Jump to content
Sign in to follow this  
none

Problema Sistem de Racire

Recommended Posts

Salut.

Azi ca orice om gospodar am cumparat 2L antigel + 2L apa distilata si am inceput procedura din manual de inlocuire a apei vechi din instalatie.

A trebuit sa scot bateria + suportul pe care sta pentru a reusi se desfac colierul cu care era prins furtunul de radiator.

Totul bine am golit instalatia am pus apa + antigel am montat totul la loc si...

dupa circa 1 km de mers am constatat ca a inceput sa se incalzeasca motorul excesiv.

Opresc masina ma dau jos ma uit, balta sub masina + dara de apa in spate.

Am verificat sub masina apa curgea pe la pompa de apa, loc care nici nu l-am atins.

Explicatia unui mecanic de prin zona care l-am intrebat este: Capacul de la pompa de apa + garnitura mancate de calamina si cand am pus antigel s-a dizolvat calamina si a inceput sa curga apa. Concluzia lui sa dam jos capacul sa vedem daca este asa si sa schimbam garnitura + capacul.

Intrebare1: A mai patit cineva asa?

Intrebare2: Gasesc un NON STOP de piese daewoo deschis si duminica?

Multumesc.

4.38 PM Duminica

Am corectat greselile de ortografie sunt cam nervos ... :(

Share this post


Link to post

Raspuns 1: da, la o Lada 1500 statuta bine, dar dupa 1000km de la schimbare antigel.

Raspuns 2: mai degraba nu, dar se pare ca in tirgul Vitan au inceput sa se gaseasca si piese Daewoo.

Share this post


Link to post

la intrebarea 2... eu am facut deja cumparaturi din vitan, dar...

sunt 2 standuri: unul cum intri pe poarta mare pe randul cel mai din dreapta, scrie pe el daewoo, acolo e un tip de vreo 30 de ani cu care se poate discuta si un mosulica pe care l-am intrebat de 2 discuri de frana la matiz si mi-a zis ca imi da unul de espero - morala: ia numarul de tel si suna intai sa nu bati drumul degeaba; uita-te de 3 ori la ce cumperi ca poate e buna piesa dar pentru alta masina.

al doilea stand e cum intri pe poarta mare in stanga spre cauciucuri. scrie pe el daewoo dar e mult mai amarat decat primul - gasesti ceva consumabile, stopuri table, dar piese nu prea.

...si nu e non stop - duminica dupa 2-3 dupamasa sunt inchise deja standurile astea...

Share this post


Link to post

Multumesc.

Am rezolvat problema, am fost la Service Radacini Plevnei langa Shell.

Am fost multumit de cum se misca oameni pe acolo ... e drept ca mi-a fost recomandat un mecanic de un prieten. :idea:

Share this post


Link to post

Am si eu o problema.

 

Recent, am constatat ca mai aveam 1 deget pe fundul vasului de antigel (deci sub nivelul de MIN cu mult). Am cumparat antigel gata preparat, am completat. In seara aceleiasi zile am completat din nou, fiindca scazuse deja 1 deget. Dupa 2 saptamini sunt cu antigelul la MIN. M-am uitat si am pipait sa vad pe unde scapa, vasul ptr. antigel e umed pe fund (umed de antigel). Intrebarile mele sunt:

 

1. Daca semnalez problema in service autorizat Daewoo, nu ma fac de cacao? E normal sa se intample asa ceva? (banuiesc ca nu)

2. E normal sa miroasa tot motorul a antigel incins/ basca in interiorul masinii? (banuiesc ca nu)

3. Care sunt simptomele dereglarii instalatiei de racire, in faza incipienta?

(adica temperatura pe bord este indicata ca fiind normala, lichidul de racire a scazut ca nivel dar nu este inca sub minim, ventilatorul nu porneste aiurea, etc)

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

1. Nu te faci de cacau, e o problema grava!

2. Nu e normal, eu sper ca iti curge doar rahatul ala de vas de expansiune si nu e belit caloriferul.

3. Sistemul de racire isi va face datoria atita timp cit are suficient lichid de racire pentru preluarea diferentei de temperatura, deci nu iti va semnala in bord nimic ... singurul simptom dupa care te-ai putea prinde ca ceva nu e in regula ar fi plecarea foarte des a electroventilatorului pe viteza 2 (se aude!).

Share this post


Link to post

1. Nu te faci de rusine, problema este cunoscuta in servisuri: plasticele alea crapa intr-o veselie si la Matiz si la Cielo. Sint facute in .ro si sint de kkt. Sau mai poate sa fie coliere slabite.

2. Daca picura antigel pe ceva firbinte pe acolo normal ca o sa miroasa tot timpul

3. Nu te lua dupa acul indicator. Ala sta la rece si tie tzi se arde garnitura de la motor-chiulasa. :) Singurul control ochiometric :) ca sa zic asha la instalatia de racire e nivelul de lichid.

Share this post


Link to post

O sa merg sambata asta la service, sa vad care-i cauza. Imi este absoluta lehamite sa-i vizitez pe-aia din nou. Se prea poate ca problema asta sa fie veche, de cand am fost lovit in aripa dreapta, si sa nu fi fost depistata de nimeni ... in timp s-a agravat (de la caldura s-o fi largit crapatura). O sa vad, si va anuntz.

 

Mersi fain !

 

 

Actualizare: S-a rezolvat problema pe garantzie. Inlocuire vas expansiune.

Share this post


Link to post

Si la mine se incalzeste motorul,dar am radiatorul spart pe undeva!Am vrut sa postez intr-un topic adecvat dar era inchis,asa ca sper sa nu iau warn!Ideea este ca mie imi curge pe undeva pe jos,dar vad cateva randuri de celule umede,care pleaca de sus!Imi curge numai in momentul in care masina sta pe loc!In momentul mersului nu curge!Daca ma uit la radiator din fata vad pe partea cealalta!E normal?Am auzit ca se poate lipi cu poxipol!Se scurge pe la baza radiatoruli de jos,se prelinge pe scutul de la cutie si apoi jos!Ceva idei?Va rog datimi un sfat

Share this post


Link to post

Cumpara o solutie de reparat radiatoare, costa cam 15 ron, sunt cele care au un praf metalic in cutiuta...eu am pus si am rezolvat problema...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...