Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Vesti noi...ieri am facut plinul la Petrom...Top Premium 99+ ..."zboara" la fel ca inainte, deci "no placebo, no money, no problems"..... in schimb, astazi a fost prima dimineata in care am plecat relaxat spre munca...NU S-A MAI OPRIT MOTORUL DUPA PRIMA CHEIE !! :banana: =D> Explicatia practica: scos pe liber, frana de mana, ambreiajul calcat, contact, lasat sa se amorseze pompa, apoi...luat contact si lasata 2-3 sec...apoi contact, amorsat, dat cheie...a pornit excelent, a urcat turatia la 1500, apoi a coborat pana pe la 900, s-a ridicat inapoi la 1000 rpm SI ACOLO A STAT PANA S-A INCALZIT MOTORUL...DUPA CARE A COBORAT LA 800-900 RPM si a functionat excelent pana la munca (aprox. 10 km, cu destule semafoare si treceri de pietoni, cat sa verific relantiul).....CE ZI MINUNATA AM!!!!! (cel putin inceputul...)

1. Explicatie teoretica : care este? oare am probleme mici cu pompa de benzina?

2. Oare poate deveni relantiul prietenul meu?

3. astazi aniversez 2 ani de cand sunt impreuna cu viitoarea mea sotie...deci am doua motive de bucurie !!! ueeepppaaa :X

Share this post


Link to post

Felicitari!

 

Cand mergi la mecanic sau la service, incearca sa faci o verificare la debitul pompei de benzina. Nu e complicat, dar trebuie multa atentie. Un topic amanuntit parca am citit pe aici, incearca "Cauta", te rog...Scuze, nu am timp sa caut eu...

 

Mie i-mi suna a pompa cu probleme...sau ceva sonde cu probleme...Mai ales cea de temperatura si presiune. Ideea este ca motorul cand porneste, trebuie sa urce cam la 1200-1300, fara sa coboare violent, de unde sa scada pe masura ce se incalzeste la 800 rpm. Daca e pompa masinii, cred ca ar trebui sa te gandesti oricum la o schimbare...Deasemenea, daca debitul sau sondele sunt cu probleme, initializarea la IAC nu se face in conditii corecte...

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post

Multam' mult pt noile indicii... am sa vb cu cei de la service sa vad daca au timp si "uneltele" necesare pt a-mi verifica debitul pompei de benzina si sondele de temperatura si presiune . :thumbl:

Share this post


Link to post

Dimineata la pornire motorul incepe sa trepideze, parca da sa se opreasca, trebuie sa-l ajut din acceleratie si porneste dupa ce-l invarte de cateva ori, daca incerc sa plec cu ea asa, fara sa se incalzeasca, merge in suturi si trebuie sa accelerez foarte tare, cu discontinuitate pana se incalzeste dupa care merge normal.

Uneori si cand este cald motorul porneste greu dar nu mai am probleme la plecare si la mers.

In mers chiar cand este cald motorul la drum intins cand accelerez chiar daca apas pedala usor se simte o usoara smucitura, la fel si cand ridic piciorul de pe acceleratie.

Am fost pana acum in trei service-uri si peste tot mi-au schimbat bujiile, fisele, mi-au spalat injectoarele, mi-au schimbat filtrul de benzina, mi-au schimbat contactul mobil si capacul de la distributie si tot nimic.

Share this post


Link to post

Diagnosticare computerizata ti-au facut?

Share this post


Link to post

Salut !

 

Personal eu, nu am reusit sa rezolv aceasta problema. Dupa ce am schimbat : fise, bujii, bobina, filtre, pompa benzina, pusa pe tester, reglat avans, injectie...dat cu banii in stinga si in dreapta, ajuns prieten pina si cu portarii de prin service... Acuma stau, dimineata 1-2 minute, sa se incalzeasca motorul, dupa care pot pleca linistit, fara sa mai dea in nas masina, in rest , cu motorul cald, cel mai multumit posesor de cielo.

Nu mi-am propus sa descurajez pe nimeni, probabil ar fi trebuit sa incep prin a testa,eventual, schimba injectoarele.

Mare rugaminte:

- daca este cineva din Bacau, si cunoaste un mecanic care sa nu ma puna sa mai recarosez eventul si masina pentru a rezolva problema, va rog mult, o recomandare.

 

Sa ne auzim numai de bine!

Share this post


Link to post

Incearca un reglaj al potentiometrului CO2 pe un analizor de gaze.

Share this post


Link to post

Incearca sa schimbi sonda de temp. apa in motor sau termostatul sau amandoua, aproape 10 ani le ajunge, nu costa mult, iar rezultatele pot fi spectaculoase, mai ales la consum.

Share this post


Link to post

Multumesc !

 

Ideal ar fi sa pot testa diverse componente prin inlocurea lor de pe un Cielo in parametri normali de functionare, singura posibilitate ar fi de pe un Opel Astara '96, de 1.6 mpi. Am sa ma uit, la sfirsitul acesta de saptamina, daca, si ce repere sint comune.

Share this post


Link to post
Diagnosticare computerizata ti-au facut?

 

Mi-am facut diagnosticare computerizata la doua service-uri. "Open Service" din Iasi si "Betirut" din Suceava, amandoua agreate Daewoo, cel putin cel din Suceava e dealer Daewoo. La Iasi mi-au schimbat un injector dar tot nu s-a intamplat nimic, aici in Suceava mi-au facut si o curatare a injectoarelor cu ultrasunete dar tot asa nimic.

