Jump to content

Vand Matiz E 2007 ~17k Km


banzay

Recommended Posts

A venit vremea sa vand masina care m-a adus pe acest forum exceptional. A fost prima mea masina, am avut-o de noua, luata de la 35km in bord, in februarie 2007; Euro 3.ITP Februarie 2009. Acum are 16.632. Masina este rosie si este ingrijita, Desi luata pe firma parintilor a fost condusa doar de mine, rar am mers cu cate 1 pasager. Are pe stalpul din stanga o mica infundatura(cat un banut) si o mica zgarietura probabil o pietricica sarita in portiera dreapta, nu se vede prea bine. Reviziile facute la zi la Arrow. Inainte de vanzare ma voi duce cu cumparatorul si pe banii mei mai facem o revizie sa fie impacat si vedem ce e si cu zgomotul cand se schimba a 3-a la turatie mai mare, rezolvabil tot pe banii mei daca nu se rezolva pe garantie, desi cred ca e nevoie de un banal reglaj la cablurile timoneriei. Uleiul folosit 5w40, bujii nkg cele originale, acum Champion. Nu a fost forjata, nu a fost condusa subturat. A avut casco de la inceput pana in fbr2009 dar nu l-am folosit. Au fost schimbate pe garantie cablurile de timonerie si senzorul TPS. Masina are mici detalii cu care am "personalizat-o": stalpi negri, consola visinie (o pot face la loc neagra sau alta culoare daca se doreste), cotiera, MP3player blaupunkt san remo mp26 cu afisaj care nu merge ( nu stiu unde sa il repar), 4 boxe 2cai care se aud bine (pe fata sony xplode10cm si pe spate jvc 13cm), mici lucruri vopsite prin interior cu negru, plafoniera cu leduri, led in portbagaj, neon verde in spate pentru iluminat si locurile din spate (se poate monta si pe acelasi circuit cu plafoniera), protectie stalpi la interior (pe cei din fata), 2 chei tip briceag, 1 normala => alarma+inchidere centralizata (desi doar 1 briceag il am cu cip), al 3-lea stop cu inscriptia "Matiz" cand se aprinde, stopuri care se aprind si in colturi cand apesi frana doar, leduri rosii/albe in bord (se poate face si alta combinatie in functie de preferinte; nu am umblat la cablul de la kilometraj, are sigiliul pe el), leduri rosii/albe/dupa preferinte la faruri, capace roti,dechidere portbagaj si din telecomanda, stergatoare late (si un set champion de rezerva), pompa de picior si nu in ultimul rand bufnita de pe capacul rezevorului (abtibild se poate scoate). Optional se poate dota cu ... buline :) (autocolant negru se pot scoate daca va plictisiti fara a ramane urme) . Cam atat imi aduc aminte. Ca incidente la volan nu au fost din partea mea, decat din partea unui taximetrist care a scapat piciorul de pe ambreiaj si mi-a intrat in spate si mi s-a spart bucata de plastic din coltul barii din spate dreapta (5lei bucata aia de plastic, o iau eu si o montez cand o fi). si suportul de numar un pic. Masina a fost tinuta atat pe strada si in frig, in soare, unde stau eu, cat si la bunici in garaj (majoritatea pozelor acolo sunt facute), unde de asemenea mai stau. A prins cel mai mult 160+ pe ceas iarna asta, dar de atunci nu am mai incercat asa ceva. Ce sa mai zic...sper ca voi ramane in conditii bune cu viitorul proprietar si o sa il mai ajut cu sfaturi/altele cu privire la masina daca voi putea. De preferat ar fi sa o dau cuiva tot din judetul C-ta sau din apropiere sa evitam deplasarile antemergatoare vanzarii din lipsa de timp. Nu as vrea sa o dau cuiva doar sa scap de ea, ci cuiva care sa o conduca cu pasiune si sa aiba grija de ea cum am avut grija si eu. Singurul lucru pe care il regret e ca nu a avut A/C.

 

Plusuri:

Fasneata in oras

Usor de parcat (inclusiv escaladat borduri fara a atinge)

Consum mic aproximativ 6-7(condus mai nervos)%, 5% exterior

Face caldura iarna relativ repede (foarte cald chiar)

Usor de condus in oras, chiar si fara servo

Vopsea rosie frumoasa (desi mai potrivita pentru o fata)

Mici detalii care tin de personalizare

Potrivita pentru incepatori si nu numai

Cauciucuri originale neuzate (rezerva normala nefolosita)

Tapiterie curata, nu sunt nici fumator

Locuri de depozitare (cotiera, sub casetofon, torpedou)

Ideala pentru carat "marfuri agabaritice" cand bancheta e rabatata

 

Minusuri:

Tremuriciul caracteristic motoarelor in 3 cil.

Accelereaza relativ usor pana la 140 dupa care...foarte greu si ai nevoie de ceva drum liber si vale pentru mai mult

Un crank cand se schimba a3-a la turatie mai mare dar il rezolvam la service cand se vinde

Frane...doar ok

Amortizoare cam moi pentru mine, dar ok, tinand cont ca masina e scurta

Masina fiind scurta cam sare pe la gropi/linii de tramvai/drum prost

Portbagaj mic, daca se pune si un GPL s-a cam dus.

 

poze puteti gasi aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=18597&st=0

 

Motiv: mi-a mers bine in ultima vreme si vreau un upgrade: peugeot 206 sau opel corsa c; ambele masini imi plac foarte mult

Eventual variante: peugeot 206/ opel corsa/ ceva mic = matiz + diferenta

 

Pret: 4200 negociabil

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...