Jump to content
Sign in to follow this  
bogda

Problema Nerezolvata Aveo Hatchback 2008

Recommended Posts

Acum aproximativ doua saptamani am fost la service (gold-platin bucuresti)cu masina pentru a mi se rezolva cateva probleme, printre care si pornirea la a doua cheie a masinii.

La service a fost ajustat modul RKE, a fost curatata de calamita si mi s-a recomandat benzina OMV de 95.

Acum pot spune ca masina face exact la fel cum facea si inainte de a fi dusa la service, adica porneste, chiar daca e relativ cald motorul, la a doua cheie.

Deja chestia a devenit destul de enervanta, cand mi-e lumea mai draga atunci o apuca.

Precizez ca atunci cand pun benzina fac de obicei plinul. Am folosit si benzina OMV de 95 si de la rompetrol, nici un efect.

Poate cineva sa imi dea niste sfaturi cu privire la o posibila cauza, sa le sugerez astora de la gold-platin bucuresti.

 

P.S: Un prieten care de curand si-a luat acelasi model, a constatat de cateva ori pornirea greoaie, chiar la a doua cheie.

El, ca si mine, a dat vina pe benzina, dar avand la bord doar 400km mai asteapta sa vada cum se comporta.

Si, apropo, cand am luat-o am observat foarte multe zgarieturi in locasul unde se baga cheia de contact, metalul respectiv, cromat, prezenta foarte multe zgarieturi, ca si cum contactul fusese folosit de foarte multe ori?!

Edited by bogda

Share this post


Link to post

Cand pornesti masina lasa si tu pompa de benzina sa traga benzina [este insotita si de un zgomot specific]. Poate asta e o cauza...

Share this post


Link to post
Cand pornesti masina lasa si tu pompa de benzina sa traga benzina [este insotita si de un zgomot specific]. Poate asta e o cauza...

 

Stiu de la vechea masina. Las pompa sa isi faca treaba la inceput. Nu asta e cauza...

Share this post


Link to post
Stiu de la vechea masina. Las pompa sa isi faca treaba la inceput. Nu asta e cauza...

 

Am fost azi la service.

Mi-au spus ca au verificat tot, masina nu are nimic, pornirea greoaie este de la benzina.

Atunci eu le-am spus: daca face tot asa si cu benzina de avion ce or sa mai imi recomande, hidrogen lichid, sau poate niste vasle? X(

Share this post


Link to post

@bogda

Nu benzenul e de vina, la fel facea si Nubirika mea, daca opream masina, motor cald mai mult de 5 minute pornea greu, a 2-a cheie sau 3-4 secunde chinuita. Sub intervalul asta o lua instantaneu. Si crede-ma, la -20 a pornit instantaneu dimineata, atunci benzina e buna, e proasta doar cu motorul cald? Daca nu o vindeam investigam cauza, care nu era asa de grava, masinuta mea fiind luata sh si km necunoscuti, matrasiti de samsar (eu estimez la vreo 80 de mii dupa anumite urme). Sfatul meu du-te la service, ameninta-i ca scrii mai departe la Chevrolet despre incompetenta lor, ca iesi din garantie asa si dupa aia hopaaaa, descopera ce a avut, dar pe banii tai bineinteles.

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am avut-o si eu la matiz, dar dupa ce am curatat iac-ul a functionat perfect.

Share this post


Link to post
Aceeasi problema am avut-o si eu la matiz, dar dupa ce am curatat iac-ul a functionat perfect.

 

IAC-ul?

 

@Adi_Iacob:

La mine face pur si simplu cand o apuca, dar niciodata cand motorul e rece. O sa ii pisez pana imi rezolva problema.

Mersi pentru sfaturi. Cum e mai eficient, sa trimit mail la chevrolet Europa sau scrisoare recomandata?

 

P.S:

Imi puteti da si mie un mail ceva saul link?

Edited by bogda

Share this post


Link to post

Te rugam sa postezi si aici rezolvarea.

Share this post


Link to post

@bogda Cu mail la ei nu rezolvi sigur. Sunt multi de aici, printre care ma numar si eu, care au trimis mail si nu au primit raspuns.

Cel ai bine e sa mergi la cineva care se pricepe cat de cat si sa incerci si varianta cu IAC-ul.

Share this post


Link to post
Cand pornesti masina lasa si tu pompa de benzina sa traga benzina [este insotita si de un zgomot specific]. Poate asta e o cauza...

 

Nu este o regula. Poti da cheie si fara sa astepti pompa de carburant.

Share this post


Link to post
@bogda Cu mail la ei nu rezolvi sigur. Sunt multi de aici, printre care ma numar si eu, care au trimis mail si nu au primit raspuns.

Cel ai bine e sa mergi la cineva care se pricepe cat de cat si sa incerci si varianta cu IAC-ul.