Problema e ca astia din service se uita ca curca-n lemne la calculator (ei nu cred ca au auzit de resetare a IAC-ului, de care am vazut aici, iar despre reglaje la aer nici nu cred ca poate fi vorba).

Cred ca voi face eu o resetare a IAC dupa metoda propusa de Sorin parca. Sper sa obtin dupa aceea codul la casetofon ca nu-l am.

Masina e din 97 si are 50.000km

Share this post


Link to post

Ma inerveaza de nu mai pot, dimineata porneste la prima cheie dupa 2 secunde scade turatia si moare motorul, dupa ce o pornesc din nou merge perfect si nu mai moare dar merge la 1500 t/m pana se incalzeste dupa care coboara la 1000.

 

Asa se intampla in fiecare dimineata. Peste zi nu face figuri.

 

Eu banuiesc ca ar fi bujiile, pentru ca am cumparat bujii noi acum 2 luni, nu mai stiu exact ce bujii am cumparat dar au fost 1 milion si luna trecuta am fost in service de am schimbat telescoapele si arcurile si dupa o saptamana dupace am luat masina din service m-am uitat si erau schimbate bujiile. Nenorocitii din service mi-au schimbat bujiile.

 

Voi ce parere aveti ?

Share this post


Link to post

Schimba bujiile cu altele si vezi cum se prezinta atunci.Da si IAC-ul jos si curata-l,un reset la ECM si o initializare dupa asta.

Share this post


Link to post

In cer scuze de pe acum daca am deschis un topic nou degeaba, dar am cautat si nu am gasit nimic similar cu problema mea . De cand a inceput sa se raceasca simtitor (a scazut sub 10 C , noaptea ) , dimineata tot timpul trebuie sa las motorul sa mearga un pic (30-60 sec.) , ca altfel moare cand accelerez un pic mai tare , daca accelerez foarte,foarte finut atunci isi da drumul , dar in rest simt cum se ineaca . Problema nu este asa de grava , chiar am ajuns sa ma obisnuiesc cu faza :) , dar chestia e ca peste vreo juma de luna o sa o duc in sevice pt verificare si pregatire de iarna, si daca mi-ati da niste sfaturi ... :thumbl:

Share this post


Link to post

Inainte de a a mai deschide topicuri foloseste functia .

Da un search dupa curatare IAC,reset ECM si initializare IAC.

Share this post


Link to post

Ovi_jer, "curatarea IAC - resetarea ECM - initializarea IAC" ar putea fi trecute cumva la capitolul "pregatiri pentru iarna"? Intreb asta pt ca si la mine dimineata sau cand motorul e rece porneste la prima cheie, urca turatia la 1500, in 2 secunde coboara si moare motorul. La cheia 2 porneste si apoi se comporta bine.

Asadar, odata cu scaderea temperaturii (care la multi dintre noi are drept efect probleme cu pornirea la rece :( ) ar trebui efectuate operatiunile de mai sus ? Multumesc .

Share this post


Link to post

Da e necesar.Si mai ales cei cu probleme la porniri si masini cu km multi curatati si corpul clapetei pentru ca mizeria acumulata acolo vine imediat pe IAC.

Share this post


Link to post

Am pati-o acuma doua zile si azi dimineata , nu a pornit cum trebuie, a trebuit sa tin pe automat vre-o 5-6 secune pana sa porneasca si nu fost frig afara ca sa fie asta problema.

In decembrie cand au fost zilelea alea de a inghetat apa mi-a pornit f usor la sfert de cheie.

 

Ce trebuie sa verific ca sa depistez problema?

Edited by tkd29

Share this post


Link to post

Incepe cu bateria. Apoi, vezi daca porneste mai repede cu pedala apasata.

Share this post


Link to post

Bateria invarte ca si inainte.

Cu pedala o sa incerc maine dimineata ca in cursul zilei nu face probleme deloc chiar daca incerc sa o pornesc dupa mai multe ore.

Share this post


Link to post

Bateria poate ca invarte, dar nu cat trebuie. E importanta tensiunea ei inainte de prima pornire, asta spune gradul de incarcare. Daca demarorul nu invarte la turatia care trebuie, nu se indeplinesc toate conditiile exploziei initiale. Poate nici avansul initial nu este potrivit benzinei sau invers.

Share this post


Link to post

Oare sa isi fi dat duhu? ca dupa cate am citit aici pe forum bateria cred ca este cea originala cu care a venit din fabrica si din `97 pana acuma...cred ca ia ajuns.

 

Alte probleme ar mai putea sa fie?

Share this post


Link to post

Asa iti putem face o lista care sa descurajeze pe oricine. "Cate una si pe rand". Intai masoara tensiunea la bornele bateriei, cu motorul oprit.

Oricum, daca-i din 97 toamna, a tinut mai mult decat permite legea.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu pornirea dimineata. Cum face: porneste la sfert, urca pana pe la 1500 de rpm dupa care in 2-3 secunde coboara turatia si moare. Ceva sugestii?

Share this post


Link to post

Probabil IAC-ul e de vina. Ar trebui curatat (e descris pe forum cum) dar se pare ca eviti doar inevitabilul astfel. Actiunea ar trebui urmata de o procedura de reinvatare a relantiului.

Share this post


Link to post

daca nu e iac-ul sunt sigur injectoarele care trebuie curatate..aceleasi simptome le-am avut eu la frig..pornea si se oprea.Curatat injectoarele cu ultrasunete si rezolvata problema

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...