Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Salutare. Deschid acest topic in ideea că poate cineva sa mai confruntat cu problema mea. 

Am un aveo 2010 1,4 16v la 300000km mersi doar de mine. Până zilele trecute toate bune. La un mers afara din oraș sa blocat pompa de apa și a făcut presiune până a spart un furtun. Am fost la mecanic, schimbat toate furtunele( zice el că erau îmbătrânite) schimbat termostat cu tot cu carcasa,sonda apa,pompa apa,spălat radiatoarele...cu alte cuvinte cam toată instalația. 

Acum mașina circula apa corespunzător, nu fierbe nu nimic. Dar,au apărut 2 anomalii:

- temp la apa creste mai mult la relanti decât la drum normal

-P0080 ceva pe admisie din cate am citit pe net.

 

De menționat senzorul de la vibrochen a fost schimbat acum ceva vreme că nu se mai tura bine. Pornirea la rece acum este bâlbâită.

 Am discutat cu mecanicul zice că ar putea fi roata dințată de la admisie cu joc și de aceea acest comportament 

 

Ceva păreri/idei? 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...