Jump to content
Sign in to follow this  
icet

La Mia Machina

Recommended Posts

Eu am zis aproximativ temperaturile astea. Intr-adevar, poate era si la -7 grade. Dar la -10 grade normal nu mai e programat pentru asa ceva.

Share this post


Link to post

Da poze cu faţa de ce nu pui... aia îmi place mie cel mai mult

 

Din păcate maşina arată mult mai spectaculos în poze, clipuri publicitare etc decât în realitate :(

Share this post


Link to post

Osirius, zi si mie care-i adevarul, ca unii zic ca dizalele iau la circul din B tot 9%, ca si benzinarele. Cat ia bibeloul tau ?

Share this post


Link to post

Nici daca as avea talpa grea, nu as reusi sa am 9% in oras...Pana sa se raceasca afara,aveam un consum de 6.4l/%,in conditiile in care am facut multe drumuri scurte(3-4km)cu stationari de 30-50min.Deci cu alte cuvinte nici nu apuca sa se incalzeasca motorul ca se si racea.De cand a venit frigul,consumul a crescut undeva la 6.9%,in aceleasi conditii.Toate astea numai urban si pe trip A(resetat la fiecare alimentare,adica de 2 ori pana acum).

Acum am ceva peste 1200km,iar la trip B(care e neresetat de cand am masina)am un consum de 6.4%,consum mixt,adica jumatate urban si jumatate afara.

Toate astea in conditiile in care in carte scrie ca ar consuma 5.5 in oras,3.9 afara si 4.5 combinat.Sa zicem ca momentan nu are facut rodajul,este mai rece afara si inca nu m-am adaptat eu suficient la un stil de condus economic.Ar fi o contraperformanta pentru mine sa scot un consum mai mare decat zice cartea,pentru ca la golan sunt mai mereu cu ~2L sub consumul declarat de fabricant.

ps...o sa fac poze si din fata,dar sa reusesc sa o spal,ca acum e plina de jeg dupa drumurile de iarna facute de curand.eu zic ca arata la fel de bine si in realitate,nu numai in poze,pentru ca asta a fost unul din argumentele pentru care am optat pentru ea.

Share this post


Link to post

La al meu Fiat, 1.9 JTD 115CP in Bucuresti i-a cam 6,8-7,5 in functie de traficu la care e supus

Share this post


Link to post

Si in mod normal cat zice in carte?

La tine,atunci cand esti in frana de motor,ce arata CB la consum instant???La mine arata fix 2.0L/%.Oare asta trebuie??

ps...uite si poze cu fata...

post-1441-1163015714_thumb.jpg

post-1441-1163015759_thumb.jpg

post-1441-1163015797_thumb.jpg

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Ma omori cu ferrariul asta. :X

Share this post


Link to post

Mai ales ca-i Maserati.

 

In fine, ar trebui sa arate 0L in frana de motor.

 

 

PS: In ultima poza, are o 'privire' cam... ametita =)) Ce-i dai sa bea?

Share this post


Link to post

Parca 7,3 sau 7,4. In frana de motor mai lunga scade pana la 0.

Share this post


Link to post

E frumoasa. Sa te bucuri de ea si sa o schimbi cu un Maserati adevarat cand s-o mai coace (Fiatu, vremurile, contu) !

 

Deabia astept primavara(ca sa fac km mai multi)sa fac un cip tunnig la motor sa fie si mai sprintena ca acum...

 

Nu prea inteleg : vrei sa renunti la garantie in conditiile in care pentru clasa mica Fiatul nu are decat vreo 3-4 ani de cand a crescut nivelul calitatii fabricatiei ? daca voiai mai puternica nu crezi ca cei 800 de euro ar fi fost totusi o varianta mai buna ? Iar daca vrei sprinteneala si viteza mai mare, iti garantez ca nu vei fi niciodata multumit, nici dupa cip nici dupa tuning. Dupa ce te obisnuiesti cu una puternica ti se pare intotdeauna ca e loc de mai bine, de mai mult, etc. Poate doar Maseratiul...

Share this post


Link to post
Ce-i dai sa bea?

Numai tuica Zetea...la stapan :D .

Cum pana mea arata asta fix 2.0 in frana de motor,nu stiu,ca toate masinile cu care am mers eu si aveau CB,arata 0,in momentul ala... :-W .Trebuie sa ma interesez la dealer sau sa mai vad la cineva care are acelasi motor.

