Jump to content
Sign in to follow this  
wizzard

Matizul Meu - Furia Albastra ;)

Recommended Posts

Salutare tuturor si bine v-am regasit!

 

A sosit vremea sa va prezint noua mea achizitie: Daewoo Matiz euro 2, 2005 (fabricatie noiembrie 2004, in acte 2005), varianta E AC, 53.000 km rulati. Masina am luat-o de la o cunostinta si este aproape perfecta ;) .

 

Am schimbat filtrele (GM) si uleiul (Daewoo 5w30), distributia este schimbata de 1 an si ~ 5.000km. Am fost la service si ar mai trebui schimbate flansele de amortizoare fata (una este dusa), rulmentul roata dreapta spate si de reglat tachetii.

 

Consum: urban 7,2 l/100km, in afara 5,5 l/100km mers lejer (100km/ora). Consumul in afara mi se pare cam mare, o sa mai verific.

 

Sunt foarte incantat de cum merge.

 

Atasez cateva poze.

post-3197-0-35042300-1303197770_thumb.jpg

post-3197-0-27420800-1303197784_thumb.jpg

post-3197-0-45912700-1303197805_thumb.jpg

post-3197-0-01414200-1303197824_thumb.jpg

post-3197-0-51975800-1303197871_thumb.jpg

post-3197-0-87372900-1303197886_thumb.jpg

post-3197-0-77314600-1303197902_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pentru offtopicari: in aceasta sectiune isi prezinta membrii masinile si NU se discuta despre consum sau despre cum sa pleci cu a 5-a de pe loc. :-W

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bine ai venit !!

Frumoasa furie :D

Share this post


Link to post

Multumesc pentru urari!

Share this post


Link to post

Pentru ca mi se parea ca aud un zgomot ciudat ca o vibratie sau o piesa in rezonanta dupa ce acceleram, la revenirea spre relanti am fost la service la Andrei sa vada despre ce e vorba. Cauze posibile: distributia (care fusese schimbata in urma cu un an si ~5.000 km de fostul proprietar), pompa de apa (care nu fusese schimbata), alternatorul sau compresorul de AC.

 

Am dat jos curelele de la alternator si compresor si capacul de la distributie (de fapt Andrei a mesterit) si s-a constatat ca respectiva curea de distributie - Gates - nu era suficient de intinsa, iar rola pompei de apa parca avea un mic joc. Am stabilit sa schimbam pompa de apa sa schimbam simeringurile de la distributie si sa punem distributia la loc, de data aceasta cureaua fiind intinsa cum trebuie. Am facut proba si nu se auzea nimic suspect, ba mai mult mi se parea ca se aude mai bine mersul motorului. Andrei a montat si cureaua de la alternator (care nici asta nu era suficient de intinsa) si am pornit iar motorul. Zgomotul a aparut, de data aceasta fiind si mai sesizabil. Am crezut ca problema este alternatorul si ma si vedeam imprumutandu-ma de bani pentru a-l schimba sau repara, plus ca nu era electricianul in service.

 

Spre norocul meu, Andrei a avut un feeling excelent sau mai degraba experienta lui si-a spus cuvantul: Hai sa schimbam cureaua!, mi-a spus el. Cureaua era ceva gen Wu San, Sing Sing, oricum ceva superieftin.

 

- Ce treaba are zgomotul cu rahatul asta de curea, zic eu.

- Pai, poate avea daca este dintr-un material prost. Avea logic, dar nu eram convins. La ora 20:10, dupa ce a cautat o curea potrivita prin atelier, mi-a spus sa iau masina lui, sa merg la un magazin aflat relativ aproape si sa cumpar o curea de alternator pentru Matiz euro 2, trapezoidala, nu cu caneluri. (avea ceva de lucru la o alta masina, pe mine acceptandu-ma fara programare) La 20:15 eram in fata magazinului, unde am vazut ca programul este pana la 20:00. Am intrat in magazin unde am dat peste vanzatori cu cheile in mana gata sa paraseasca incinta. Am spus repede ce vreau, au avut pe stoc ceva englezesc, am platit si m-am intors la service.

 

Andrei a montat cureaua noua, am pornit motorul si... liniste: motorul torcea ca o pisicuta si niciun alt zgomot nu perturba acest tors! Va dati seama ce bucurie pe capul meu, dar si pe al lui Andrei ca scapa de mine. A montat si cureaua de la compresorul de AC, si restul de piese. Am platit si am plecat foarte multumit. Cand am ajuns acasa aveam un zambet larg de om fericit (cel mai fericit :) ) : masina merge ireprosabil, trage mai bine, se aude mai bine!!!

 

Daca aveti orice fel de problema cu masina voastra apelati cu incredere la Andrei pentru ca:

 

1. Isi da toata silinta sa faca o treaba excelenta si rezultatele sunt de nota 20;

2. Are preturi foarte bune la piese si manopera;

3. Este un baiat super ok care va explica tot ce face si va raspunde la toate intrebarile. Am tot respectul pentru el pentru ca este persoana care mi-a schimbat parerea proasta pe care o aveam fata de mecanici. Am avut multe masini, unele cu probleme si capatasem o repulsie imensa la gandul de a merge la un service auto. Bag mana in foc ca un alt mecanic in locul lui Andrei, m-ar fi pus sa schimb sau sa repar alternatorul!!!

 

Va salut pe toti si va doresc sa ajungeti in service numai pentru revizii!!! :)

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am intalnit-o cu o curea de alternator si era ceva mai de firma (cred ca good year). Problema era ca oricat o intindeai cureaua era elastica si flamba in decelerare.

Share this post


Link to post

Salutare, tuturor!

 

Buburuza ne-a plimbat in concediu pana in Budva, Muntenegru, ~3.000 km. S-a comportat exemplar iar consumul a fost unul mai mult decat rezonabil. Pana sa plecam a cedat alarma, pe care am dezafectat-o, iar la intoarcere am inlocuit-o cu o alarma Maat, ocazie cu care am montat inchidere centralizata si pe usile din spate.

 

Are incaltari noi - jante aliaj Borbet pe 14" cu anvelope 165/70 pe fata si 175/65 pe spate. Arata demential (zic eu) insa ma cam impiedica sa merg cu masina pe unde vreau eu (la balta, pe drumuri forestiere etc). Ma gandesc sa inalt masina cu 1-2 cm sau sa intaresc cumva arcurile pe spate (unde, dupa cum se vede in poze e mai lasata - distanta intre roata si aripa e mai mica). Sau sa le vand si sa pun pe 13".

 

Urmeaza ITP-ul si folie autorizata laterale spate si luneta.

 

Drumuri bune va doresc!

post-3197-0-02467000-1312130320_thumb.jpg

post-3197-0-55710000-1312130334_thumb.jpg

post-3197-0-93310000-1312130347_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...