Jump to content

shaixing

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About shaixing

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  1. Super consumul tau, zeama! Sper sa ajung si eu la acest consum sau macar apropiat. Am sa duc carb la un baiat sa il curete complet, apoi sa il regleze in service. Baiatul este recomandat de un amic ce a avut Cielo mai demult. va trebui sa merg la RAR si vreau sa treaca, nu sa ma fataie aia acolo, sa pierd timp si bani. La gaz am vb cu inginerul si am convenit sa merg la un nou reglaj dupa ce rezolv cu carburatorul. Am sa revin sa va mai povestesc! Totusi, cu noul reglaj sugrumat, mi pare ca imi consuma undeva la 8 acum in oras, dar nu imi convine pt ca nu trage. Prefer un 10 pe gaz, dar sa stiu ca pot sa intru si eu pe drum principal fara sa am teama ca ma pupa cel din spate... Am retinut sfaturile tale si cand voi avea nevoie am sa le folosesc. Multumesc, zeama!! Succes!
  2. Multumesc mult pentru sfat, dar cum nu ma pricep absolut deloc la instalatia de gaz, si fiind in garantie, am sa merg la ei sa il regleze iar. Deocamdata nu ma bag ca nu am habar deloc! PS. service regleaza de la un surub de pe conducta si de la 2 de pe vaporizator, cu instrumjent pe teava de esapament pt testarea noxelor, daca nu ma insel
  3. Revin cu impresii: La 50 mnute de mers in oras imedit dupa ce am instalat gazul, nu imi mai tinea relati-ul deloc. Trebuia ca la stop sa ii dau sprituri combinate cu frana. Indicatorul de plin al buteliei nu functioneaza corespunzator (nici nu imi mai bat capul cu el ca e un plutitor ca ala de la WC) A doua zi am fost la service si mi-a reglat-o .Relanti-ul l-au facut cam mare. Am zis ca nu e o problema, macar sa meraga rotund si bine. Am mers la tara, la mare, prin oras...f frumos. trage bine si consuma astfel: 9-10 in oras si 7 in afara la 115 kmh (consum facut pana la mare la neptun si inapoi). La consumul asta si cum trage sunt multumit. Am facut o proba de 10 km distanta si tot atinge maximul ei de 150 kmh afisati de ceas. Azi am fost la revizia de 1000 k. Mi-au umblat la ea si...Surpriza!.... ca sa vezi. Dupa revizie: Trepideaza la relanti si nu mai trage, a devenit foarte obosit ticalosul . (mi s-a zis ca e si carburaturul cam necuratat si ca ar avea nevoie de o sedinta la SPA) Maine am treaba, dar poimaine ma duc iar la ei sa o faca asa cum era inainte. Mergea asa de bine pana la revizia de azi... Cred ca la cum trage acum nu mai consuma nimic, dar nu imi convine. Poimaine imi fac timp sa ajung la ei. Cred ca nu e usor sa reglezi o instalatie de gaz pe carburator si mai ales pe Tico la care se stie ca ,,,,, carb este f complex. Va mai tin la curent cu ce se mai intampla! PS. au acolo aparat automat de cafea si e ieftina... 80 bani. Te mai superi putin, mai iei o cafea si inca o cafea...si da si rest aparatul... e ok! )
  4. Daca as mai avea de ales, nu as mai merge la firma de pe str. Toporasi cum intri pe dreapta. Ori firma, ori angajatii care au lucrat la mine sunt de vina. Nu stiu pe ce sa dau vina. Pe experienta lor sau pe firma... A durat 7 ore si jumatate in doi oameni. Timpul ca timpul dar...macar daca era bine... Am ales firma asta ca se zice ca e cea mai buna . Asa o fi dar eu nu ma mai duc cu vre-o alta masina la ei. Am sa revin.
  5. Salut! de cateva saptamani tot citesc topicul asta. Am facut un calcul si nu inteleg de ce nu am pus gaz inca de cand am cumparat masinuta (anul trecut). Am luat decizia de a-mi monta pe Ticalos o instalatie GPL Marini la o firma din Bucuresti. Pretul este de 1000 lei inclus TVA si montaj. Maine, joi, am programare. Am sa revin cu impresii si pareri, daca va intereseaza.
