Jump to content
Sign in to follow this  
bogda

Pornire La A Doua Cheie, Aveo

Recommended Posts

Am un aveo hatchback 1,2 modelul nou.

Am cu ea aprox. 2700km parcursi.

Mi s-a intamplat de cand am luat-o, cam in vreo doua randuri, sa imi porneasca la a doua cheie (totdeauna motorul fiind cald). In rest masina merge ca unsa.

Are cineva idee de la ce poate fi?

Precizez ca folosesc benzina de 95 de la Petrom.

Edited by bogda

Share this post


Link to post

Se mai intampla, e drept foarte rar. Totusi vezi ca esti la limita cu bujiile, care se schimba la 30000 km. Ca si fenomen, cand bujiile sunt calde le creste putin rezistenta, care coroborata cu uzura, depunerile acumulate in 27000 km pot duce la un start ratat. Si subturarea care duce la acumulari mai rapide pe electrozii bujiei pot cauza.

Nu te teme, inca. Mai ai timp sa-i dai un 3500 de rpm. :D

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Cate secunde ai dat la automat pana ai renuntat?

 

Se mai intampla, e drept foarte rar. Totusi vezi ca esti la limita cu bujiile, care se schimba la 30000 km.

 

 

Are numai 2700 de km :)

Share this post


Link to post

Poate tii cheia pe demaror prea putin, poate tii pedala de la ambreiaj apasata la pornire.

Share this post


Link to post
Cate secunde ai dat la automat pana ai renuntat?

 

Are numai 2700 de km :)

 

Mii de scuze. Desi am baut doar o Stela fara alcool se pare ca-mi sari un 0 :o

Share this post


Link to post

Tolin eu intotdeauna tin pedala de ambreiaj apasata la pornire chiar daca masina este scoasa din viteza. Dauneaza?

Share this post


Link to post
Cate secunde ai dat la automat pana ai renuntat?

 

De obicei am tendinta sa ii dau 1-2 secunde.

In seara asta cand i-am dat la cheie nu a mai vrut.

La a doua cheie a pornit la vreo 3 secunde.

A doua cheie i-am dat-o imediat, nu am mai asteptat cum scrie in cartea tehnica.

Poate e o intamplare, sau cam trebuie sa ma duc cu ea la service?

 

Poate tii cheia pe demaror prea putin, poate tii pedala de la ambreiaj apasata la pornire.

 

 

Da eu tin pedala de ambreiaj, apasata la pornire, din obisnuinta (inainte am avut o dacie nova gti).

Si am mai observat un lucru, cu benzina asta 95 de la Petrom e foarte puturoasa.

Cum i-am bagat azi, dupa incidentul cu pricina, 99+ tot de la Petrom, parca a inviat.

Edited by bogda

Share this post


Link to post

Mi s-a intamplat si mie sa porneasca mai greu cu motorul cald insa pornea tot la prima cheie. Parerea mea e ca trebuie sa dai putin mai mult la automat daca este nevoie si sa nu renunti chiar imediat.

 

Cum i-am bagat azi, dupa incidentul cu pricina, 99+ tot de la Petrom, parca a inviat.

 

Era si normal sa "invie" pentru ca a crescut cifra octanica.

Share this post


Link to post
Mi s-a intamplat si mie sa porneasca mai greu cu motorul cald insa pornea tot la prima cheie. Parerea mea e ca trebuie sa dai putin mai mult la automat daca este nevoie si sa nu renunti chiar imediat.

 

Mersi.

M-as duce cu ea la service daca e nevoie, dar, problema e ca eu am luat-o din Bucuresti de la platin si eu stau langa Ploiesti.

Si de astia de la Di-bas care au service in Ploiesti se vaita toata lumea si nu vreau sa ma duc la ei. Si, totusi, ma gandesc sa nu ma duc degeaba pana in Bucuresti sa imi zica aia de la service ca nu are nimic.

Deci, credeti ca inca nu e o problema de service?

Edited by bogda

Share this post


Link to post
Tolin eu intotdeauna tin pedala de ambreiaj apasata la pornire chiar daca masina este scoasa din viteza. Dauneaza?

Nu dauneaza cu ceva, dar porneste mai repede fara.

 

Daca ti-a plecat mai repede cu alta benzina inseamna ca prima a fost proasta.

 

Mai am o intrebare: cu cata benzina alimentezi ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

...

 

Daca te referi la mine cu ultima intrebare pot sa iti spun ca atunci cand alimentez pun totdeauna de la 10 litri in sus.

De cand am luat-o am pus de la Petrom cea de 95 si am observat ca nu e grozava.

Tolin poate afecta vreodata calitatea benzinei ratarea pornirii la prima cheie ?

Edited by tolin
citare inutila si integrala a postarii anterioare

Share this post


Link to post

De la 1 Octombrie si pana la 30 Aprilie ar trebui sa se comercializeze, doar, benzina de iarna, cea cu un indice marit de volatilitate cu 25%. Orice benzina, daca nu-i volatila nu se aprinde in conditiile din cilindru, la prima cheie, dupa o noapte friguroasa.

 

Alimentarea cu un anumit tip de benzina nu spune ceva, doar, benzinarul statiei de la care s-a facut ea poate cunoste, daca cunoaste, ce fel de benzina se afla in rezervorul statiei sale.

 

Dupa ce se afla ca rezervorul motorului euroX nu incurajeaza alimentari partiale si dese, datorita sistemului de gestiune si folosire a vaporilor de benzina acumulati in el, deschiderea deasa a busonului de la rezervor si alimentarea partiala nu sunt o solutie buna. La fel si strangerea incompleta a busonului.

 

PS nu mai cita inutil sau integral postarea anterioara, foloseste butonul FastReply.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Tolin, multumesc mult pentru recomandari.

As mai avea totusi o intrebare:

Folosirea timp indelungat numai a benzinei de tipul celei 99+ de la Petrom sau a alteia corespondente de la Rompetrol, etc., poate afecta in mod negativ motorul ?

Share this post


Link to post

Nu.

 

Dar cifra octanica n-are nicio legatura cu pornirea.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...