 

O sa incerc si asta. Vad ca, de cand am fost la ei ultima oara, nu mi-a mai facut.

Sa vad cum vor evolua lucrurile...

Share this post


Link to post
<br />Te rugam sa postezi si aici rezolvarea.<br />
<br /><br /><br />

Am fost din nou la service cu ea. Am facut ceva scandal. Solutia pe care au gasit-o a fost uleiul sub minim. Au completat cu 1litru ulei GM.

Are voie o masina la aprox. 10000km sa aiba ulei sub limita?

Cum imi dau seama ca masina consuma ulei?

Share this post


Link to post

@Bogda: Gold&Platin sunt poate cel mai neprofesionist service GM - Opel. Eu zic ca sa te duci la altii ca slava Domnului sunt ( Radacini, GTT). Cel putin Radcini Drumu Taberei sunt niste batuti in cap, insa Radacini Vitan sunt mult mai seriosi. Apeleaza la astia. Problema nu e atat la masina cat la mesterii din service. Faza cu uleiul este o carpeala romaneasca ca sa nu-i pocneasca clientul in mutra, un motiv pentru a il "linisti" pe client. Si la alte service-uri la fel esti tratat.

Daca masina consuma ulei, scoate fum albastrui si un miros ca la motoreta sau ca la Trabant ( in acest caz e mai grav atunci consuma mult). In general verifica nivelul la joja sa fie intre cele 2 repere. Ti s-a aprins becul de ulei din bord sau MIL engine check? Sfatul meu este ca da-i naibi pe Gold & Platin , si du-te si la alte service uri. In prezent am 12000 Km aproape si nu am avut probleme, iar nivelul de ulei este normal.

 

Repet, incearca si alte service-uri.

Share this post


Link to post

Te-ai uitat la nivelul uleiului pana sa te duci in service? Nu e admis ca la o masina noua cu 10000 km la bord sa consume ulei. La kalosul meu nu am sesizat vreo scadere a uleiului...si am 74k km.

Share this post


Link to post
@Bogda: Gold&Platin sunt poate cel mai neprofesionist service GM - Opel. Eu zic ca sa te duci la altii ca slava Domnului sunt ( Radacini, GTT). Cel putin Radcini Drumu Taberei sunt niste batuti in cap, insa Radacini Vitan sunt mult mai seriosi. Apeleaza la astia. Problema nu e atat la masina cat la mesterii din service. Faza cu uleiul este o carpeala romaneasca ca sa nu-i pocneasca clientul in mutra, un motiv pentru a il "linisti" pe client. Si la alte service-uri la fel esti tratat.

Daca masina consuma ulei, scoate fum albastrui si un miros ca la motoreta sau ca la Trabant ( in acest caz e mai grav atunci consuma mult). In general verifica nivelul la joja sa fie intre cele 2 repere. Ti s-a aprins becul de ulei din bord sau MIL engine check? Sfatul meu este ca da-i naibi pe Gold & Platin , si du-te si la alte service uri. In prezent am 12000 Km aproape si nu am avut probleme, iar nivelul de ulei este normal.

 

Repet, incearca si alte service-uri.

 

Asta o sa fac, o sa incerc si alte service-uri. Problema e ca eu sunt din provincie, langa Ploiesti. Un service apropiat chevrolet este Di-bas. Din pacate nu am auzit cuvinte de lauda la adresa lor.

O sa le iau la rand.

Cand am luat-o am verificat nivelul uleiului si era ok. Problema cantitatii de ulei nu am sesizat-o eu, ci cei de la service, datorita zgomotului (pacanitului ca de diesel) cand motorul e rece. Solutia lor a fost ca am avut ulei sub limita si mi-au pus 1litru.

Din pacate de pacanit nu am scapat.

 

O sa incerc saptamana asta la Di-bas Ploiesti, iar daca nu imi rezolva astia, la GTT Vitan.

Stie cineva niste service-uri serioase pt. chevrolet in Ploiesti?

Share this post


Link to post
...

Cand am luat-o am verificat nivelul uleiului si era ok. Problema cantitatii de ulei nu am sesizat-o eu, ci cei de la service, datorita zgomotului (pacanitului ca de diesel) cand motorul e rece. Solutia lor a fost ca am avut ulei sub limita si mi-au pus 1litru.

Din pacate de pacanit nu am scapat.

 

...

 

Pacanitul ala da cere vorbesti ( suna ca zgomotul de tacheti la Dacie ) a aparut si la mine de 2 saptamini si crede-ma ca nivelul de ulei nu a scazut nici o data sub marcatia de maxim .

Poate ne lamureste cineva de unde vine pacanitul si cum se poate remedia .

Share this post


Link to post

Eu am vorbit cu Bogda, si problema cu pacanitul nu era din tacheti ci de la un joc la clapeta de acceleratie care s-a rezolvat pe garantie. Eu am masina de un an si nu am auzit sa pacane inca. Oricum cred ca in curand bag si eu clapeta de acceleratie la curatat . Si clapeta aia trebuie curatata din cand in cand. Bogda are aveo 1,2 16 V 84 cp ,nu 1,2 8V 72 cp.

