Jump to content
Sign in to follow this  
unic_jul1980

Ce Ar Trebui Schimbat

Recommended Posts

Salut

 

De curand mi am luat si eu un ticolino sx din 99.(80K KM)am fost cu ea la un mecanic si mi a zis ca ar trebui schimbate urmatoarele:

 

1.curea distributie( zice el sa fie Koreea)

2.filtru de aer,benzina, ulei inclusiv schimbat uleiul( zice el sa punem 5w-40)

3.curea de alternator

4.baterie 35

5.vrea sa cumpar un spray carburator-- gum gutter carb cleaner

6.toba

 

Magazinul recomandat LORIADIS( IN CONSTANTA) ce parere aveti de el sau unde pot gasi piese mai ieftine in Constanta

 

INTREBARILE MELE AR FI:

 

Daca in cartea de service toate astea mai putin toba spune ca au fost schimbate ar mai trebui schimbate?

La ce ar trebui sa fiu atent cand ma duc sa cumpar piesele de mai sus

Care ar fi recomandarile voastre pt 1.baterie,

                                               2.ulei si filtre,

                                                3.curea distributie si curea alternator.

                                                4.toba

Va rog ajutati ma cu niste sfaturi ca sunt afon la masini si vreau sa cumpar lucruri bune pe masinuta mea

Edited by unic_jul1980

Share this post


Link to post

Adauga la lista:

- lichid de curatare instalatie de ungere (flush motor);

- ulei cutie de viteze;

- lichid de frana;

- spray de curatat frane;

- lichid de racire (anti-gel);

- bujii;

- becuri faruri.

 

Verifica:

- placute de frana;

- saboti;

- cabluri aprindere;

- distribuitor aprindere (delco).

Share this post


Link to post

...

ok.merci.

dar de cele care am zis eu mai sus ce parere ai?

Edited by tolin
citare inutila a postului anterior

Share this post


Link to post

1-Cureaua de distributie se schimba din 60 in 60 k km daca cunosti istoricul masinii si cureaua a fost schimbata la 60 k km de catre primul propietar nu are rost inca, dar daca vrei totusi sa o faci preventiv mai adauga si pompa de apa si rola intinzatoare .Sa fi atent ce curea cumperi !

2 -Filtre -OK schimba tot ,recomand de asemeni sa montezi un filtru suplimentar la intarea in pompa de benzina !

3-Cureaua de alternator -OK mai ales daca estea cea originala

4- Baterie ,De ce sa o schimbi ,cea de pe masina da semne de oboseala ?

5-Bujii -OK Recomand NGK IX Iridium BPR 5E IX - 11 ! :thumbl:

6- Toba daca tot o schimbi sa eviti sa iei de provenienta Poland ,te va tine un an !

7- Spray-ul de curatat carburatorul doar asa sa-l speli exterior daca e murdar !

8- Ulei GM 5W30 sau Daewoo 5W30 (amindoua sunt facute de Total France )

 

Suie masina pe elevator si verifica lonjeroanele fata ,traversa dintre lonjeroane fata (cea care sustine motorul ),contararipile fata (in interiorul pasajului rotilor ), demonteaza scaunele si da mocheta jos si verifica starea pedalierului si a pragurilor ! Iti doresc sa nu ai surprize !

Magazinul Loriadis -OK ca si doamna Lori de altfel :P dar tot pe Aurel Vlaicu mai sunt 3 magazine Daewoo ,de asemeni pe Poporului si unul la care am fost in ultima vreme si pe bld. Mamaia aproape de intersectia de la Delfinariu (pe sensul de mers catre Mamaia !

Share this post


Link to post

...

1. cureaua a fost schimbata la 57000 comform cartii de service masinii.acum mecanicul zice ca ar trebui schimbata( ca o avea dreptate nu stiu).nu stiu ce sa fac.daca ar fi sa o schimb ce recomanzi si eventual de unde ca vad ca stii in cta)

2.exact asa ii spun mecanicului ca vreau sa mi puna un  " filtru suplimentar la intarea in pompa de benzina"

3.bateria-cica ar fi prea mare,cica curge nu stiu ce din ea.ce baterie recomanzi ?la ce pret ajunge una?

Edited by tolin
a doua citare inutila si consecutiva

Share this post


Link to post

Daca tii neparat sa schimbi cureaua acum nu-i nici o problema ,conditia ar fi sa pui una originala Daewoo -GM este mult mai scumpa decat ce se mai gaseste pe piata de acelasi tip (specificatii ) Neaparat daca schimbi cureaua schimba rola intinzatoare si pompa de apa (care de obicei cedeaza dupa 100.000 si nu cred ca vrei sa mai umbli o data pe acolo !)

Bateria vezi ca se gasesc Bosch Silver de 45 A/h avand dimensiuni potrivite ptr a intra in suport exact ca cea veche ! Eu am baterie poloneza ZAP si o baterie Caranda care s-a dovedit a fi OK (ambele de 35 A/h )

Cureaua iti recomand sa o schimbi la un service Daewoo si nu in spatele blocului pt ca vei avea garantie pe lucrarae ,in caz contrar daca se intampla ceva neplacut din cauza curelei ,daunele provocate motorului vor fi insemnate si nu vrei asta !

PS Sunt din Medgidia !

Edited by ToPser

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare. O pun aici pentru ca topicul dedicat problemelor la motor este blocat si sunt nou pe forum. Nu mi-am dat seama ca motorul consuma ulei intr-o veselie si ca dobitocu` am mers cu beculetul aprins vreo 2 km. Acum nu mi se pare ca motorul functioneaza altfel decat inainte de incident, dar ce credeti, starea lui s-a agravat? E cazul sa fac o segmentare? Va multumesc!

PS Matizul are deja 125.000 la bord si in afara de problema cu uleiul mai are doua hibe: rulmentul de presiune de la cutia de viteze dus si servodirectia, care pierde lichid pe la un simering. In rest n-am probleme.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...