Jump to content
Sign in to follow this  
vladawd

N-am Turometru...help Cu Vitezele De Schimbat

Recommended Posts

in cateva saptamani vine masina...aveo 5 usi, 1.2l,fara turometru...etc.

 

inca nu am gasit un post care sa-mi spuna cam pe la ce viteza sa schimb pt un consum bun.

si acum va rog...nu-mi spuneti a 2-a la..., a 3-a la, a 4-a la...

daca se poate sa spuneti ceva de genul

in trII - 2000 ture - x km/h

trII - 2500 ture - x km/h

 

multam anticipat

Share this post


Link to post

Turometrul este optional la Aveo??

Share this post


Link to post

optional = daca vreau cumpar, daca nu vreau nu dau bani pe asa ceva.

asta nu e optional. e fct de echipare.

spre exemplu variantele de solenza si logan...cele mai ieftine nu aveau turometru.

Share this post


Link to post

Eu am aveo 5dr full, deci a mea ARE turometru, insa e alt motor. @closchkutza- unele hatch-uri vin fara turometru.

La Matiz, unde nici la el NU aveam, schimbam cam asa:

II- 20/h

III-40

IV-60

V-80-90

Dupa ce mi-am pus turometru, am vazut ca motorul nu era prea solicitat - asa ca am mai plusat. La tine, daca e greutate mai mare in masina, poti adauga 10km/h in plus pe vitezometru. Insa in primii km- nu o chinui. Va veni probabil Tolin- el este cel mai in masura dintre noi sa te informeze (are masina ca a ta si te poate sfatui cel mai bine).

Bafta!

Share this post


Link to post

Treapta o schimbi in functie de cum simti masina ... nu stai cu ochii in turometru ...

Share this post


Link to post
Treapta o schimbi in functie de cum simti masina ... nu stai cu ochii in turometru ...

 

 

perfect de acord cu tine...

doi ani de zile am condus dacie...si nu cu ochii pe turometru

dar asta e noua, eu o cresc si eu o educ. si vreau sa ma port frumos cu ea din prima. si cum simtitul nu vine cum te-ai urcat in ea, pana la practica, vreau putina teorie :)

 

plz do help

Share this post


Link to post

Pai tu esti sofer sau cititor de ceasuri? Da-o dreaq de treaba, pana aici s-a ajuns? Eu inteleg ca o sa ai masina noua dar mai stiu o treaba. Nu masinile ne cumpara pe noi ci noi pe ele. Deci urca-te in ea, pune urechea la treaba si sa auzim de bine.

Share this post


Link to post

La motorul de 1,2L se schimba corect (sa nu cazi sub 2000 rpm) la minim:

- a II-a la 40 km/h ;

- a III-a la 55 km/h ;

- a IV-a la 70 km/h.

 

In stilul acesta se obtine si un consum redus, subturarea iti aduce necazuri mari si un consum mai mare.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM.

Share this post


Link to post
Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM.

 

 

multam fain :)

asta cautam

Share this post


Link to post
Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM.

 

 

cred ca mai sunt si altii interesati...

Edited by freemind

Share this post


Link to post
cred ca mai sunt si altii interesati...

cu siguranta mai sunt... deci?

ne trimiti si noua PM? sau pui un reply pt toata lumea :D

Share this post


Link to post

Era un post de pe alt forum, din pacate nu mai gasesc topicul respectiv. L-as ruga oe vladwd daca mai are datele respective sa le puna aici, fie ca link, fie cu copy/paste.

Nu am pus linkul aici de la bun inceput pentru ca nu vroiam sa zica moderatorii ca fac reclama altor site-uri, desi intre timp am mai vazut linkuri catre alte forumuri si n-a zis nimeni nimic.

Share this post


Link to post
La motorul de 1,2L se schimba corect (sa nu cazi sub 2000 rpm) la minim:

- a II-a la 40 km/h ;

- a III-a la 55 km/h ;

- a IV-a la 70 km/h.

 

In stilul acesta se obtine si un consum redus, subturarea iti aduce necazuri mari si un consum mai mare.

 

Scuza-mi intrebarea ..dar tu meri in treapta 1 de viteza pina ajungi la 40km/h si apoi bagi a 2-a ?

Share this post


Link to post

Nu, la 40 km/h bag a treia.

Share this post


Link to post
Nu, la 40 km/h bag a treia.

merci de raspuns...asa schimb si eu la matiz, poate un pic mai jos pe la 35 km/h bag a 3-a si la 50km/h bag a 4-a

Share this post


Link to post

Prea devreme, mai ales cu a IV-a. Cu Matizul nu prea ai ce cauta intr-a IV-a la o viteza regulamentara de localitate, la el se schimba la minim 60 km/h (pe ceas).

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Confirm ceea ce spune Tolin la Matiz, care se aseamana destul de mult cu Kalos 1.2. Doar la treapta 1 o schimb mai jos, 20-25, restul cum sunt date si pentru Kalos/Aveo(din 2 in 3 la 40; din 3 in 4 la 55-60; din 4 in 5 la peste 90).

Share this post


Link to post

Salut all. am achizitionat de curand un matiz si as vrea sa stiu cum este cel mai indicat sa schimb din I-II II-III III-IV IV-V la matiz ( mentionez ca este noua ...cu euro 4 ) si as vrea sa o protejez de la inceput

Share this post


Link to post

A proteja este o notiune diferita la Matiz, asta inseamna sa nu mergi in sarcina cu ea sub 2500 rpm, adica sa nu cobori sub 25km/h in treapta a II-a, sub 40 km/h in treapta a III-a si sub 60 km/h in treapta a IV-a (valori rotunjite, repere vizibile pe ceas).

 

Rog ca discutia despre Matiz sa se mute in sectiunea dedicata.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Glumind un pic : ti-l dau pe al meu (turometrul ) ca si asa nu prea tin cont de cate turatii am , debicei alerg si atunci nu schimb mai repede de 4000 rpm , deja poti dupa o anumita vreme sa simti motorul , niciodata nu am stat cu ochii in turometru ...

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...