Jump to content
Sign in to follow this  
pankrator

Ulei Pe Alternator

Recommended Posts

As vrea sa va cer ajutorul in urmatoarea problema: De 4 zile am observat o pata sub masina. De atunci in fiecare dimineata gasesc o pata sub ea. Din cate am vazut curge undeva in partea stanga, langa alternator. Am verificat filtrul si nu acolo este problema. Atasez niste poze sa vedeti exact cum sta situatia. Masinuta este un tico din 99, cu 130000 km pe bord. Precizez ca am cautat pe forum inainte sa deschid acest topic insa fara succes.

post-525-1232470090_thumb.jpg

post-525-1232470174_thumb.jpg

Share this post


Link to post

au :(

e o probabilitate sa fie de la semering care e in spatele capacului unde e cureua de distributie,mergi la service sa desfaca capacu respectiv.

Share this post


Link to post

Oau! Cu nivelul pe joja cum stai? Ar trebui sa speli toata nebunia aia de acolo cu un degresant si sa vezi exact de unde este pierderea. E posibil sa fie pe la vreun semering. In cazul tau n-as mai risca sa merg cu masina. Alternatorul mai poate? :(

Share this post


Link to post

Masina a intrat azi in service. Se pare ca problema vine de la semering care trebuie schimbat. Multumesc pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Am si eu o intreabare, cand sare ulei pe baterie,conducte de apa.adica pe partea cealata decat initiatoru, de unde ar putea sari ?Gata am gasit e pompa de benzina :P

Edited by CatalinC

Share this post


Link to post

Pentru cei care mai patesc ca mine,sa se duca intai in service sa se uite mecanicu daca e epuratoru infundat,daca da asta e cauza datului ulei pe la pompa benzina..

O sa vil desfunde cu aer ciomprimat,si porma daca mai da iarulei prin ea insemana ca sa dus pompa si dabia atunci trebuie alta ;)

Edited by Mircea
Ne citam singuri?

Share this post


Link to post

Ce epurator ? Tu realizezi ce scrii pe aici ? Sau ai alt motor pe Tico :-?

Share this post


Link to post

Nu cred ca e alt motor :P ,epuratoru e ala care absoarbe vapori de ulei si ii baga in admisie ,vezi ca in partea drepta cand privesti motoru din fata,sub filtru de aer in marginea de jos drepta e un furtun negru,care iese din capacu culbutorilor si intra in admisie.acolo se mai infunda,la iesirea din capacu culbutorilior .Pacolo mia bagat aer mesteru :) ).Oricum am mers pe mana lui ca nu mi-a luat bani ptr atat,da erma sigur ca deja raul sa facut si mi-a stricat pompa infundatu ala.

 

Ps. oricum cand am venit la bucuresti a plesnit iar cand m-am uitat, ulei din pompa,deci sa stricat detot.Trebuie alta,mai merg cu asta asa pana ajung iar prin Br.Se pare ca la viteze mari si presiune mare nu mai face fata. :)

 

O intrebare am fost in vitan si am gasit pompa si de 75 de lei si la 55 oare de ce diferenta asta ?Mai bine ma duc naibi in service ptr 80 lei cat cer aia pe pompa si macar am si garantie :) .Nu ?

Edited by CatalinC

Share this post


Link to post

Ala nu e epurator este supapa "PCV".

Share this post


Link to post

:) aaa ,ms de lamurire :)

Dar oricum, mesteru mecanic nu mi-a suflat aer in supapa pcv care se afla pe T ala,ci in orificiul care iese din capacu culbutori :) .Adica a bagata aer comprimat peste culbutori :P .Nu valva pcv sa infundat,sper,cred :)

Edited by CatalinC

Share this post


Link to post
... Adica a bagata aer comprimat peste culbutori ...

Ce interesanta metoda, sa bagi mizeria inapoi. In interiorul capacului exista o "sicana" pe post de supapa de sens, sa nu intre mizeria inauntru. Daca este cineva constient de asta, da jos capacul si-l spala, desfunzand "sicana".

Share this post


Link to post

:) sar'mana, o sa rezolv asta dupa 2000 km cand schimb uleiu.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...