  6. Postez si eu acum ca m-am lovit de aceasta problema (morisca stricata la rece). Am tot citit pe forum si am ales varianta de a schimba uleiul. Am cumparat ELF 75W80 ca altul nu am gasit. 25 lei/litru in targ. Lam schimbat in spatele blocului cu un prieten (pt. cine vrea: aveti nevoie de cheie speciala de buson scurgere ulei ((eu am folosit cheia clicket pt ca are tot patrat capul)) si una inelara de 24 cotiota pentru busonul de umplere care se afla pe partea dinspre volan). Am verificat a doua zi dimineata daca se scurge. Nimic. Am pornit ...surpriza!! NIMIC nimic, nici un zgomot. Bucurie mare! Schimbati uleiul asa cum au mai spus si ceilalti pe aici ca faceti bine. Dispare zgomotul enervant. La mine a functionat. Bafta!
  7. Ajutor!!! Spuneam ca tot a ramas o mica bataie in volan. Am descoperit ca este tot de la bucsa de ghidaj pe care am schimbat-o. Cred ca nu era buna (originala). Am verificat fortand pe verticala bieleta directie la roata dreapta (cum stai la volan) si se simte joc. Pe partea stanga (cum stai la volan) nu are nici un joc. De unde pot lua bucsa originala ca sa o pot schimba din nou??? Multumesc!
  8. Cred ca am sa las asa mica bataie la volan. Am mai facut cativa km de dat cu ticalosul prin liniile de tramvai si gropile bucurestene si sunt... multumit. E mare diferenta fata de cum era inainte. Ma gandesc, totusi ca avand doar 44.000 km masinuta nu ar fi cazul sa umblu la piesa de presiune, ce credeti? am dreptate? Inca ceva! daca inainte sa schimb bucsa de ghidaj imi tragea dreapta (pe autostrada la 110 km/h nu puteam iau mana de pe volan nici macar juma' de sec.), acum nu mai mai reprezinta o problema asta. Inca mai trage dreapta dar f putin. Inainte avea o intarziere in viraj la dreapta in mers,tot mai are dar f putin. (oricum ar trebui sa ii fac geometria).
  9. Salut! Multumesc pt interesul acordat! Revin pentru ca am uitat sa va spun de unde vine sunetul tic-tic-tic la mine. Se aude din flansa amortizor pe partea stanga. Este ciudat, pentru ca acum 5000 km, un mecanic a dat jos totul de acolo si a spus ca nu sunt probleme la flansa sau rulment si nu le-a inlocuit. Sunetul este prezent la varare si la amortizorul din stanga dar se aude mult mai slab, de fapt se aude doar cu capota ridicata si aproape fiind. Acolo la rulment este ceva care se unge? ceva care nu mai e uns si rulmentul nu mai culiseaza corect, oare??? In rest, bataia la volan persista. Nu e puternica dar ma streseaza pe mine. Imi e teama ca acel joc, pe unde o fi el, in timp, sa nu agraveze situatia...totusi, masinuta asta are 44.500 km reali 100%. Chiar asa probleme? Mi-e cam teama sa umblu la piesa de presiune. Am citit aici ca trebuie reglata cu o cheie speciala... De la altceva ar putea fi? Multumesc!
