Jump to content
Sign in to follow this  
AZH

Fum Destul De Mult Si "apa" (cred)

Recommended Posts

De ceva vreme scoate cam mult fum si apa, cred, pe toba finala.A si papat ceva ulei, adica vreo 5-600 ml la 8000km.

A mai patit cineva asa ceva, sau imi puteti da niste sfaturi cu ce ar trebui sa intreprind?

Multumiri anticipate.

Share this post


Link to post

Cred ca tu ai verificat faza cu fumul dimineata, adica atunci cand ai pornit masina pt. prima data in ziua respectiva? AM DREPTATE?

 

Orice motor papa ulei, indiferent cat de bun/nou este motorul tot papa ulei, poate sa fie si motor de mertzan tot papa.

Daca tu ai reusit sa-ti dai seama ca papa cam juma de litru la 9k km si e corect e cam mult, esti sigur ca nu-l pierzi pe undeva?

 

Faza cu fumul; verifica cand motorul este cald, adica atunci cand ai ajuns cu masina la destinatie.

Daca verifici cu motorul rece te poti insela, ea scoate abur pe teava de esapament si te poti pacali usor, se confunda destul de usor "aburul" cu "fumul".

De aici si apa care o elimina pe teava de esapament. DA este normal sa scoata apa, picaturi.

 

Daca scoate fum si cand ai ajuns la destinatie si are o culoare usor albastrui insemna ca te paste o segmentare si atunci asta este si cauza pentru care-ti consuma ulei.

Share this post


Link to post

ar trebui sa ne spui si despre fum cum este... negru sau alb-albastrui ... sa ne dam si noi seama de la ce o fi.

 

ca idee, daca e negru (cand o turezi mai tare in principiu, nu si la relanti) probleme sunt in zona evacuarii, dar daca fumul este albicios atunci ala e fum de ulei si ar trebui sa iti pui cateva intrebari.

 

dar sa speram ca e negru... ;)

Share this post


Link to post

In primul rand va multumesc de promtitudine.Culoarea fumului este spre negru si iese ceva mai mult atunci cand o turez(pornesc aerul), dar pt o perioada scurta de timp, dupa care nu mai iese asa mult, la aceeasi turatie.

Acum a inceput sa imi dea niste rateuri, adica nu mai merge rotund la relanti.Pentru rateuri ar trebui sa ii verific aprinderea?

Cred ca cel mai bine ar fi sa vin si eu la o intalnire, dar nu prea pot pt ca am un Bebe de 1,7 ani si ma solicita la maxim, adica mai tot timpul meu liber este directionat catre el.

Va multumesc de intelegere.

Share this post


Link to post

@florin...fumul negru este datorat arderii incomplete.

Share this post


Link to post

Am gasit!!!!! :osanale: Una dintre fise nu mai functioneaza, sper ca asta sa fie "buba".Revin cu informatii dupa ce schimb fisa.

Share this post


Link to post

Aia era problema, datorita nefunctionarii acelei fise, acel piston nu prea ardea benzina din el...si rezulta fumul negru, adica ardere incompleta. Acum am si eu o intrebare, nu iti tragea si masina mai greu????

Share this post


Link to post

cu siguranta fisa a fost problema... aceeasi problema am avut-o si eu asta iarna.

Share this post


Link to post

nea...

problema lui era ca trebuie segmentat motorul...

o sa va spuna si el

Share this post


Link to post

@peste

Luni merg la service sa-mi verifice presiunea din capu' la piston, si va spun daca o sa fie nevoie de segmenti.Dar odata ce a spus Pepino ca trebuiesc segmenti, cred ca asta este.Va tin la curent.

Share this post


Link to post

luni ma duc si eu la service :D

poate ne vedem acolo

tot la grand garage?

Share this post


Link to post

Am o recomandare pentru Auto marcus.Am 2 avantaje:sunt la 5 min de mine si merg cu recomandare.Dar merg doar pentru constatare luni.Ca dupa trebuie sa-mi cumpar cele trebuincioase, si va mai dura ceva, pt ca sunt proaspat intors din concediu, si miros a prost, material vb.

Share this post


Link to post
De ceva vreme scoate cam mult fum si apa, cred, pe toba finala.A si papat ceva ulei, adica vreo 5-600 ml la 8000km.

A mai patit cineva asa ceva, sau imi puteti da niste sfaturi cu ce ar trebui sa intreprind?

Multumiri anticipate.

 

 

intre nivelul minim si maxim e 1 litru de ulei.

n-are masina nimic.

Share this post


Link to post

Cam tarziu raspunsul, dar mai bine mai tarziu.

Problema s-a rezolvat prin segmentare, asa cum a spus si Pepino.

Rog a se inchide topicul.

Share this post


Link to post

@AZH - De curiozitate! Cati km avea motorul inainte de segmentare?

Share this post


Link to post

91.000 km, dar sunt al treilea proprietar(nu sunt sigur pe nr de km), si mi-a spus mecanicul ca a fost foarte neingrijit motorul, adica mai mult ca sigur ca schimbul de ulei nu a fost facut nicioadata sub 15.000km(asta a spus mecanicul).

Edited by AZH

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...