Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

Intoarcerea Rotii De Rezerva

Recommended Posts

Rasfoind azi pe forumul daciotilor, am gasit un mai vechi post de-al meu care eu zic ca e o ideie buna, insa nu s-a materializat inca. Din motive de lene, am sa dau copy paste la fragmente din discutia respectiva.

 

10 Feb 2004, 13:34 - NFS

Post #58

 

Frate Flex, ia fii atent ideie colea, pe care insa n-am avut timp s-o pun in practica.

 

Am vazut ca ai scris mai sus ca ti-ai pus nush ce bara peste roata de rezerva ca sa-ti tina prostia aia de carton din portbagaj, a.i. ti-a mai ramas loc pe linga de una-alta. Care va sa zica te intereseaza ceva mai mult loc in portbagaj! Normal de altfel.

 

Ideea e urmatoarea si mi-a venit amintindu-mi de vechiul meu Oltcit, si de faptul ca acesta avea roata de rezerva pusa astfel incat sa poti sa pui in ea tavitza aia, in care mai tineam o cirpa sau o bujie. Altfel spus, roata statea cu gaura in sus!

La Matiz, sta taman invers din cauza tijei de fixare care e foarte inalta. Nu-mi dau seama care a fost tembelul care a proiectat-o in felul asta.

M-am gandit sa fac cumva sa tai tija aia si sa sudez o piulitza undeva mai jos ca sa pot prinde roata cu gura in sus. In felul asta ar fi si mai mult loc pentru diverse. Iar o tavitza din aia de Oltcit cred ca s-ar potrivi la tzanc pe roata.

 

Problema e ca nu stiu cine naiba s-ar baga si daca o fi bine sa punem aparatul de sudura pe acolo, pe deasupra rezervorului, ca sa prindem piulitza cea noua.

 

Cum ti se pare? Crezi ca e fezabil? Si daca da, hai sa ne "unim" si poate o rezolvam impreuna.

 

10 Feb 2004, 14:00 - FLEX

Post #61

 

NFS, tre` sa belesc ochiu` un pic cum sta treaba pe acolo ... in principiu e fezabil, bineinteles, ba chiar fara sudura, cu nituri pop (am eu nituitor), dar personal inca n-as pune flexul (hihihihi!) si bormasina pe tabla masinii, fiindca acolo, dedesubtul locasului rotii de rezerva, asteapta sarea Basescului; n-ai nici o treaba cu rezervorul, ala e sub bancheta spate.

 

Eu ma gindesc mai degraba la un sistem de prindere prin gaura centrala a jentii si sa tai de la radacina clema aia de tabla idioata cu piulita idioata.

 

Sa vina timp mai caldut si studiez ...

 

Excelenta ideea cu tavita de Oltcit!

 

 

De ce am readus pe tapet aceasta chestiune... pt ca uite pe cineva care a materializat-o:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=10111&hl=

 

Care va sa zica, se poate!

Se mai baga careva?

Share this post


Link to post

Eu deja am efectuat-o dar nu m-am laudat cu ea :D .Acolo imi tin compresorul.sprayuri ,etc.In locul surubului acela lung am pus unul mic si o platbanda metalica pe post de saiba.

Share this post


Link to post

Ma intereseaza cum ai prins piulitza inapoi!

 

Mi-a mai venit o ideie. Daca indoim in lateral picioarele "suportului de piulitza", aceasta se va lasa mai jos. Poate am putea sa le indoim atit de tare incat piulitza sa ajunga "pe fund". N-ar mai fi nevoie nici de flex, nici de nituri... doar de un "ciocan mai mare"!

Share this post


Link to post

Am inteles acum.La matiz surubul e jos si piulita fluture sus.Cred ca nu ai cum in situatia asta fara flex pe surub pentru scurtarea lui sau sudarea altuia mai mic.

Share this post


Link to post

Stai asa! Cred ca nu stii cum e la Matiz. :-W

 

E un fel de tabla indoita in forma de U care sta cu gura in jos sudata de fundul portbagajului. Cum sta ea asa, in partea de sus are o gaura si o piulitza sudata, pe acolo intra DITAMAI surubu, de-ti ia juma de ora sa-l scoti de acolo! headbang2.gif

 

Care mortzii lui o fi inventat chestia aia, 'tu-i mama lui de idiot! :spumelagura:

 

De surub nu-i pb, gasesc eu unul scurt... problema e la tabla aia care ori ar trebui taiata si inlocuita cu alt sist de prindere, eventual un U cu picioare mai scurte... ori cum am zis mai inainte, indoite picioarele si turtita pe fundul portbagajului si bineinteles folosit un surub mai scurt!

 

Prima chestie cind ajung acasa, la asta ma bag! :)

Share this post


Link to post

Am inteles acum cum e la matiz.Se pare ca toata treaba e din ciocan :D .La leganza janta nu ajunge la suport deci nu a fost nevoie sa modific ceva.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...