Jump to content

Imbunatatire Electrica La A/c De Matiz (sau Este Si Tuning?)


Recommended Posts

Scuze de exprimare,nu stiam ca aici suntem la ora de gramatica si de pronuntie a limbii romane. Cine a vrut sa inteleaga ce am spus , a facut-o . Scuze din nou .

Iar despre cuplajul electromagnetic al compresorului de A/C ,nu mai spuneti cuplaj magnetic , MAGNETICA este doar cuplarea celor doua fete metalice una pe cealalta , in timp ce cuplul mecanic se transmite prin FRICTIUNE intre ele ,frictiunea existind doar scurt timp ( miimi secunda) pina la atingerea lor la energizarea bobinei electromagnetului. In cazul in care il faceti sa patineze ,instantaneu devine efectul de distrugere a fetelor ,nefiind create pentru a patina.Este exact cum ai folosi placute de frina fara material antifrictiune ( FERODO ) pe ele,ceva se va strica oricum ,discul de frina sau placutele metalice.

Link to comment
Scuze de exprimare,nu stiam ca aici suntem la ora de gramatica si de pronuntie a limbii romane ...

Gramatica, pronuntie, unde ai vazut tu asta, cred ca ai gresit ora ? Adunarea si scaderea tin de ora de aritmetica.

Era vorba de logica si de confuzie, dar vorba ta: pentru unii nu conteaza.

 

Altfel, nu stiu cine isi doreste micsorarea puterii la accesorii, sa stea dublu ca timp pentru racirea atmosferei din habitaclu. Daca puterea consumata este mare exista un singur remediu, sa produci putere si mai mare la motor. Normal, nu merge sa produci 18 CP mergand la 2000 rpm si sa consumi 8 CP, doar, pe racire.

Edited by tolin
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...