Nu pierzi garantia daca faci cip tunning,pentru ca nu o sa tip in gura mare ca am asa ceva.Nu verifica aia din service softul decat daca ai ceva probleme si trebuie sa vada de unde.La diesel si mai ales la turbo se simte mult mai bine decat la o benzinara aspirata.Sunt destul de multumit de cum trage,in conditiile in care nu am depasit 3500 rpm pana acum,dar cand voi trece de perioada asta de rodaj si voi putea ajunge la 4000-4500,poate si mai mult(limitarea e undeva pe la 5000)se va simti mult mai bine cum trage motorul.Daca mai fac si tunareala,va fi si mai tare :P .

Share this post


Link to post
E Ferrari :P

 

Poate daca o duci la tara si o pui langa vreo martoaga si iti pui ochelari de fund de borcan made in ce.

Iote.. Pana si ei se lauda ca au copiat Maserati. ;)

Share this post


Link to post

A real Ferrariiiiiiiiiiiiiii! :tongue:

Share this post


Link to post

Poate o fi Ferrari Quatroporte sau Maserati 456...?

Ca sa impacam si ...si ... :) )

Share this post


Link to post

Eu capra nu sunt :P . Prefer varza :) )

Share this post


Link to post

Daca nici cei ce l-au facut nu stiu... Eu nu pot fi impacat. Asa ca o sa te mananci singurel. :) )

Share this post


Link to post

Legat de consumul ala instantaneu in frana de motor... Am condus si eu un pic acum cateva luni un Punto Classico nou-nout cu motorul de 1.3 Multijet (doar 70 de caluti) si la fel in frana de motor nu scadea consumul instantaneu la zero. Nu mai stiu daca indica 2 sau 3... m-a mirat si pe mine, m-am gandit ca asa o fi la dieseluri, insa apoi mi-am amintit ca la Laguna arata 0.0 in frana de motor. E ceva de la soft poate, sau nu e optimizat si intr-adevar mai ia ceva mortorina si la relanti ?

Share this post


Link to post

2L la relanti? Too much.

Share this post


Link to post

In frana de motor Sato...si eu am ramas surprins prima oara,dar nu prea am data mare importanta.am mai mers si cu dieseluri si cu benzinare si la toate era 0 in frana de motor...la asta oare de ce arata 2,nu stiu... :-?

Share this post


Link to post

Incearca o frana la care sa urce turatia mai mult.

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca indicatiile pt. consum instantaneu sunt pur orientative si cu maaari marje de erori. Asa ca...

Share this post


Link to post
2L la relanti? Too much.

 

 

In frana de motor Sato...si eu am ramas surprins prima oara,dar nu prea am data mare importanta.am mai mers si cu dieseluri si cu benzinare si la toate era 0 in frana de motor...la asta oare de ce arata 2,nu stiu... :-?

 

 

Incearca o frana la care sa urce turatia mai mult.

 

 

Ma gandeam ca nu esti in frana de motor (turatie prea mica) si ca de fapt iti arata ceva apropiat de relanti. Dar tot e prea mult. Du-o in 3000-3500 si las-o in frana de motor. Ar trebui sa iasa 0.

 

Bel_Ze-but, pana si CB al Loganului iti arata 0.

Share this post


Link to post

La un Megane Break 2004 1.6 , pe la 3500 lasata libera pedala de acceleratie, a coborat de la 5.5 la 1.2-0.9 dar nu la 0. O fi fost defect ceva, nu stiu ... Pe medie consumul iesea cu cel de pe computer.

Share this post


Link to post
Du-o in 3000-3500 si las-o in frana de motor. Ar trebui sa iasa 0.

Crede-ma ca a vazut si turatia asta si tot acelasi rezultat.Daca o scot din viteza,consumul variaza in functie de viteza...daca e mai mare,consum mic,daca e mai mica,consum mare.Deci ori ce as vrea eu sa incerc,mai putin de 2.0 nu arata.Daca accelerez mai mult(3000-3500)consumul instant urca pe la 15-16%,daca nu depasesc 2000rpm,nu sare de 10.La mers constant la 60km/h in treapta 5,am cam 3%.Momentan vad ca am un 5.9% numai in oras,dar s-a mai incalzit ceva afara.Banui ca vara,cand e mai cald mai scade ceva consumul.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...