Jump to content
Sign in to follow this  
82-RSB

Ax Volan

Recommended Posts

Am achizitionat recent "monstrul" care are nevoie de doctor pe ici pe colo... ex. la volan are un joc mecanic (la gropi troncane) intrebarea este daca are vreo bucsa sub articulatiile cardanice la nivelul podelei? rog sa ma ajutati cu sfaturi privind "vindecarea". multam anticipat!

Share this post


Link to post

Da si tu mai multe detalii. Daca troncanitul se aude in partea soferului (undeva de sub bord sau pedale) este posibila sa fie bucsa inferioara de la volan, daca troncanitul se aude in partea dreapta a masinii este bucsa de la caseta de directie...

 

PS. trebuia postat la "probleme tehnice"...

Edited by Leutzu

Share this post


Link to post

caseta de directie de matiz e identica cu cea de TICO? :wallbanger:

Edited by 82-RSB

Share this post


Link to post

Caseta de directie la matiz nu este identica cu cea de tico.

82-RSB@ verifica sa nu fie slabite suruburile care tin coloana de directie. Eu am patit recent "figura" asta (astea sunt sub bord).

Share this post


Link to post

Stimati colegi.Am depistat un troncanit sub bord in dreptul axului de la volan .Initial am crezut ca ,cauza batailor ce se auzeau la drum cu denivelari provin de la celebra bucsa din caseta.Dar uitandu-ma mai atent am depistat faptul ca sub volan,pe axul acestuia se afla o piesa care are un joc destul de mare(pe locul unde se afla crucea de volan la Dacie),si se simte la miscarea volanului stanga- dreapta,cu masina pe loc,dar si cu aceasta mergand pe drum cu denivelari. Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi:cum se numeste aceea bucsa si daca se gaseste la magazinele de profil,daca as putea sa o schimb singur fara sa apelez la meseriasii din service.Va multumesc.

Share this post


Link to post

Din nefericire de data asta chiar v-a trebuii sa ajungi la MESERIASI din service ... si o sa iti inlocuiasca coloana de directie ...alta rezolvare NU exista ...nu se gaseste bucsa separata ci doar coloana cu totul...daca ai sa o mai lungesti mult asa s-ar putea sa ai nevoie mai tarziu si de caseta de directie...

 

 

In speranta ca am reusit sa iti dau niste vesti nasoale ...spor la treaba!!!! :o

Share this post


Link to post

am luat de curand un tico din 2000.am schimbat la el-anvelope fata,spate.amortizoaare fata-spate.pe fata bielete directie.un cap de bara,pivoti nu au fost nevoie.cand am luat-o,daca luam o curba,volanul nu prea mai revenea usor la directie,masina avea tendinta sa o tina tot virata.dupa ce am schimbat toate astea-plus bucsi bara stabilizatoare(sau diectie-nu stiu exact,plus bucsi bratul cu pivot si bucsi amortizoare fata-niste chestii de cauciu),masina merge mult mai bine.nu am fost inca sa-i fac unghiul de fuga,dar ma duc in curand.partea proasta e ca inca nu am scapat de un usor cloncanit in fata,special la denivelari(pe drum drept nu se aude),iar la viteza cca 40 peste denivelari masina nu e stabila,fata se misca stanga-dreapta sau invers,ca si o sita.mentionez ca eu cred ca nu are joc in caseta,asa mi-au zis mai multi mecanici,dar ma enerveaza cloncanitul si instabilitatea la denivelari.INTREBAREA MEA ESTE-TOTUSI O FI CASETA,DACA O SCHIMB SI PE AIA SI TYOT AM PROBLEME?PANA ACUM AM BAGAT CAM 1200 RON IN EA SA O FAC BUNA,DAR INCA NUN AM REUSIT,BANII S+-AU CAM DUS SI M-AM CAM PLICTIST .AM LUAT MASINA PTR NEVASTA MEA9EU AM UN LOGAN NOU CARE NU ARE NICI O PROBLEMA),INAINTE AM AVUT UN TICO 98 CARE ERA MULT MAI BUN CECAT ASAT 2000,CARE NICI MACAR NU E ANIFONAT,ZICI CA MERGI CU CARUTA,ASA SE AUD TOATE ZGOMOTELE DE AFARA.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...