pankrator Posted January 20, 2009 As vrea sa va cer ajutorul in urmatoarea problema: De 4 zile am observat o pata sub masina. De atunci in fiecare dimineata gasesc o pata sub ea. Din cate am vazut curge undeva in partea stanga, langa alternator. Am verificat filtrul si nu acolo este problema. Atasez niste poze sa vedeti exact cum sta situatia. Masinuta este un tico din 99, cu 130000 km pe bord. Precizez ca am cautat pe forum inainte sa deschid acest topic insa fara succes. Share this post Link to post
CatalinC Posted January 20, 2009 au e o probabilitate sa fie de la semering care e in spatele capacului unde e cureua de distributie,mergi la service sa desfaca capacu respectiv. Share this post Link to post
cris06 Posted January 20, 2009 Oau! Cu nivelul pe joja cum stai? Ar trebui sa speli toata nebunia aia de acolo cu un degresant si sa vezi exact de unde este pierderea. E posibil sa fie pe la vreun semering. In cazul tau n-as mai risca sa merg cu masina. Alternatorul mai poate? Share this post Link to post
pankrator Posted January 21, 2009 Masina a intrat azi in service. Se pare ca problema vine de la semering care trebuie schimbat. Multumesc pentru ajutor. Share this post Link to post
CatalinC Posted February 15, 2009 (edited) Am si eu o intreabare, cand sare ulei pe baterie,conducte de apa.adica pe partea cealata decat initiatoru, de unde ar putea sari ?Gata am gasit e pompa de benzina Edited February 15, 2009 by CatalinC Share this post Link to post
CatalinC Posted February 24, 2009 (edited) Pentru cei care mai patesc ca mine,sa se duca intai in service sa se uite mecanicu daca e epuratoru infundat,daca da asta e cauza datului ulei pe la pompa benzina.. O sa vil desfunde cu aer ciomprimat,si porma daca mai da iarulei prin ea insemana ca sa dus pompa si dabia atunci trebuie alta Edited February 24, 2009 by Mircea Ne citam singuri? Share this post Link to post
ToPser Posted February 24, 2009 Ce epurator ? Tu realizezi ce scrii pe aici ? Sau ai alt motor pe Tico Share this post Link to post
CatalinC Posted February 25, 2009 (edited) Nu cred ca e alt motor ,epuratoru e ala care absoarbe vapori de ulei si ii baga in admisie ,vezi ca in partea drepta cand privesti motoru din fata,sub filtru de aer in marginea de jos drepta e un furtun negru,care iese din capacu culbutorilor si intra in admisie.acolo se mai infunda,la iesirea din capacu culbutorilior .Pacolo mia bagat aer mesteru ).Oricum am mers pe mana lui ca nu mi-a luat bani ptr atat,da erma sigur ca deja raul sa facut si mi-a stricat pompa infundatu ala. Ps. oricum cand am venit la bucuresti a plesnit iar cand m-am uitat, ulei din pompa,deci sa stricat detot.Trebuie alta,mai merg cu asta asa pana ajung iar prin Br.Se pare ca la viteze mari si presiune mare nu mai face fata. O intrebare am fost in vitan si am gasit pompa si de 75 de lei si la 55 oare de ce diferenta asta ?Mai bine ma duc naibi in service ptr 80 lei cat cer aia pe pompa si macar am si garantie .Nu ? Edited February 25, 2009 by CatalinC Share this post Link to post
CatalinC Posted February 26, 2009 (edited) aaa ,ms de lamurire Dar oricum, mesteru mecanic nu mi-a suflat aer in supapa pcv care se afla pe T ala,ci in orificiul care iese din capacu culbutori .Adica a bagata aer comprimat peste culbutori .Nu valva pcv sa infundat,sper,cred Edited February 26, 2009 by CatalinC Share this post Link to post
tolin Posted February 26, 2009 ... Adica a bagata aer comprimat peste culbutori ... Ce interesanta metoda, sa bagi mizeria inapoi. In interiorul capacului exista o "sicana" pe post de supapa de sens, sa nu intre mizeria inauntru. Daca este cineva constient de asta, da jos capacul si-l spala, desfunzand "sicana". Share this post Link to post
CatalinC Posted February 28, 2009 sar'mana, o sa rezolv asta dupa 2000 km cand schimb uleiu. Share this post Link to post