  10. Multumesc mult pentru sfat, Den si iti mai multumesc pt ca fara explicatiile tale nu as fi reusit! Acum am revenit pe forum...prea tarziu pt ca deja am executat operatiunea cu indrumarile tale, foarte folositoare. Am observat ca bucsa nu era prea uzata, dar exista o diferenta in diametru. Foarte foarte mica, dar era. Am sa descriu cu cat mai mare exactitate pasii care trebuie urmati (baza tutorialului este reprezentata de instructiunile lui Den): Ai nevoie de un "ajutor", cric, coarba, cheie inelara de 17/19, cheie fixa, patent, holtzsurub mai lung si subtire, surubelnita dreapta mica dar lunga, croseta (sau un fel de croseta...ceva cu care sa agati, f f putina vaselina, cap de tubulara de 21 pt. clicket, ciocan si timp). Faci asa: 1. Ridici ticalosul pe cric si o asiguri foarte bine (se va deplasa usor la virajele "ajutorului") si dai roata jos. 2. Scoti cu un patent siguranta piulitei, apoi piulita care tine bieleta directie in fuzeta, (cheie de 17 sau 19, nu mai stiu, de preferat inelara) 3. Scoti bieleta din fuzeta. Eu am folosit o scandurica de lemn si am batut de jos in sus in timp ce ajutorul tinea fuzeta cat de cat fixa cu un levier. 4. Virezi maxim stanga sa ajungi mai usor. Indepartezi colierul burdufului apoi sub ticalos ai acces mai usor la celalalt capat al burdufului care e prins cu o sarma. O desfaci si pe aceasta (au am taiat-o ca este destul de incomod de desfacut si am inlocuit-o), dupa care revii si tragi de burduf cu atentie pana dezvelesti pana ai acces acolo. 5. Impingi protectia de plastic (arata ca o bucsa ingusta de teflon) care acopera piesa aia de legatura cu caseta propriu-zisa. 6. Din nou sub ticalos, iar ajutorul vireaza dreapta pana ce ai acces la piesa respectiva care o desfaci cu o cheie de 32, daca nu ma insel sau cu una reglabila. Vei desface cu sferturi de cursa...incet dar sigur. Gata! Acum se vede bucsa cu pricina! 7. Cu surubelnita dreapta impingi siguranta bucsei care se afla in fata acesteia si este reprezentata de un inel. Sare din lacasul respectiv si tu o agati cu o croseta (asa am procedat eu) 8. Iesi de acolo, iei holtzsurubul si il insurubezi in buza bucsei. Ajutorul merge la volan si vireaza usor la dreapta in timp ce tu tragi cu un patent de holtzsurub. Tii tras, ajutorul vireaza stanga apoi iar dreapta usor si gata!!! Asta e 9. Bucsa noua o ungi cu putina vaselina apoi o trimiti la locul ei cu capul de 21 si un ciocan, iar pe ajutor il pui sa tina virat dreapta maxim. ATENTIE! bate usor, cu rabdaresa nu o strici. Ajunge ea pana la urma la capat. In tim De aici faci operatiunile invers. PS: la mine e diferenta mare acum. Nu mai troncane asa la gropi sau denivelari, dar cu troncul care se aude la volan nu am rezolvat. Ce pieesa trebuie schimbata, daca stie cineva, va rog sa imi spuneti!! Daca am gresit cu ceva, rog sa fiu corectat!! Sper sa va ajute explicatiile oferite! Succes!
  11. Imi cer scuze daca postez aiurea. Sunt nou pe aici. Am si eu doua probleme la capitolul acesta: 1. Cand dau prin gropi sau merg pe piatra cubica se aud niste batai aproape, in bord. (cineva mi-a spus ca e bucsa aia de teflon (am citit despre ea mai sus)). Am tot mers asa si de curand a inceput sa se auda si in volan batai ca in plastic dur- pentru simptomul acesta nu mi-a zis nimeni nimic (ajutor! ). Aceasta bucsa este identica cu cea de la matiz pt ca am cumparat-o de la un nene si am sa merg sa o schimb eu cu un preten undeva langa Bucuresti si nu am magazin de piese la indemana pe acolo. Intreb pt ca mi-e sa nu-mi fi dat piesa gresit. 2. In momentul in care virez pe loc sau la viteza foarte mica stg. sau drpt. se aude tic-tic-tic-tic. foarte slab, infundat si la intervale identice de timp. Credeti ca ati putea sa-mi spuneti cam de unde ar fi? Vreau sa schimb bucsa aia (in urma explicatiilor de aici ale lui DEN) si daca tot umblu, sa fiu pregatit si cu alte piese in urma sfaturilor voastre! Mentiune> Am Tico din 98 SX fara aer, 44.000 km reali (l-am cumparat la 33.000 anul trecut). Multumesc!
 

×
×
  • Create New...