Robert_MNW Posted March 2, 2011 Daca reusesti sa o repari, vinde-o! Stiu ca se spune ca fulgerul nu loveste de doua ori in acelasi loc dar... nu as vrea sa fiu in masina asta daca se va intampla iar un eveniment ca asta! => Share this post Link to post
tolin Posted March 2, 2011 Observ ca unii sunt foarte pasionati de crash test. Bajeti, visele lascive sunt mult mai placute. se repara Cum dreaq sa repari asa ceva ? Acceleratie nu este mai buna ca frana ? Share this post Link to post
argon Posted March 3, 2011 (edited) El a scapat dar din aia nu se mai face masina in veci. cred ca si incuietoarea de la portbagaj are portia ei de indoitura. Asta e si ideea structurii deformabile, daca era intr-un Tico se deforma necontrolat si el se trezea cu coloana de directie pe post de piercing, Doamne fereste. Edited March 3, 2011 by argon Share this post Link to post
adimannu Posted March 20, 2011 Cum dreaq sa repari asa ceva masina a intrat la reparat , in doua saptamani va fi gata ,o sa revin cu poze in curand Share this post Link to post
argon Posted March 20, 2011 VInde-o dupa, ca la urmatorul camion n'o sa mai aiba cine ne scrie pe forum Share this post Link to post
argon Posted May 2, 2011 (edited) Am citit intr-un topic de la bursa ca ai schimbat motorul E2 cu unul E4, ce avantaje ti-ar aduce asta, ca oricum in acte ramai cu E2, conform numarului de omologare!? Eu vad numai dezavantaje, cunsum mai mare cu 1 litru %, putere mai mica cu 4 cai(sunt 2 scutere torusi), cuplu mai mic, fiabilitate discutabila, sa fii pregatit de schimbat injectoare, si pentru check aprins din senin. Si daca dai o caruta de bani pentru reomologare individuala, si ai in acte E4, la ce te-ar ajuta asta? Edited May 2, 2011 by argon Share this post Link to post