Share this post


Link to post

salutare!

problema asta o am si eu... momentan masina are 20000 km in aproape 2 ani, am cumparat-o in 2008. Nu au nici o treaba benzina, uleiul, supapele, sau alte abureli pe care ti le zic tolomacii aia de la service-urile astea "autorizate"... mie mi-a pornit greu inca de la inceput, de la primii km... am fost cu ea in service si mi-au zis ca n-au ce sa-i faca... cata vreme la ei porneste din punctul lor de veder nu-i nici o problema... mi-au zis sa-i sun cand nu mai porneste ca abia atunci pot sa faca si ei verificari, s-o puna pe calculator sa-i vada logurile si alte abureli din astea, adik s-o aduc pe sus (tractata ). Atunci m-am "lamurit" cu ei si mi-am zis ca n-are rost sa-i mai "deranjez" si sa-mi pired timpul cu ei. Oricum se intapla destul de rar, cam o data pe luna sau chiar mai rar. Am mai vb. cu un amic de-al meu care are spark de vreo 4 ani si zicea ca pateste la fel.. dar nu-l deranjeaza... nu mere la prima ii da a doua si tot asa... omu s-a resemnat. Sincer nici pe mine nu ma deranjeaza prea tare, in afara de faptul ca fac misto prietenii de mine (ca am dat 10k euroi pe o masina care nu prea vrea sa porneasca si ca eram mai destept daca imi luam vreun second nemtesc :P ). Din cate am vazut pe alte forumuri e o problema cu amestecul de aer si benzina prin nu stiu ce camera, ca n-ar avea presiune sau ca ar face condens oricum e o treaba delicata si aia de la service nu cred ca-s in stare s-o rezolve fara sa-mi schimbe la ghici tot ce-i pe la partea de alimentare. Asa ca decat sa faca ei experiente cu masina mea mai bine o las balta si trag de ea cat pot, daca tot e in garantie. Sunt curios sa vad daca o rezolvi pe la alte service-uri. Succes!

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu acelasi model de masina (fabricata in 2008, motor 1.4) dar nu mi-a facut niciodata asa. Am avut toate tipurile de benzina in ea si am pornit-o la orice temperatura, totul la prima cheie.

 

Am scris la Chevrolet Europe in urma ultimei revizii (am facut-o la GTT Theodor Pallady) pentru ca imi pusesera ulei 10w40. Cei de acolo au forwardat mail-ul catre GTT care, dupa ce au vazut ca nu ii las in pace (am schimbat vreo 2-3 mailuri cu ei) m-au chemat si mi-au schimbat uleiul. Probabil nu ar fi facut asa daca nu ii contactam prin Chevrolet Europe.

 

Ca fapt divers, acum vreo 4 ani, Kalos-ul tatalui meu avea o problema la airbag-ul din fata, stanga. Se tot aprindea becul, airbag-ul nu functiona. S-a dus de vreo 3 ori in service la Di-Bas, il reglau dar se reaprindea dupa cateva zile. Ultima data i-au zis pe fata ca nu au ce sa-i faca si ca ar trebui sa-i lasam in pace, ca e defect din vina GM :) ). Atunci taica-meu a inceput sa urle la tipul care ii zisese asta, a scris o reclamatie in care a povestit intamplarea si a specificat ca service-ul di-bas, dealer autorizat chevrolet, nu poate rezolva o problema aparuta la o masina in garantie, a facut iar scandal ca nu vroiau sa i-o inregistreze, pana la urma a coborat directorul care i-a si inregistrat cererea. Am lasat pe loc masina in service si am luat-o dupa cateva ore, de atunci airbag-ul a mers perfect. Probabil ar trebui sa faci si tu ceva de genul asta, tupeul functioneaza in service-urile noastre, sa stii. Eu am banuiala ca, in cazul tau, cei din service stiu care este problema dar implica munca pentru ceva care "merge si asa", de-asta se fac ca nu stiu si nu vor sa te primeasca in service. Este o posibilitate.

Share this post


Link to post

Cum adica "de atunci, airbag-ul a functionat perfect"? Esti sigur ca mai e activ? :(

Share this post


Link to post

Din toata povestea, inclin sa cred ca i-au inlocuit becul din bord cu unul ars.

Share this post


Link to post

Este activ. Problema era cablul de sub scaunul pasagerului. Mult prea scurt si prost de la mama lui din fabrica. Daca mutai scaunul de 2-3 ori se ducea contactul. Singurul lucru pe care au trebuit sa-l faca a fost sa-l inlocuiasca cu unul mai lung si nici macar atat nu aveau chef sa faca. Scanadalul rezolva multe.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...