Jump to content
Sign in to follow this  
dAKuL_maniaK

Probleme Aderenta... Cred...

Recommended Posts

Revin cu inca o nelamurire.. De curand am stricat unul din cauciucurile de pe fata la Matiz.. Am dat cu el intr-o bordura.. Pe fata aveam cauciuri Debica, iar pe spate Montana.. Rezerva era tot Montana... Cum n-am inca bani de un cauciuc nou, acum pe fata am un cauciuc Debica si unul Montana... Si am observat ca scartaie foarte des roata cu Montana... Adica, in curbe sau la demaraj scartaie ca si cand as conduce foarte "sportiv", chestie care nu-i valabila... Ce credeti, e de la cauciurile diferite, sau sa fie altceva?

Share this post


Link to post

Pai tu nu ai aflat inca de calitatea mult mai mica decat execrabila a tot ce poarta numele de montana???

Intrebarea ta este retorica, prietene!

Share this post


Link to post

Ia schimba cauciucul care iti scartaie cu unul de pe spate de exemplu. Daca scartaitul persista atunci dute la service sa-ti verifice lonjeroarele.

Si eu cand aveam matiz si pusesem un BFGoodrich pe o parte imi scartaia Montana cand plecam ceva mai repede de pe loc, dar nu tin minte sa fi facut la viraje urat.

Daca dupa ce schimbi rotile intre ele scapi de problema atunci nu are rost sa citesti ce am scris mai jos.

Ia citeste topic-ul asta de la cap la coada daca tot nu merge.http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4117&st=0 , sa nu ai probleme cu lonjeronul stramb.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Daca ai dat atat de tare intr-o bordura incat sa distrugi cauciucul este f posibil sa fi indoit ori bratul inferior ori bieleta de directie, astfel schimband geometria rotii. Dute la service si cere o verificare a suspensiei fata si fa-ti unghiurile de fuga.

 

PS: De la o bordura nu se indoaie lonjeroanele ci doar de la un accident mult mai grav.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Pentru a verifica ce nu e in ordine iti propun urmatorii pasi:

 

1. pune 2 Montana pe puntea fata si vezi ce se intimpla

2a. daca scirtiitul persista, s-a dus amortizorul de pe partea pe care ai avut incidentul; deformarea bratului inferior e posibila

2b. daca a disparut scirtiitul, inseamna ca amortizorul a scapat; totusi, e posibil sa fi indoit bratul inferior (include si pivotul), lucru mai mult sau mai putin observabil la o inspectie vizuala; intr-o situatie similara, la mine nu s-a observat deformarea decit cu bratul demontat de pe masina, prin comparatie cu un altul.

 

Oricum ar fi, pina reusesti sa mai cumperi un Debica iti propun sa pui Montane pe puntea fata si sa frinezi cu atentie daca mixezi Debica cu Montana pe puntea spate.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...