Jump to content
Sign in to follow this  
nchivu

Probleme Relanti

Recommended Posts

Buna ziua, am un Tico pe gpl cam de 2 ani, nu mi a facut niciodata asa ceva, problema este:

Relantiu cand tremura motoru si se opreste , cand sta prea sus, asa in cazul in care merg pe gpl,

Pe benzina sta prea sus relantiul.

Am umblat la cablul de acceleratie si am micsorat relantiul, acum sta ok pe benzina iar pe gaz nu mai sta turat, dar insa imi moare motorul repede.

De la ce ar putea fi? Am fost la cei care se ocupa cu montajul de instalatii si au spus sa ma duc la un mecanic sa imi regleze carburatorul, insa am fost la 2 mecanici si mi au spus ca nu se baga la tico ca au carburatorul prea complex... probabil ei sunt obisnuiti cu vechile dacii.

Rugamintea mea este sa imi spuneti si mie un mecanic care s-ar putea ocupa de asa ceva.

Multumesc tare mult.

Share this post


Link to post

Trebuie reglata instalatia de gaz..Mai poti incerca sa izolezi cu niste silicon flansa pe care intra gazul cea care este intre carburator si carcasa filtrului de aer.Problema ta nu are nici o legatura cu,carburatorul.La mine nu sta deloc relantiul dar pe GPL merge perfect

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Am fost la 2 serviceuri care se ocupa cu instalatii de gaz( la brancoveanu cu oltenitei(langa mec) este un bulgar care are un service foarte priceput omu, si pe giurgiului aproape de gara progresu vis-a-vis de dedeman) ambii mi-au spus acelasi lucru , faptul ca trebuie sa reglez carburatorul:-\

Edited by nchivu

Share this post


Link to post

Aia pe giurgiului sint varza,am fost si eu la ei..Carburatorul nu influenteaza cu nimic motorul atunci cind mergi pe GPL..Poate doar sa iti ramina socul automat tras.Incearca sa pui silicon...cam aceleasi simptome le aveam si eu respectiv ba se oprea motorul ba imi statea foarte turata si am rezolvat punind silicon intre carcasa filtru aer si carburator pe linga flansa aia unde intra furtunul de gaz.

Share this post


Link to post

Problemele tale le-am avut si eu cu vechiul carburator, care de altfel era unul exceptional, consuma foarte putină benzina la %, insa pe gpl nu mergea si gata. Dupa ce l-am desfacut de 1oo de ori si am incercat in toate felurile, am mai cumparat un carburator de tico cu euro 2 si din 2 am reusit de am facut unul bun. Din ce mi-am dat eu seama atunci, acolo, problema era cam asa: In momentul cand masina mergea pe gpl, clapeta difuzorului se incalzea si usca axul pe care e montată si prin care culisează in difuzorul carburatorului, ceea ce ducea la un mers neregulat al motorului pe gpl.(se bloca clapeta in mers, ori agăța in peretele difuzorului). Cand mergi pe benzina, aceasta face si o usoara ungere a axelor clapetelor de acceleratie. O fost lucru naspa. Cu baietii unde mi-au montat gpl-ul am vorbit si mi-au spus ca la foarte putine tico au intampinat problema asta. Eu am ajuns atunci de am polizat in carburator, insa cand il faceam de mergea pe GPL nu mergea pe benzina si tot asa. Apoi mai era o problema cu cristalizarea benzinei in jigloare. (apropo, tico non euro are 5 jigloare) Poate vorbim pe privat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...