Azzuro 0 EURO

Jante: Jante din otel de 13 cu pneuri 155/80 0 EURO

Proiectoare ceata 78 EURO

Oglinzi ext. actionate electric 78 EURO

Scaun sofer reglabil mecanic pe inaltime 65 EURO

Pack CLASS: aer conditionat, comanda inchidere usi la distanta, oglinda in parasolar latura sofer 618 EURO

 

Airbag sofer

Frane fata cu discuri ventilate si spate cu tambur

Sistem antifurt Fiat Code

Sistem antiincendiu

Centuri de siguranta fata autorulante cu pretensionare si limitator de sarcina / centuri posterioare autorulante (2 buc.)

Luneta termica

Aer conditionat

Roata de rezerva de dimensiuni normale

Capace roti de dimensiuni normale

Buson rezervor combustibil cu inchidere fara cheie

Geamuri atermice

Hayon cu deschidere din exterior cu cheie

Scaun sofer / pasager culisant cu spatar reglabil si tetiera fixa

Bancheta posterioara nedivizata cu spatar rabatabil

Jante din otel de 13" cu pneuri 155/80

Sistem recirculare aer

Sistem Follow me home

Sistem de fixare bare portbagaj pe capota

Spatiu depozitare deasupra consolei centrale

Plafoniera

Oglinzi retrovizoare cu reglare manuala din interior

Kit fumatori: bricheta + scrumiera tip pahar

Schimbator viteze in partea superioara a consolei centrale

A treia centura de siguranta posterioara (omologare 5 locuri)

Stergator luneta

Bandouri laterale de culoare neagra

Bare longitudinale pe capota de culoare neagra

Pregatire montare radiocasetofon: antena manuala, 2 boxe anterioare de diam. 165 mm, 2 boxe posterioare de diam. 130 mm.

Bare de protectie in culoarea caroseriei

Masca din PVC culoare neagra cu insertii cromate

ABS+EBD

Geamuri fata actionate electric si inchidere centralizata

Servodirectie

Panouri usi anterioare "Medio" partial cu tapiterie textila

Spatiu depozitare in bord cu usa, inchidere fara cheie, latura pasager

Volan reglabil pe inaltime

Suport pahare in consola centrala

Priza de 12V

Tablou bord "Medio" = Tablou bord "Base" + urmatoarele functii: turometru, display mai mare pt. afisaj info trip computer si pozitia inchis / deschis a usilor

 

P.S. e varza si site-ul lor... De fapt iese peste 12000, ca pusesem si airbag pasager, si airbaguri laterale, si CD MP3, si mai multe...

Edited by VIPER

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...