Jump to content
Sign in to follow this  
Cojocaru

Probleme La Tico

Recommended Posts

Salut baieti.

Am si eu o problema la tico. Nu stiu ce are dar cateodata dupa ce fac vrea 30 Km incepe sa se tureze motorul. Daca o scot pe liber sau am ambreiajul calcat. Daca este cineva care poate sa ma ajute sau a patit asa ceva va rog mult sa imi dati un raspuns.

Share this post


Link to post

Verifica socul termic.

Share this post


Link to post

Poti sa imi spui pe unde este. Acum am luat masina de o saptamana si nu am cunostinte de mecanica.

Share this post


Link to post

Mergi la un service Daewoo (Autonet ar fi o varianta buna). Nu prea ai ce verifica tu la socul termic...

Antigel mai ai in masina? Cum sta acul la apa?

Share this post


Link to post

Inainte de a te duce in service ai face bine sa iti cumperi un spray de curatat carburatorul si sa schimbi renumita supapa de vacuum. Este posibil ca aceasta sa fie infundata si sa nu se mai inchida cum trebuie...

Share this post


Link to post

Am antigel in instalatie. Iar acul nu indica incalzirea motorului. O sa incerc cu un sprey de carburator. Daca nu ma duc la service. Va multumesc pentru informatii.

Share this post


Link to post

Cum adica nu indica? Nu indica ceva anormal, adica temperatura e ok, sau nu indica deloc?

Share this post


Link to post

Nu indica incalzirea motorului. Instalatia functioneaza normal. Am antigel in instalatie. Ceasul la bord functioneaza, deci nu indica incalzirea motorului. Am vazut ca la socul termic unde este un plastic cu dinti are unul rupt. probabil o fi de acolo. Ma gandesc ca ramane blocat cumva in pozitia aia. Am intrebat la magazin si au zis ca un soc termic costa in jur de 1.200.000 lei. Gasesc mai ieftin undeva?

Share this post


Link to post

Cam asta este pretul, eu am dat 1.5 milioane pe el. Te intrebam cu alt scop, in cazul supraincalzirii motorului din lipsa antigel sau ventilator defect, se poate intampla ca motorul sa se accelereze de nebun. Mi s-a intamplat mie.

Nu cumpara socul daca nu esti sigur de problema, intai fa o diagnosticare.

Share this post


Link to post

cind se tureaza nu poti sa tragi pe dreapta si sa verifici:

- cit de cald este motorul (pui o picatura de apa pe capacul culbutorilor si trebuei sa se evapore nu sa fiarba instant © Nicu )

- daca socul sta deschis

- daca nu cumva angrenajul este exact in punctul cu dintele lipsa

(asta oricum trebuei sa o rezolvi)

 

 

In alta ordine de idei, daca mergi mult si stai mult la relantii pe vremea asta ar trebui cam in 15 min sa-ti porneasca electroventilatorul. Porneste?

Share this post


Link to post

Am curatat carburatorul cu un sprey dar tot asa face. Azi am cumparat niste piese pentru tico si am inteles de la vanzator ca se tureaza din cauza furtunelor care pleaca de la carburator. O sa le curat sa vedem rezultatul. Oricum o duc la un mecanic sa vedem si parerea unui specialist.

Share this post


Link to post
Cam asta este pretul, eu am dat 1.5 milioane pe el. Te intrebam cu alt scop, in cazul supraincalzirii motorului din lipsa antigel sau ventilator defect, se poate intampla ca motorul sa se accelereze de nebun. Mi s-a intamplat mie.

Nu cumpara socul daca nu esti sigur de problema, intai fa o diagnosticare.

 

Te inteleg. Dar daca se incalzeste motorul nu este normal sa imi indice la bord. Ceasul functioneaza ca am avut probleme cu el si cand se incalzea motorul indica. Am cumparat niste piese de la un magazin Daewoo si am intrebat. Am inteles ca sunt niste furtune pe la carburator care din cauza ca sunt infundate se tureaza motorul la incalzire. O sa incer sa le curat sa vad daca rezolv problema. Oricum Joi ma duc la service sa schimb garniturile la supape ca scoate fum dimineata cand o pornesc.

