Costi VLN Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 (edited) In principiu nu e foarte greu doar ca e nevoie de rabdare si e cam migalos.E necesar sa aveti la indemana o surubelnita cu racord flexibil cu tubulara de 8,o cheie de 10 pt suruburile suportului de bord,cel de sub scrumiera,o surubelnita cruce si un patent mai mare,gen mox sau crocodil. Prima oara se elibereaza lichidul de racire,aici puteti folosii robinetul radiatorului sau furtunul gros de iesire al radiatorului,cel de deasupra cutiei de viteza si sub delcou.Nu va sfatuiesc sa folositi robinetul e posibil sa fie blocat si se rupe destul de usor.Sub caseta de directie,gasim 3 furtune orientate spre habitaclu,,2 legate la calorifer si unul pt condensul AC-ului.Apoi se scoate furtunul dintr-o conducta al caloriferului si pe cealalta se sufla sa eliberam apa din calorifer.Dac nu faceti asta cand veti scoate caloriferul va curge apa din el si murdariti pe acolo.Apoi scoateti si celelalt furtun al caloriferului si va mutati cu treaba in masina. Aici demontati carcasa de plastic a schimbatorului,cea cu suportul de pahar a franei de mana.De asemenea demontati si scrumiera.Dupa asta veti gasi un placband in forma de U,prin care se prinde bordul de podea.Se demonteaza si acesta.Se scote si plasticul-reazam al tavitei caloriferului.In dreapta,la picioarele pasagerului,e o tava de plactic prinsa in 2 stifturi de plastic,se demonteaza si se scoate aceasta.Acum aveti nevoie de surubelnita flexibila cu tubulara de 8 si desfaceti toate suruburile tavitaei.Aveti grija ca are sus,bagi mana in dreptu cass-ului si gasiti 2 cleme de metal si le desfaceti.Acum o scoateti cu grija sa nu o spargeti,e cam incomod de scos din cauza tijei schimbatorului. Acum ati gasit caloriferul.are 2 cleme;una in partea stanga,la cele 2 conducte.Se baga surubelnita intre ele si in capat exista un surub pe care trebuie sa il desfaceti.In partea dreapta exista un colier de metal ce tine caloriferul.Desfaceti cele 2 suruburi ale acestuia.Acum ar trebui sa iasa caloriferul.Pt montat se procedeaza la fel dar in ordine inversa. V-as sfatui cand prindeti furtunele caloriferului sa ungeti conductele acestuia cu putina vaselina sa intre mai usor si va fii mai bine la demontare.Dupa ce ati terminat de montat toate piesele,se completeaza cu apa si se lasa motorul pornit pana pleaca de 2 ori ventilatorul.Apoi se pune lichid pana la nivel si gata.Mai verificati nivelul in urmatoarele zile si daca mai e nevoie mai complectati.Spor la treaba. Edited August 21, 2009 by velican_costi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now