Jump to content
Sign in to follow this  
bc-micu

Trepidatii In Volan

Recommended Posts

Daca sarcina pe motor este la limita puterii dezvoltate, da. Eu am schimbat bornele cablurilor de la baterie si am legat un cablu de masa suplimentar pe motor. In plus, stau cu A/C pornit la ralanti doar cand nu se mai poate, in cele doua luni caniculare, prefer sa dau de un buton mai des decat sa trag de motor si de baterie, curentul debitat de alternator fiind mai mic la turatia de ralanti.

Share this post


Link to post

:ontopic: Revenind la topic , acelasi lucru l-am observat si eu la masina tatalui meu , adica o vibratie in volan care se manifesta de la 80-90 de km in sus . Precizez ca masina are doar 3000 de km si mai mult ca sigur nu a suferit socuri majore din cauza carosabilului deoarece mare parte din km i-a facut pe DN1 . Referitor la presiune, am verificat-o personal la prima vulcanizare dar problema persista !

Din cate imi dau eu seama s-ar putea sa fie o problema din constructia masinii (ma refer la ansamblu de rulare ),pentru ca sunt cam multi care reclama treaba asta .

Share this post


Link to post

Cu iz de anecdota, zilele trecute, urmand un link catre un alt forum auto de pe la noi (de marca straina, da' nu-mi aduc aminte care), am citit cum unuia ia-u schimbat pe motiv de vibratii in volan la 80-100 Km/h, nici mai mult, nici mai putin decat... placutele de frana. Cica erau uzate si d-aia :)

Share this post


Link to post

In tara asta nu ma mai mira nimic... :spumelagura:

Share this post


Link to post

salutare tuturor,

 

sunt proaspat posesor de aveo 1.4,si se pare ca am aceleasi probleme cu vibratiile la volan in jurul vitezei de 100 km/h.Am reechilibrat toate rotile(era necesar)si efectul s-a estompat considerabil,dar totusi ...nu de tot.

 

deasemeni impresia mea este ca peste 100 km/h motorul se forteaza simtitor.de ce oare?

Share this post


Link to post

eu am aveo de 1.2l si singurele trepidatii pe care le-am simtit in volan au fost la 150 km/h

Share this post


Link to post

N-ai spus cati Km ai, O masina din 2007 poate ave cateva mii sau chiar cateva zeci de mii de Km. Faptul ca "trebuia" sa echilibrezi rotile, poate insemna ca "ar trebui" sa indepti si jantele.

Cat priveste "impresia", poate e doar o... impresie... eventual legata de vreo benzina... ? Greu de spus... mai multe detalii?

Share this post


Link to post

La el, sunt fie jantele strambe, fie echilibrare facuta prost, sau chiar amandoua. De ce nu?

Am patit si eu asta, si a trebuit sa le echilibrez de 3 ori la rand, schimband de fiecare data "providerul", pana cand la ultimul test am ajuns la 170km/h si nu mai simteam vibratii/tremurat nimic. Pana atunci incepea fie la 120km/h fie la 140km/h. Depindea de "puterile" fiecarei masinute de echilibrat.

 

A doua chestie, cea cu "nu trage bine peste 100km/h". Da, sunt sanse mari sa fie de la benzina. De ex. am vazut si aici pe forum si am constatat pe pielea mea (inainte de a citi) ca benzina de la Rompetrol (celebrul EFIX) la mai mult de 3000rpm nu mai trage...

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post
La el, sunt fie jantele strambe, fie echilibrare facuta prost, sau chiar amandoua. De ce nu?

Am patit si eu asta, si a trebuit sa le echilibrez de 3 ori la rand, schimband de fiecare data "providerul", pana cand la ultimul test am ajuns la 170km/h si nu mai simteam vibratii/tremurat nimic. Pana atunci incepea fie la 120km/h fie la 140km/h. Depindea de "puterile" fiecarei masinute de echilibrat.

 

A doua chestie, cea cu "nu trage bine peste 100km/h". Da, sunt sanse mari sa fie de la benzina. De ex. am vazut si aici pe forum si am constatat pe pielea mea (inainte de a citi) ca benzina de la Rompetrol (celebrul EFIX) la mai mult de 3000rpm nu mai trage...

 

masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km.

La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta.

Am incercat mai multe tipuri de benzina si "fortarea" motorului de la 3000 de ture persista,dar totusi cred ca trage destul de bine.S-au poate ma insel.

 

masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km.

La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta.

Am incercat mai multe tipuri de benzina si "fortarea" motorului de la 3000 de ture persista,dar totusi cred ca trage destul de bine.S-au poate ma insel.

 

din experienta voastra ce benzina s-ar preta cel mai bine?

Share this post


Link to post

Depinde de "feeling"/placebo/etc...

Din relatarile de pe forum, acelasi motor merge bine cu mai multe tipuri de benzina...

Inceaca sa-ti arunci un ochi pe aici.

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post
masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km.

La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta.

Presiunea in pneuri ai verificat-o ? Masinile se aduc cu pneurile la 2,5 -> 3 si uita dealerul sa mai coboare presiunea la cat trebuie (2,1).

Share this post


Link to post

presiunea reglata a doua zi de la achizitionare.

cu siguranta voi face alta echilibrare la alt atelier,daca problema persista...la service di bas.

curatat si noroiul din "interiorul "jentilor.

 

alimentez cu cate putina benzina de la diferiti producatori pana cred eu ca un fel anume se potriveste cel mai bine la masina mea.pana acum petrom 95 mi-a placut in conditiile in care nu am fortat deloc.Apoi rompetrol 98 si in conditiile de schimbat vitezele la cuplu maxim cca 3400 rot./min,motorul crestea foarte usor in ture,chiar m-a impresionat.Aurmat o noua alimentare cu aceeasi benzina (aceeasi statie)si efectul nu a mai fost acelasi!?PLACEBO!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...