Share this post


Link to post

vreau sa stiu si eu ceva ,tico are injectoare sau e pe carburatie sau unele modele au injectie si unele carburator??? va rog ajutati-ma

Share this post


Link to post

Vezi ce zice dl. Cojocaru doua posturi mai sus... "Am curatat carburatorul...". Toate modelele de Tico au acelasi motor.

Share this post


Link to post

Foarte putine au fost pe injectie.

Share this post


Link to post

Si nici alea pe injectie-injectie, ci un fel de carburator electronic.

Share this post


Link to post

Incearca si sfatul meu...inainte sa cumperi sau sa demontezi carburatorul.

Vezi ca sunt 2 furtunase care intra in carburator, prin ele trece lichidul de racire.

Cand ai motorul turat, verifica daca sunt amandoua firbinti.

Poti sa le scoti din carburator si sa sufli, sa cureti circuitul.

 

 

Poate sa fie de la soc, socul lucreaza termic, are un "senzor" din ceara care se dilata pe masura ce lichidul din circuitul de racire se incalzeste.

De obicei, oricat de vechi ar fi antigelul, aceste nu se depune pe instalatie atat timp cat "lucreaza", dar daca este vechi si tii masina pe dreapta mai mult timp e posibil sa se depuna si sa-ti obtureze circuitul care trece pe la carburator.

E bine sa schimbi si lichidul de racire.

 

Spor la treba, si sa ne tii la curent (220).

Share this post


Link to post

Eu inca sustin sa te uiti la supapa aia PVC...este pe un furtul care iese din blocul motor si intra in filtrul de aer si apoi in carburator.

Share this post


Link to post

Off-topic: NU EXISTA TICO PE INJECTIE!!!!!

Share this post


Link to post

Exista cativa Tico-losi care au Euro 2. Lumea crede ca daca are euro 2 are obligat si injectie si de aici apare confuzia.

Share this post


Link to post
Salut baieti.

Am si eu o problema la tico. Nu stiu ce are dar cateodata dupa ce fac vrea 30 Km incepe sa se tureze motorul. Daca o scot pe liber sau am ambreiajul calcat.

 

La un fost loc de munca un coleg avea o astfel de problema. La service i-au schimbat si socul termic. Asa cum ziea si alx.

 

 

PS: chiar nu v-ati plictisit de discutia cu tico pe injectie-euro2 etc? :spumelagura:

Share this post


Link to post

@cojocaru, dacă ai vre-o înclinatie spre mecanică merge să incerci cele ce ţi-au sugerat băieţii, insă dacă esti total pe afară, recomandarea mea e să mergi totusi la un mecanic sau un prieten care ştie ce are de făcut, iar dacă nu stie particularităţile la TICO. i le spui tu după ce citesti ce zic unii dintre noi. Succes :lavolan:

@deamQ, frate, întradevăr , tico cu euro 2 nu e musai să fie si pe injectie, insă, ar fi ideal sa crezi totusi că există si unele modele de tico, e drept foarte putine, care au acea pseudo-injectie. Spun asta pt că nu stiu cat de functionale erau acele conducte de inaltă presiune şi injectoare, si că părea si ceva carburatie pe acolo, dar eu paremi-se că am văzut cu certitudine la tico si asa ceva, nu m-am uitat prea atent, intrucât masina fusese accidentată, apoi reparată, si eu nu-mi doream să cumpăr o asa masină, insă cand am ridicat capota, am remarcat existenta injectiei. Despre discutia cu injectia la tico, intradevăr, s-a vorbit mult, insă nici până acum, nimeni nu a venit sa scrie, DA eu am tico pe injectie, asa ca se va mai scrie probabil. Oare nu are nimeni dintre noi asa ceva ?.

Edited by gelumitu

Share this post


Link to post

Eu nu am auzit si nici nu am vazut vreun tico cu injectie.

Share this post


Link to post

AICI NU SE DISCUTA DACA TICO ARE SAU NU INJECTIE!

 

URMATOARELE POSTURI PE ACEASTA TEMA VOR FI CONSIDERATE OFFTOPIC SI SANCTIONATE CA ATARE!

Share this post


Link to post

Sunt de aceesi parere, motorul se supraincalzeste de asta incepe sa se tureze. Am pati-to si eu cu espero, tico.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...