Jump to content
Sign in to follow this  
alexino02

Care Sunt Componentele De La Articulatii La Tico

Recommended Posts

ma refer la bucsi, pivoti s.a.m.d.

din ce se compune si cat costa fiecare

 

 

Shenck:NU mai scrie cu litere mari! Intelegem si fara sa tipi la noi.

Edit -> lowercase

Edited by Shenck

Share this post


Link to post

www.autodaewoo.ro :thumbl:

Share this post


Link to post

Si eu rog pe cineva care stie si are timp sa ne scrie si noua care sunt elementele de articulatie, asa ca pentru necunoascatori.

P.S. Doar pentru cine are timp si vrea sa ne lamureasca.

Multumesc anticipat

Edited by cookie

Share this post


Link to post

---Fata---

1. Brat suspensie (include o bucsa si pivot, nu se gasesc decat ca intreg)

2. Doua bucsi mici bara stabilizatoare unde se prinde aceasta de brat

3. O bucsa mare bara stabilizatoare unde se prinde aceasta de sasiu

4. Flansa amortizor (este facuta din mai multe elemente). Cel mai adesea se uzeaza "rulmentul" (in fapt un disc din teflon) si o bucsa mare de cauciuc.

 

---Spate---

1. Brat suspensie (include bucsi, nu se gasesc separat)

2. Doua bucsi bara stabilizatoare

 

Obs. La bratul spate daca nu a fost schimbat niciodata, suruburile pot fi intepenite, asa ca luati-le si pe astea (3 la fiecare brat).

 

Cantitatile sunt valabile pentru o singura parte. Pentru detalii consultati manualul de reparatii.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc furmos. :osanale: :osanale: :osanale:

Share this post


Link to post

---Fata---

1. Brat suspensie - 57.5 RON

2. Doua bucsi - 8 RON

3. O bucsa mare bara stabilizatoare unde se prinde aceasta de sasiu - 2 RON

4. Rulment amortizor - 19 RON si bucsa mare de cauciuc - 7 RON.

Share this post


Link to post

de la ce magazin sunt preturile?

Share this post


Link to post

La schimbătorul de viteze, nu sunt şi acolo bucse ? A schimbat careva ?, cât costă şi astea ? :-?

Share this post


Link to post

sunt niste bucse, din plastic parca.

costa putin, 2-3lei bucata

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare pt cine se pricepe, in special pentru Pedala astea sunt toate componentele masinii care se strica din cauza gropilor samd...?

Adica, ar mai fi amortizoarele si atat. Daca le schimb pe toate astea + amortizoare am o masina noua din punct de vedere al consumabilelor de la roti?

Multumesc anticipat!!!

Share this post


Link to post

Cam astea ar fii. Vad ca nu am trecut suruburile de la pivot si brat pe fata.

In cazuri mai rare se poate duce si lacasul pivotului din fuzeta datorita uzurii sau a unor piese contrafacute, trebuind si asta inlocuita. Chiar Remix vad ca a patit-o zilele astea.

Share this post


Link to post
Cam astea ar fii. Vad ca nu am trecut suruburile de la pivot si brat pe fata.

In cazuri mai rare se poate duce si lacasul pivotului din fuzeta datorita uzurii sau a unor piese contrafacute, trebuind si asta inlocuita. Chiar Remix vad ca a patit-o zilele astea.

 

Unde gasesc si eu o fuzeta stanga. Cam cat costa?

Share this post


Link to post

Salutare!

Cred ca am si eu problema "lacasul pivotului din fuzeta", acum 2-3 luni am schimbat brat suspensie (include o bucsa si pivot, nu se gasesc decat ca intreg) si acum am constatat un joc in lacasul in care intra pivotul (in fuzeta??), loc in care are un surub pe post de siguranta.

Ce ma sfatuti sa schimb: fuzeta? sau brat+pivot? sau surubul de siguranta? sau toate?

ms

Share this post


Link to post

Problema este mai incurcata ca sa zic asa ! Sunt pe piata brate de susupensie cu bucsa si pivot fabricate in Koreea dar nu sunt piese de origine si iti vei da seama ca nu sunt cu holograma GM si sunt foarte ieftine ! Daca te vei uita la capatul pivotului la bratul original si la cel "fake" vei vede ca difera la "strunjire"avand suprafata de strangere mai mica ! Daca vei masura si diametrul cu sublerul vei vedea ca sunt o idee mai subtiri ! In concluzie aveti grija pe ce dati banii ! Se mai poate ca si locasul in care intra pivotul sa fie largit si in cazul montarii unui brat de acest fel sa ai necazuri mari !

Mai este o problema la montaj :surubul care strange pivotul si are si rol de sig.trebuie scos de tot inainte de montarea pivotului si strans bine dupa introducerea pivotului in locas ! Ar fi trebuit ca pivotul sa intre de sus in jos ca atunci cand se slabeste prinderea sa nu iasa ,nu-mi dau seama de ce l-au gandit asa !

In concluzie ,pentru linistea ta iti recomand sa schimbi ,fuzeta ,bratul si surubul de starngere ,poti sa le imperechezi chiar din magazin !O fuzeta noua este cam 150 Ron .

Iata ce se poate intampla !

post-285-1212436842_thumb.jpg

Share this post


Link to post

ms ToPser pentru info, stiu ca e problema de risc major sa mergi cu joc la pivot. Nu imi ramane decat sa le dau pe toate jos si vad care e treaba la fata locului. Eu luasem piesele din magazinul de la iesirea din Pasajul Muncii, cred ca sunt sanse mici sa fii fost contrafacute.

Cert este ca m-ai lamurit! :D

Share this post


Link to post

De la acelasi magazin am cumparat si eu , acum aprox 2 ani un filtru de aer care era mult mai mic decat suportulde tabla al filtrului si tragea aer fals pe acolo. Am fost a 2a zi , am facut scandal , l-au schimbat(era vb de principii nu de 20 ron) cu unul original, si m-au rugat , daca nu imi mai trebuie cutia de la cel original sa le-o dau lor.Normal ca am rupt-o si am aruncat-o la cos(sa nu mai fie si altcineva pacalit).

De la acest eveniment, nu am mai calcat pe acolo.

Nu trebuie intotdeauna sa avem incredere totala in magzinul x sau y.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...