Jump to content
Sign in to follow this  
ToPser

PROBLEME LA INSTALATIA DE RACIRE TICO

Recommended Posts

Bai fratilor toate bune si frumoase la tico pana la vreo 80000 km dar dupa aceea m-a lasat teava dintre raditor si blocul motor,a inceput sa curga in draci!!! Am demontat-o cu greu mi ales din bloc sub carburator sim-am gandit ca tot romanul s-o cirpesc, dar cand am dat cu peria de sirma pe ea s-a ciuruit toata!Pana la urma m-am gandit s-o fac eu. Am cautat teava de cupru ca e mai usor de modelat dar in oraselul nostru prafuit nu am gasit si pana la urma am facut-o din teava pexal de 1tol.Astept parerile voastre :lol: si daca totusi stiti unde pot gasi teava cu pricina in varianta originala.Am cautat un stut de golire a antigelului din bloc si nu l-am gasit! Exista?Radiatorul oricum nu are.

Share this post


Link to post

Tico nu are buson de golire al antigelului.

Se desface busonul radiatorului si se porneste motorul.Se lasa pana se incalzeste furtunul superior al radiatorului apoi se opreste si se desface furtunul inferior al radiatorului pt golirea lichidului.

Share this post


Link to post

Pina la ce temperatura rezista pexalul? ca la motor temperatura e in jurul a 100gC si mi se pare ca pexalul merge pina pe la vreun 65-80 ... incearca sa pui totusi o conducta originala ...

Share this post


Link to post

Flexule uite muirea imi zice ca pexalul rezista pina cel mult la 95 de grade.

PeX-ul (pexal fara insertie de aluminiu) rezista pina pe la 60grade.

© muierea :lol:

Share this post


Link to post

Stie 'mneaei ce stie! ... asa ca ToPser ar cam trebui sa caute o conducta de-aia de masini-masini, nu masini de spalat :lol: ! ... fie ele si automate :lol: ...

Share this post


Link to post

Multumesc ptr. sugestiile voastre dar nimeni nu mi-a spus cum scot apa din blocul motor. Am un manual tradus din poloneza dar este cam evaziv si nu specifica numic in acest sens.Am sa caut teava originala dar mai sigur o voi realiza din teava de cupru .Pe teava de pexal scrie ca rezista la 95 de grade si tinind cont ca se afla in partea inferioara a radiatorului pe unde iese apa racita am considerat ca va rezista, cel putin pana acum a rezistat! Va mai spun ca la ticosaurul meu am schimbat amortizoarele pe la 55000 km ,toba finala rulmentii pe fata si cureaua de distrbutie, in rest toate bune. Am vazut pe un site argentinian un tico tunizat care avea puterea majorata la 54 CP, tipul a umblat pe la admisie si la evacuare,tobe.Pe la noi a facut cineva asa ceva ?

Share this post


Link to post

Cel mai bine scoti termostatul si iti curge cam 2/3 din lichidul de racire. Problema e ca nu prea ai cum sa il recuperezi.

Share this post


Link to post

Tot eu sunt TOPSER si va anunt ca conducta mea din pexal rezista cu succes, trebuie spus ca in partea inferioara a radiatorului apa este mai rece aprox. 65-70 grade.Totusi nu m-as supara daca mi-ati spune unde gasesc asa ceva, a-si sta mai linistit! :-D

Share this post


Link to post

incearca linga strandul titan (str. rotunda)...sint ff multe tico dezmembrate poate au baietii de acolo teava aia...eu am gasit mereu acolo tot ce-mi treb

Share this post


Link to post

Multumesc pt. raspuns,iata ca mai exista persoane care citesc forumul din scoarta in scoarta , felicitari!!!

Pexalul meu face fata cu brio contrar temerilor mele si parerilor expuse pe forum.

Cand ajung in BUC.si timpul imi va permite vio arunca un ochi pe acolo caci ma mai intereseaza si alte chestii!

Share this post


Link to post

incearca la www.autodaewoo.ro 400.000 de lei vechi originala si noua.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...