Jump to content
Sign in to follow this  
Senna

Priza De Aer Cald Admisie Tico, Utila Sau Nu?

Recommended Posts

Am observat ca la masinile de generatie mai noua s-a renuntat la priza de aer cald din motiv ca aerul rece este mai dens si se obtine cuplu mai mare, mai exista si intercoolere care racesc aerul special pt asta. Pe de alta parte aerul cald ar putea aduce o vaporizare mai buna a benzinei, probabil util pt motoarele cu carburatie.

Share this post


Link to post

pai in primul rand incalzeste mai repede motorul , il aduce mai repede la temperatura de regim si elimina aproape total aparitia givrajului in carburator la tico...in rest... daca ar avea un sistem automat ca si socul automat... adica odata ajuns la regim normal sa traga aer rece.. poate ar rezolva ceva, dar ramane givrajul posibil...

am vazut iarna trecuta o gramada de masini pe autostrada trase pe dreapta ca le inghetasera carburatorul, dar nu daewoo sau alte marci straine ci dacii sau "batrane " rau straine...

 

asta la carburator, la injectie este alta mancare de peste...normal ca nu mai trebuie incalzit

Edited by aztec

Share this post


Link to post

in general aerul rece antreneaza si un consum mai mare asa ca iarna e preferabil sa-l pui la loc iar vara filtru sport.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...