green_ina Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 salut. tare ma bucur ca ma gasit forumul asta, poate, poate ma lamureste si pe mine cineva. dar sa va spun ce ma doare (nu stau bine cu chestiile tehnice sau de mecanica, asa ca scuzati limbajul). prin urmare, am un matiz din 2000 cu aprox. 97.000 km. am descoperit ca avea galeria de admisie sparta si pierdea lichid de racire. parese ca pompa de apa e in regula. am schimbat galeria de admisie, am luat masina din service dar pe langa zgomotul motorului se auzea un suierat ciudat (ca vantul printre cladiri) care mi-a dat de gandit. am zis ca poate asa face ca a schimbat piesa si trece. toate bune si frumoase numai ca dimineata cand am pornit din nou masina mi-a murit motorul in fiecare intersectie. mai exact, sunt in viteza I, cu ambreiajul la podea, ma pregatesc sa pornesc, nu ridic piciorul de pe ambreiaj, nu accelerez si moare motorul. moare chiar si scoasa din viteza, trebuie sa tin motorul turat. ca sa pornesc o turez mai mult si merge dar apoi schim in a II-a si nimic, apas acceleratia si cateva secunde nimic, apas aproape pana la poade si de abia atunci ia viteza ca sa nu mai zic ca uneaori dupa ce cred ca moare, tasneste ca o sageata. bun, trecem de fazele astea si bag in a III cand incepe sa se inece si isi revine daca ridic piciorul de pe accleratie. in service, unul din ele, zice ca nu stie ce are, in alt servise i-a facut ceva pe acolo, habar nu am ce, merge 3 km si apoi aceeasi poveste. va rog mult spuneti-mi ce poate fi. tot citesc pe aici de resetat sau de idle learning, la ce va referiti? este posibil sa fi dat peste cap partea electrica? multumesc anticipat si astept cu nerabdare sfaturi. Link to comment
tolin Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 va rog mult spuneti-mi ce poate fi. tot citesc pe aici de resetat sau de idle learning, la ce va referiti? - e ceva foarte simplu, mecanici care nu se pricep la Matiz, schimba service-ul; - daca ai citit despre ele, de ce nu le aplici cuvant cu cuvant, fara o pregatire tehnica din care sa stii cum functioneaza un motor cu injectie controlata de catre un computer, degeaba ceri explicatii. Sfat de moderator: poti lasa timiditatea deoparte pe forumul acesta si foloseste majusculele acolo unde ele sunt obligatorii. Link to comment
[i_unit] Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Ca sa schimbi galeria de admisie la Matiz, trebuiesc desfacute multe componente. Ce garantie ai ca mecanicul ti-a strans TOATE suruburile, a inlocuit garniturile, etc.? Dupa simptome, motorul trage aer fals. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now