Jump to content
Sign in to follow this  
florinellll

Reducerea Consumului De Carburant Leganza

Recommended Posts

salut moderatorii si membrii acestui forum

este prima data cand postez

v-as ruga sa va dati cu parerea ce-i cu experienta si nu numai

despre urmatoarea situatie

ce economie de combustibil s-ar realiza la daewoo leganza daca am elimina

accesoriile

si aici ma refer la cele antrenate de cureaua de accesorii

daca economia ar fi semnificativa probabil ca ar merita efortul de a face

unele modificari

mai concret la ce m-am gandit

1-antrenarea generatorului(alternatorului)cu o curea potrivita de catre motorul termic al masini

2-folosirea unui sistem electric pentru servo directie(motor electric cu reductor)

va multumesc si astept raspunsurile si ideile voastre

imi cer scuze pentru eventualele greseli de punctuatie si exprimare

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Bine ai venit pe forum. Daca e s-o luam pur teoretic, cantitatea de curent consumata de motoarele electrice ca sa invarta accesoriile este cam totuna cu cantitatea de energie consumata de motor. Energia respectiva vine din alternator care sio trage din motor. In al doilea rand, alternatorul nu-l poti invarti cu un motor electric, asta de unde isi ia energia ? Cu servodirectia stii tu ceva, dar iar nu e mare smecherie. Servodirectia electrica s-a implementat tot pentru reducerea consumului, deorece motorul ala intra in functiune doar in curbe in rest, in linie dreapta "tace" si de aici s-a calculat o oarecare economie de carburant. In plus este mai usor sa variezi intensitatea servo astfel, deci un plus la capitolul siguranta. In ultimul rand te-ai uitat un pic pe acolo sa vezi cam cat de usor este sa implementezi ceea ce vrei tu ?

 

P.S. Abia astept posturile acide ale unor colegi ... :)

 

Consumul de carburant il reduci la valori superok daca ai sistemul de aprindere si practic tot motorul in parametri optimi. Altfel daca paraie din toate suruburile iti va consuma cu galeeta. Fiind un motor mare, orice disfunctionalitate iti afecteaza grav consumul.

Share this post


Link to post

aerul conditionat nu il mai folosesc

alternatorul il antrenez cu motorul masini cu o curea potrivita

motorul electric care antreneaza servo directia va functiona la

o capacitate maxima cand se vireaza pe loc s-au la viteze de dplasare foarte reduse

in rest consumul lui va fi destul de mic

daca sistemul servo-electric sa adoptat la noile generatii de auto

inseamna ca este eficient si din punct de vedere consum redus de carburant

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Pai tu de fapt scoti din circuit doar servo. Cat crezi ca este consumul aerului conditionat nefolosit? Si orice element electric atasat va face alternatorul sa opuna mai multa rezistenta ca sa iti produca suficient curent. Ar fi varianta sa schimbi alternatorul, sa gasesti o directie electrica(nu stiu componentele), sa refaci prinderi, trasee etc, sa gasesti curele diferite. Eu zic sa vinzi masina ca nu te coafeaza.

Share this post


Link to post

ce economie de combustibil s-ar realiza la daewoo leganza daca am elimina [...]

Subiectul se mai discută şi în topicul de aici. Foloseşte funcţia Search, pe viitor, înainte de a deschide un topic nou.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...