Jump to content
Sign in to follow this  
tribunul

Pierd Ulei De La Motor

Recommended Posts

Aseara am vazut ca pierd ulei de la motor, pe partea cu carburatorul, mai mult pare pe partea dreapta, adica spre sofer. Stiti cumva cam ce poate fi? pe unde poate pierde ulei, ce piese pot sa cedeze. Garnitura de la capac pare ok, adica pe partea din fata e uscat, prin spate nu am vazut clar, dar daca excludem garnitura pe unde ar mai putea sa piarda ulei.

 

Puteti sa-mi recomandati un mecanic pe care il cunoasteti?

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am avut-o si eu...m-am trezio intr-o zi ca era plin de ulei de motor pe partea dreapta si aruncat si pe barerie. Problema s-a dovedit a fii pompa de benzina. Uite-te atent la ea si vezi ca undeva in dreapta ei este o gaurica, daca este ulei acolo inseamna ca pe acolo scapa ulei. O pompa noua este 600k, iar de montat mi-a montat-o Soran (multzam manne).

Share this post


Link to post

M-am uitat, cat am resit eu sa vad mai bine, nu pare ca pierde pe la pompa de benzina, cand am intrebat un mecanic prin telefon si el tot de pompa de benzina mi-a zis.

Si-a aruncat o privire si un "specialiast" fara sa demonteze nimic si a zis ca s-ar putea sa fie pe la garnitura de la capacul de distributie sau cum se numeste ala. Eu am schimbat aceiasi garnitura acum 20.000 km si acum 1.000 km am mai strans un pic suruburile de la capac, doar pe cele din fata, ca pierdea iar, pe cele de pe spate nu le-am strans.

Cred ca acum cand o sa schimb iar garnitura o sa pun si ceva "mastic" - pasta de aia rosie pt. etanseizare, randul trecut nu am pus nimic.

 

Ce ma sperie: am inteles de la "specialist" ca daca nu pierde pe la garnitura inseamna ce se poate sa fie fisurat blocul motor.

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema.

 

Am schimbat garnitura de la capac culbutorii si am eliminat pierderile.

Eu pun cam 2.8 litri de ulei cand fac schimbul, cu inlocuire de filtru de ulei. Sa fie oare prea mult ulei?

Share this post


Link to post

2,8l e cam mult.

eu bag 2,5 cu sch. de filtru

Share this post


Link to post

In cartea masinii e trecut 2.8 cu schimb de filtru si 2.7 fara schimb.

M-am gandit ca s-a dus asa de repede garnitura pt. ca am bagat prea mult ulei, dar daca in carte e trecut 2.8 cu schimbare filtru?

 

Voi cat ulei puneti in motor?

Share this post


Link to post

2.8 cu sch de filtru. brus baga mai putin ca e el mai shmeker...

Share this post


Link to post

cnd e prea mult, uleiul este antrenat de arborele cotit. in ulei intra bule de gaz din carter care contine si oxigen si oxideaza uleiul mult mai repede. in plus bulele de ajunse in lagare micsoreaza presiunea la care piesele metalice se ating. rezulta uzuri mai mari

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca 2,8 cu schimbat filtru e normal?

 

Stiti care surub de la capacul culbutori este mai scurt? Am inteles ca cel din coltul dreapta spate, spre sofer. Ma gandeam sa nu fi inversat suruburile intre ele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...