Teoretic cel putin, performanta unei bujii cere un electrod cat mai subtire, se stie ca sarcinile electrice se scurg cel mai bine prin varfuri, (efectul Corona) , de aceea s-au creat incredibilele bujii cu anod de Iridium , care au electrodul de 0,4mm grosime. Nu se puteau construi bujii cu anozi asa subtiri care a si tina 10.000km min, Iridiumul se topeste la 6000 grade Celsius. Daca mi-as permite mi-as pune un ser Denso iridium de valoare termica potrivita.
eu am o intrebare, am un Golf 1,3 carburator care cere Bosch W7DC , insa nu-mi plac, am impresia ca sunt prost fabricate , motorul e excelent, am pus niste NGK BPR5EY uzate si sunt uimit de aspectul maro-alb al portelanului indiferent de regimul de functionare, pornire,urban,extra sau frig.
Cred ca imi iau un set de NGK ,dar as fi vrut sa stiu care este urmatoarea valoare termica fata de W7DC pt o bujie care sa fie mai incinsa in motorul meu? deci vreau un Bosch mai cald dar nu stiu sa interpretez seria .