Jump to content

Sign in to follow this  
adispiridon

Spark - Probleme Electrice

Recommended Posts

salutare. am incercat si eu sa montez un mp3 pe spark si in afara faptului ca nu am reusit nu-mi mai merg nici pozitiile si nici plafoniera. am scos toate sigurantele si nu este nici una arsa. stie cineva ce alta cauza poate fi?

Edited by tolin
Foloseste majusculele acolo unde sunt obligatorii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ai un bloc de sigurante si sub bord in stanga jos, intr-o pozitie destul de greu acesibila. Daca nu te descurci revin cu amanunte

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adispiridon vezi ca ai o siguranta arsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi in manual, la capitolul 6.31 . Acolo iti zice unde e panoul de sigurante interior. Daca nu ai manualul, il gasesti pe chevrolet.ro .

Si eu am montat singur un kenwood, si nu a trebuit decat sa bag mufele. Mai greu a fost sa-l fixez :)

Edited by claud20012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am incercat sa verific o data acea cutie de sigurante din interior, dar nu am reusit. :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-7315-1246215190_thumb.jpg Stie cineva care ar putea sa fie problema , martorul de culoare galbena "INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE " asa cum spune cartea s-a aprins in Bulgaria la 60de km de granita , am cautat acolo un service si cei de acolo mi-au spus ca pot sa merg lejer pana acasa dar ca nu stiu sigur ce are .

Daca a mai avut cineva problema asta poate ma ajutati cu niste idei . Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k .

Edited by uncle Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-7315-1246215190_thumb.jpg Stie cineva care ar putea sa fie problema , martorul de culoare galbena "INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE " asa cum spune cartea s-a aprins in Bulgaria la 60de km de granita , am cautat acolo un service si cei de acolo mi-au spus ca pot sa merg lejer pana acasa dar ca nu stiu sigur ce are .

Daca a mai avut cineva problema asta poate ma ajutati cu niste idei . Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k .

 

 

Fara o scanare cu testerul ,cam greu sa poata cineva sa-ti spuna care ar fi problema.Se simte ceva diferit si la mersul motorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut nici o schimbare asta ma si facut sa plec mai departe . In carte am citit ca ar fi o defectiune la sistemul de evacuare . ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie si un simplu missfire.

Mergi la un service sa-l puna pe tester si sa vada ce eroare este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK , multumesc baieti , am deschis topic la aceasta problema in ideea ca a mai avut cineva aceasta problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites
... am deschis topic la aceasta problema in ideea ca a mai avut cineva aceasta problema.

Faptul ca ti s-a aprins MIL-ul nu-i o problema, cele vreo 100 de motive care pot genera eroarea pot fi o problema, dar pentru asta trebuie sa pui un cititor de coduri de eroare pe ea pentru a afla care-i problema. Apropo, cere in mod express, inainte sa-ti stearga cei de la service lista erorilor, codul erorii care a provocat aprinderea Check-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Absolut nici o schimbare asta ma si facut sa plec mai departe . In carte am citit ca ar fi o defectiune la sistemul de evacuare . ????

Asa am patit si eu doar ca am kalos. Mi s-a aprins check dar nu este nici o schimbare in comportamentul masinii. Cati km are masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la mine banuiesc ca e de la clapeta [cred ca e murdara rau avand in vedere ca nu a fost curatata niciodata, am 82k si am odata la 5,6 zile coborari ale relantiului care se "remediaza" cu o apasare de acceleratie]. Pune scanerul pe ea si vezi ce are. Bafta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK baieti , sa rezolvat printr-un simplu reset de nu stiu ce , parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina . ( PETROM ) ca de obicei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrom nu mi-a facut figuri niciodat, si doar cu d-asta alimentez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina ...

Daca nu ceri codul erorii n-o sa afli vreodata motivul.

 

EKG este in medicina, ti-au resetat software ECM-ul din cauza ca ai avut cod de misfire, dar asta nu datorita benzinei. Misfire pe un motor precum cel de Spark este rar, da-i o forja de fiecare data cand iesi din urban, sa cureti depunerile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK baieti , sa rezolvat printr-un simplu reset de nu stiu ce , parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina . ( PETROM ) ca de obicei .

 

 

Sa fie in loc de EKG de exemplu EGR?

Si probabil ti-au resetat valorile adaptive?

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Si probabil ti-au resetat valorile adaptive?

Wow, ce frumos suna ! Nu vrei sa ne spui care-i povestea cu aceste "valori adaptive" la un EGR de Spark, cum se adapteaza ele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaptive, adik cu care motoru recunoaste mediul si se adapteaza la el :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow, ce frumos suna ! Nu vrei sa ne spui care-i povestea cu aceste "valori adaptive" la un EGR de Spark, cum se adapteaza ele ?

 

 

Resetarea de valori adaptive ale E.C.M.-ului.Nu ale supapei de recircularea gazelor...

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu tu ai scris EGR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu v-ati dat seama era o intrebare !

 

Pai nu tu ai scris EGR?

 

 

Adica era vorba de EGR dar i-au resetat valorile adaptive. (ale ECM-ului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

'nteles, acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca nu ceri codul erorii n-o sa afli vreodata motivul.

 

EKG este in medicina, ti-au resetat software ECM-ul din cauza ca ai avut cod de misfire, dar asta nu datorita benzinei. Misfire pe un motor precum cel de Spark este rar, da-i o forja de fiecare data cand iesi din urban, sa cureti depunerile.

 

 

Si sa stii Tolin ca la misfire (P0300,0301,0302....)motorul de obicei nu mai merge bine!

Adevarat ca unele nereguli nu sunt observate de toata lumea .

 

In timp ce scriam ai scris si tu Tolin si iarasi imi fac feste :P C-ul ?sau netul?

Oricum am ajuns off.

 

uncle Sam, asteptam raspuns in legatura cu "codul de defect" care l-ai avut( sau macar dealarul la care ai fost si data cand ai fost).

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×