Jump to content

Sign in to follow this  
tarzy

Schimbare Radiator Lichid Racire Tico

Recommended Posts

Tico 1999, modelul cu aer conditionat

pierde apa fix in partea de jos a radiatorului, mecanicul a spus ca va trebui sa reincarc si instalatia de AC, cica nu poate scoate radiatorul fara sa umble si la instalatia de AC

 

chiar asa sa fie? ... nu se poate evita asta? nu de alta dar ma costa mai mult reincarcarea instalatiri de AC decat schimbarea efectiva a AC-ului (sunt in Belgia cu micuta masina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mecanicul" ala e bou, nu este adevarat, schimbarea radiatorului nu are nimic de-a face cu instalatia AC. Se scot furtunele de pe el (ocazie cu care curge antigelul), se desfac alea 2 bride care il tin deasupra, se decupleaza din mufa electroventilatorul si.. pur si simplu il iei de acolo, dai jos ventilatorul de pe el (4 suruburi) si parcurgi aceiasi pasi in sens invers punind radiatorul nou. Apoi reumpli cu antigel. Ar trebui sa dureze o jumatate de ora, maxim o ora.

Edited by Tetea
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfect adevarat Tetea (mai putin un surub la prinderea electroventilatorului :) ... adica-s numai 3), a durat cu mosmondit cu tot ceva mai mult de-o ora, ca sa-mi fie usor eu am dat jos si acumulatorul - care e mai mare decat cel original ca ma saturasem la iernile din RO sa tot pun bateria la redresor (masina face drumuri dese si scurte in oras)

 

am facut si cateva poze ... trebuie atentie la extrasul radiatorului sa nu deranjati fisele .... ca eu le-am desprins din suportul lor si apoi atingeau in palele ventilatorului, si de asemenea atentie la piulitele care prin ventilatorul de radiator ... trebuiesc scoase de pe radiatorul vechi (un minim de atentie cand le scoti ca au o siguranta) ... in rest e treaba de om care cat de cat stie sa tina o cheie (tubulara) in mana ... nimic complicat.

 

de radiatorul vechi era lipit un burete (cum sunt cele de etansat usi si ferestre) dar pe care eu nu l-am mai translatat ca era cam rupt ... deocamdata nu am observat sa fie probleme datorita lipsei lui

 

si cateva poze ... https://plus.google.com/u/0/photos/109209495228787707007/albums/5854470607477229521/5854470611190427234

 

 

 

va rog nu radeti de sistemul indetit de asigurare a acumulatorului

 

 

 

 

 

 

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, uitasem ca-s numai 3 suruburi, asa e cand esti mai batran. Dar sa stii, sistemul de prindere al bateriei e foarte misto. Daca a ajuns el si prin Belgia...

Misto sunt si blanile alea pe care sta bateria :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×