Jump to content
Sign in to follow this  
adimannu

Buburuza Rosie

Recommended Posts

Daca reusesti sa o repari, vinde-o! Stiu ca se spune ca fulgerul nu loveste de doua ori in acelasi loc dar... nu as vrea sa fiu in masina asta daca se va intampla iar un eveniment ca asta!

 

=>

Share this post


Link to post

Observ ca unii sunt foarte pasionati de crash test. Bajeti, visele lascive sunt mult mai placute.

 

se repara

Cum dreaq sa repari asa ceva ? Acceleratie nu este mai buna ca frana ?

Share this post


Link to post

El a scapat dar din aia nu se mai face masina in veci. cred ca si incuietoarea de la portbagaj are portia ei de indoitura. :(

 

Asta e si ideea structurii deformabile, daca era intr-un Tico se deforma necontrolat si el se trezea cu coloana de directie pe post de piercing, Doamne fereste.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Cum dreaq sa repari asa ceva

 

 

masina a intrat la reparat , in doua saptamani va fi gata ,o sa revin cu poze in curand

Share this post


Link to post

VInde-o dupa, ca la urmatorul camion n'o sa mai aiba cine ne scrie pe forum [-O<

Share this post


Link to post

Am citit intr-un topic de la bursa ca ai schimbat motorul E2 cu unul E4, ce avantaje ti-ar aduce asta, ca oricum in acte ramai cu E2, conform numarului de omologare!? Eu vad numai dezavantaje, cunsum mai mare cu 1 litru %, putere mai mica cu 4 cai(sunt 2 scutere torusi), cuplu mai mic, fiabilitate discutabila, sa fii pregatit de schimbat injectoare, si pentru check aprins din senin. Si daca dai o caruta de bani pentru reomologare individuala, si ai in acte E4, la ce te-ar ajuta asta?

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...