stefandinescu70 Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Scuze de exprimare,nu stiam ca aici suntem la ora de gramatica si de pronuntie a limbii romane. Cine a vrut sa inteleaga ce am spus , a facut-o . Scuze din nou . Iar despre cuplajul electromagnetic al compresorului de A/C ,nu mai spuneti cuplaj magnetic , MAGNETICA este doar cuplarea celor doua fete metalice una pe cealalta , in timp ce cuplul mecanic se transmite prin FRICTIUNE intre ele ,frictiunea existind doar scurt timp ( miimi secunda) pina la atingerea lor la energizarea bobinei electromagnetului. In cazul in care il faceti sa patineze ,instantaneu devine efectul de distrugere a fetelor ,nefiind create pentru a patina.Este exact cum ai folosi placute de frina fara material antifrictiune ( FERODO ) pe ele,ceva se va strica oricum ,discul de frina sau placutele metalice. Link to comment
tolin Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 (edited) Scuze de exprimare,nu stiam ca aici suntem la ora de gramatica si de pronuntie a limbii romane ... Gramatica, pronuntie, unde ai vazut tu asta, cred ca ai gresit ora ? Adunarea si scaderea tin de ora de aritmetica. Era vorba de logica si de confuzie, dar vorba ta: pentru unii nu conteaza. Altfel, nu stiu cine isi doreste micsorarea puterii la accesorii, sa stea dublu ca timp pentru racirea atmosferei din habitaclu. Daca puterea consumata este mare exista un singur remediu, sa produci putere si mai mare la motor. Normal, nu merge sa produci 18 CP mergand la 2000 rpm si sa consumi 8 CP, doar, pe racire. Edited November 7, 2008 by tolin Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now