Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

bec motor aprins si electroventilator

Recommended Posts

Noi date, ult mai exacte, la problema mea:

 

becul motor se aprinde DOAR cand merg cu a 5-a, peste 3500rpm/130km/h (care intervine prima) si DOAR cand e cald afara! Am mers si cu a 4-a, si la 4000rpm si peste 135km/h, si nimic! Am mers si seara cu a 5-a, am ajuns la 4000rpm si 150km/h, si nimic!!!

Share this post


Link to post

la fel patesc si eu cu becul motor la nubira I daca merg constant si nu conteaza cu ce viteza merg (90 - 170 km/h), in timpul acesta daca accelerez sau decelelerez becul se stinge, un mecanic mi-a spus ca este ceva de la sonda lambda.

Share this post


Link to post

Daca e sonda lambda, ai 2 beri de care vrei tu de la mine!!! Tocmai eram pe cale sa o schimb! Dar maine dimineata sunt programat la BOSCH la service la scanner, mi-a zis nenea ca o sa spuna toate bubele instant! Si cica ar fi doar vreo 500k toata scanarea (doar la motor, of course!)!!! Va scriu maine impresiile, abia astept sa ma duc!!!

Share this post


Link to post

Exact aceasi chestie am patit-o si eu zilele trecute cand mergeam pe autostrada bucuresti-pitesti. Daca mergeam constant (mai mult de 4-5 minute) cu peste 120km/h se aprindea becul acela de motor si se stingea ori singur, dar mult mai greu dupa alte cateva minute sau daca franam se stingea imediat cand ajungeam pe la 90km/h. Masina este un Cielo din 95, hidramat, nu aveam pornit aerul conditionat, oricum am oprit pe rand toate sistemele electrice cum ar fi casetofonul, farurile, etc.. Nimic, fenomenul era acelasi. Mentionez ca totusi masina are o problema, tacane axa cu came sau tachetii sau amandoua. M-am gandit ca e destul de posibil sa fie de la asta?

Oricum. pt VIPER, ai fost la testare la service, care a fost rezultatul?

Share this post


Link to post

Aa... tot eu. Pt. VIPER, la ce service ai avut programare pt. scannare. Iar pt. restul , la ce service serios si ieftin ati fost cu masinile?

 

Merci

Share this post


Link to post
OK, dar becul mi s-a aprins doar de 3 ori in 3 luni... Deci poate considera ca nu se repeta... Si de fiecare data l-am vazut la timp si am incetinit sau am tras pe dreapta...
:-D

am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema?

Share this post


Link to post

WOW!!!! Oribil! Parerea mea sincera e sa fugi la o testare, si cat mai urgent! Sa nu incepi sa alergi dupa pistoane pe sub capota...

Share this post


Link to post
WOW!!!! Oribil! Parerea mea sincera e sa fugi la o testare, si cat mai urgent! Sa nu incepi sa alergi dupa pistoane pe sub capota...

dar care crezi ca este problema ? motorul a fost segmentat acum jumatate de an . ceva sugestii ? un manual nu-mi poti trimite ? am nevoie de sugestii.cum schib cureaua de distributie, schema de la instalatia electrica etc . mail sorin@e-dev.biz

Share this post


Link to post

Iti trimit manualul, dar cat poti primi pe mail maxim?

Share this post


Link to post
Iti trimit manualul, dar cat poti primi pe mail maxim?
:P

l-am luat de pe de ce ++.oricum iti multumesc.o sa intru mereu sa fiu la curent cu toate detaliile pt.ca si eu sunt un impatimit al lui Daewoo Espero. :wink:

Share this post


Link to post
:-D  

am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema?

Vezi electrovalva de ralanti. S-ar putea sa fie murdara si sa faca probleme. Fa urmatoarea chestie: pune contactul pe pozitia motor (fara ca motorul sa fie efectiv in functiune) apoi scoate contactorul electrovalvei si conecteaza-l inapoi. Repeta operatia de mai multe ori, caci in acest fel motorasul pas cu pas se autoregleaza. In orice caz, merita sa desfaci electrovalva si sa o cureti (dai cu un pic de ulei sau de WD40). Eu am avut astfel de probleme si s-au rezolvat asa.

Share this post


Link to post
:-D  

am si o o problema!cand pornesc motorul la relantii se tureaza masina pana pe la 5000 ture apoi scade.care este problema?

Vezi electrovalva de ralanti. S-ar putea sa fie murdara si sa faca probleme. Fa urmatoarea chestie: pune contactul pe pozitia motor (fara ca motorul sa fie efectiv in functiune) apoi scoate contactorul electrovalvei si conecteaza-l inapoi. Repeta operatia de mai multe ori, caci in acest fel motorasul pas cu pas se autoregleaza. In orice caz, merita sa desfaci electrovalva si sa o cureti (dai cu un pic de ulei sau de WD40). Eu am avut astfel de probleme si s-au rezolvat asa. :lol:

am sa incerc.multumesc.

Share this post


Link to post

Asta asa o fii s-ar putea sa ai dreptate da acuma scuzati pt :o fftopic: da nu stiu unde sa scriu uitati ce am patit am mers linistit toata ziua prin Bucharest schimbat in maxim 3000 ture cand am ajuns acasa am bagat 10 litrii benzol am stat 2 ore si am plecat spre Unirii am stat la Sherrifs cam 30 min si camd am plecat de acolo surprlza s-a aprins becu de la motor ECM banuiesc ala galben din stanga, prb e alta acu masina nu are nici pa draq motoru mere pefect nu trepideaza la ralanti nu scartie nu bate absolut nimic poate imi spune si mie cineva de la ce sa fie de la benzina oare ???

Va multumesc anticipat pt raspunsuri :D .

Share this post


Link to post

Parca lui VAXXi i se intamplase o chestie de asta. Se pare ca nu avea busonul de benzina strans cum trebuie. Poate si la tine e la fel. :-?

Share this post


Link to post

mi-am adus si eu aminte de o patanie cu aprinderea martorului ses.

acu vreo 2 ani aveam un cielo si intr-o seara incercand sa ies dintr-o parcare pe E85 care strabate Bacaul, aveam de trecut un bombeu din ala care se mai intalneau inaintea unor poduri ca sa incetinesti viteza.

e, l-am atacat frontal si cu viteza prea mare, am lovit cu baia asfaltul, nu mi s-a oprit motorul, dar mergand mai departe s-a aprins martorul ses si a ramas aprins vreo 20 de secunde, dupa care s-a stins si n-am mai avut nici o problema.

Share this post


Link to post

Varianta cu busonu' de la rezervor cade nu este de la el dar daca imi aduc aminte de urcat am urcat pa un trotuar DAR nu am bruscato si nu am lovit nimik ca daca era de lovit se aprindea cand m-am urcat dar nu s-a aprins cu toate ca am mai stat cu motorul pornit ECM s-a aprins cand am pornit motorul ca sa plec acasa nu coborasem de pa trotuar...mama ei de tehnologie idioata.

Share this post


Link to post

Raspunsul celor de la service "asa face astea noi" dupa o anumita perioada de km trebe sa se aprinda ECM iar dupa aceea fuga la service si bagat testeru pa mufa stat 5 min si gata :uff: .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...