Jump to content
Sign in to follow this  
Dolfin

Tico - Miros De Benzina Intr-o Dimineata

Recommended Posts

Intr-o dimineata cand am plecat mi-a venit pe ventilatie, ca aveam ventilatia pornita, un puternic miros de benzina.

 

M-am uitat sub capota, am verificat furtune, m-am uita pe sub ea si nimic. Benzina n-a scazut in rezervor.

Dupa 10 minute s-a schimbat aerul in habitaclu si nu mai mirosea a nimic.

 

Va intreb de unde poate fi mirosul acela.

 

Dolfin

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post

Daca nu ai constatat pierderi de benzina pe nicaieri, si daca fenomenul nu s-a mai repetat, probabil era de la esapament. Amestecul este mai bogat la pornire, si cine stie cum adia vantul :)

In orice caz, mai verifica din cand in cand sa nu fie totusi o scurgere pe undeva...

Share this post


Link to post

Sa te uiti pe pompa de benzina daca nu cumva este umeda...daca este ar trebuii sa o schimbi.

PS Completeaza si tu cu marca autoturismului...sa stim si noi.

Share this post


Link to post

Tico SL 1998, 124.000 Km. Daca e umeda ce se intampla?

 

Dolfin

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post

errr...

si unde mai exact e pompa de benzina :D ?

Share this post


Link to post

Spre deosebire de Dacia capacul pompei de benzina de la Ticozaur e ambutisat pe corpul pompei. Din cauza coeficientului de dilatare diferit se slabeste si pierde benzina (nu mult dar suficient cât sa miroasă) Alta solutie nu e decât sa-i schimbi pompa. Atentie la montaj pentru ca pârghia pompei se rupe F.F. uşor!

Share this post


Link to post

Am urmarit ce-ti spus voi si intr-o dimineata era umeda pompa de benzina, asa ca azi o schimb.

 

Cred ca a patruns putina benzina si in ulei pentru ca miroase, poate fi tot de la pompa?

 

Dolfin

Share this post


Link to post

Intre timp am schimbat pompa de benzina si pentru 31.000Km totul a fost in regula...dar...astazi verificand nivelul uleiului la joja am vazut ca acesta este mai crescut decat trebuie si mirosea a benzina. Nu tare, putin asa.

Brusc mi-am dat seama ca uneori mi se mai parea ca am un iz de benzina in masina, prin ventilatie, ca uneori parca consuma cam mult, uneori existau modificari abia perceptibile ale indicatiilor litometrului...dar astazi parca s-au legat toate in capul meu.

 

Ce ar putea fi de data asta? Tot pompa?

Uleiul este schimbat nou, filtrul aer la fel.

 

Merci,

Dolfin

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post

Daca motorul merge rotund, normal, si nu in 2 cilindri, atunci doar pompa de benzina poate fi vinovata pt contaminarea uleiului cu benzina, din cauza unor pori ai membranei. Scoate cele 2 furtune de benzina de pe pompa, blocheaza cu degetul stutul de refulare si sufla cu gura pe celalalt (de admisie), daca sesizezi pierderi de presiune atunci poti s-o schimbi iar.

Share this post


Link to post

Deocamdata am scos surplusul de ulei si l-am adus la nivel si am mers pana la Autonet unde un mecanic (Costel) mi-a reglat admisia de benzina pentru relanti in ideea ca nu are loc o ardere completa a amestecului. (nu stiu ce i-a trebuit lui Pepinno nunta, m-a incurcat...a trebuit sa caut alt service... :) )

 

Deocamdata supraveghez nivelul, tind sa cred ca nu mai creste.

 

Oricum, intr-o dimineata, inainte de reglarea admisiei, cred ca masina mi-a detonat odata chiar imediat dupa pornire, cred pentru ca nu stiu sigur, eu fiind in masina si ceva trafic pe strada.

In concluzie vreau sa schimb si bujiile, azi maine, si apoi ma duc la reglat cu carburatorul.

 

Dolfin

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post

Schimba uleiul neaparat! Daca e contaminat cu benzina, ungerea devine degresare :D ! Si banuiesc ca nu vrei sa schimbi si setul motor in curand.

Share this post


Link to post

Nu cred un amestec bogat in regim de relanti poate duce la infiltrarea benzinei in carterul motorului, contaminand uleiul unui motor in stare buna. Nici macar mergand cu clapeta de soc partial inchisa. Eu unul am avut relanti-ul foarte imbogatit, 7% CO mi-au iesit noxele, si n-am avut astfel de neplaceri.

In cazul nefunctionarii prelungite al unui cilindru al motorului, neexistand ardere pistonul respectiv nu se incalzeste suficient de tare in raport cu cilindrul. Astfel dilatarea este mai redusa si jocul in cupla cinematica piston-cilindru este mai mare, creandu-se conditii pt scaparea compresiei de amestec carburant in carterul motorului. Eu zic sa verifici pompa de benzina pt inceput!

Share this post


Link to post

Inteleg ce spuneti dar chiar in ziua in care m-am alarmat schimbasem uleiul. Cei de la Ami mi-au pus 2,7l cum scrie la carte, iar filtrul era original de la ACSA, asa ca mai suspectez ca si filtrul acela este de o capacitate putin mai mica.

Cercetez...

 

Dolfin

Share this post


Link to post

Niciodata nu au intrat in masina mea 2,7l de ulei, pentru ca nu se scurge tot.

Share this post


Link to post

Aseara dupa o zi de mers nivelul era OK.

Intra si 2,7l, depinde de filtru de ulei si de cat de bine s-a scurs, am observat ca asta cu filtrele de ulei de Tico/Damas e o mare saga.

 

Dolfin

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...