Jump to content
Sign in to follow this  
nicktico

Toba Tico

Recommended Posts

Buna ziua din nou, am deschis un topic nou ,deoarece singurul care l-am gasit cu search era blocat, daca am gresit rog moderatorii sa ma corecteze.

 

Azi dimineata in drum spre serviciu, mai exact la Sincai , un zgomot infernal si o gramada de priviri dupa bietul tico, trag pe dreapta bag capul sub masina, toba retezata , nu am cum sa ajung la service azi, abia peste 2-3 zile din cauza programului de lucru, ca sa nu ma trezesc fara talon, va intreb daca o pot lipi cu ceva gen poxipol ,poxilina, daca rezista la temperatura, aveti idee?

 

Pxilina ar trebui sa ajute 2-3 zile? cea ca plastilina ca e mai usor de aplicat la problema mea.

Multumesc , m-ar ajuta niste sfaturi azi ,urgent.

iata zona afectata:

 

O chestie provizorie ce am incercat in disperare de timp, am cumparat 2 batoane de epoxi -40C +120C sarcina 40Kg cmp , am preparat un baton , am bandajat zona curatata cu o perie de sarma ,am invelit-o cu o plasa de tantari de sarma pe post de armatura , apoi al doilea baton, sper sa reziste pana la finalul saptamanii ,ca sa ma ocup de ea, apropo, ca sa demontez toba ,(partea din fata) ca pe cea finala am schimbat-o acum 6 luni, am observat ca nu prea este acces la cele doua suruburi , ar trebui sa dau bara jos, lucru ce presupune cu o toleranta de 80% ruperea suruburilor , aveti idei v-ati lovit de treaba asta ? , la mine cel putin nu s-a umblat niciodata la bara fata , iar suruburile de la prinderea tobei sunt arse, ruginite , calcinate , cam cum se rezolva treaba asta? a schimbat cineva toba singur?(+camarad)

post-25561-004629000 1299660189_thumb.jpeg

Edited by nicktico

Share this post


Link to post

Salut,

Am schimbat asta vara tot esapamentul ( format din 2 bucati ). Ma costat vreo 250 lei.

La mine era plesnit in partea de sub motor, imediat dupa cot.

Am demontat galeria de evacuare; 6 piulite parca, s-au desurubat usor.

Apoi m-am chinuit putin pana am gasit o pozitie in care sa iasa cu totul cu teava prin partea de sus.

Odata scoasa, mi-a fost mai usor sa desurubez cele 2 suruburi cu arc care tin teava. Am pus parca ceva solutie pe ele; au iesit greu; cu galeria prinsa in menghina.

Daca alegi sa o dai jos cu totul cu galerie, va trebui sa tai teava cu flexu dintr-o zona cat mai aproape de galerie ca sa o poti scoate.

 

Remontarea este si ea destul de palpitanta: trebuie sa ai cele doua garnituri speciale grafitate ( aprox 5 lei / buc ), sau, mai bine, alt material termorezistent din care sa improvizezi garniturile.

La mine au fost probleme cu potrivirea garniturilor grafitate. Teava cumparata nu mai era la fel la imbinare si garniturile nu s-au potrivit.

Am improvizat altele din nu'stiu'ce material de pe la taica'mio; s-a zbirlit la mine ca i l-am consumat.

Nu imbina tevile inainte, nu merge, trebuie sa le montezi separat si apoi sa le imbini sub masina.

Asigura-te ca e totul etans, altfel o sa faca urat.

Nu te gandi ca termini in o ora chiar daca pare simplu.

Mult succes!

Share this post


Link to post

Multumesc mult, weekendul asta ma apuc de treaba, iar ca idee , in cazul in care o patiti ca mine si nu sunteti pregatiti la momentul respectiv, sa stiti ca "bandajul" improvizat de mine pana astazi a tinut , este etans, si nu da semne sa cedeze , sambata dupa ce schimb partea din fata voi incerca sa distrug bandajul , ca idee de rezistenta, pentru ca desi este o carpeala, a costat doar 26 ron si 5 minute de modelit sub masina , poate fi o solutie in cazul in care suteti prinsi de belea pe drum si riscati talonul.

 

Voi rveni cu detalii.

Multumesc de sfat, pe mine ma batea gandul sa desfac cele doua suruburi , dar acum stiu ca nu este o idee buna,spor tuturor.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...