Jump to content

dudu

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About dudu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    de pe aici
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark/Lacetti
  • An
    2006/2009
  • Nr. Inmatr.
    ANA/RVJ
  1. Nope! Bucsa are din fabrica zimti, care au penetrat lonjeronul de la cat s-a rotit, actionand ca o freza. Cand la final am bagat "reciprocicating saw", doua panze de la bosch am stricat pe bucsa (panze pentru otel sa ne intelegem)....otelul naibii...nu sfatuiesc. Am rezolvat intr-un final dar greu de tot.
  2. Odisee dom'le. Am reusit sa pornesc surubul de la bascula.Ca sa il pornesc am sudat electric o piulita M14 de capul hexagonului rotunjit, dar acum surubul s-a gripat pe bucsa(soarta lui Hector).In momentul cand dau sa il rotesc bratul tubularei intampina o rezitenta sa ii zic asa, elastica. Se roteste exacut cat se torsioneaza cauciucul bucsei. Am fortat putin, dar se pare ca o sa obtin o frumoasa forfecare a cauciucului de la bucsa. Toata zona e imbibata cu penetrant MOS2+grafit, am lasat 2 zile, am ciocanit...nimic. Ma gandesc ca daca pun arzatorul pe el, se arde cauciucul bucsei iar camasa interioara nu va mai fi retinuta de nimic si se va roti in gol. Sa insist sa rotesc, in speranta ca surubul preseaza actioneaza ca o presa, si impinge intr-un final camasa de la bucsa, sau poate o gripeaza si mai tare? Am uita sa spun: masina este langa bloc, pe trotuar, iar fuzeta se tine doar in amortizor+arc, a sarit pivotul de la bascula din dreapta, deci echipamente de service mai greu.
  3. Chei speciale? Un punct de plecare? Asa ceva ca in atasament? Cat despre scule, cheia era o inelara dreapta de la IUS, nou-nouta, teoretic OK. Ca tubulara normala (cu 6 laturi, hexagonala) da semne ca se va roti pe capul surubului. Ma gandesc, asa din ce am tot patit in decursul anilor, sa nu fie de vina doar piulita. Poate e gripat de rugina pe lagarul bucstei de la bascula, nu?
  4. Salut. Deci am comis-o. Am rotunjit capul hexagonal de la surubul de bascula (la Spark). Incercam sa il desfac cu o inelara dreapta, prelungita cu o teava. Am dat cu wd 40 acum fo' 4 zile, dupa ce anterior frecasem filetul cu o bormasina cu acumulatori ce avea atasata o perie de sarma circulara. Sa incerc sa il ard cu o lampa de lipit tevi de cupru si sa trag cu un mops? Sa caut o inelara gen cea cu cap TX , dar cu cap hexagonal? Sfaturi?
  5. Poate suna off topic. Alternator tip DAC, pe un Spark 1.0. 6202 si 6203. Daca e demontat, cu seria de pe capac, aici : https://ro.as-pl.com/c/alternatory
  6. Da, la asta ma refeream. Intial am studiat asta dar tot nu ma lamuream. O sa intru si maine sub masina sa mai incerc. Multumesc de sfat, dar cand pomeneam de ma refeream la mufele care intra si ies din filtru, nu la cleme. O sa vad maine ce fac. Stima.
  7. Asta era beleaua...nu le pot scoate cu mana. Ma gandeam la un cleste cu "sfic" sau un patent mai mic. Multumesc, mai incerc, sa vad ce iese: le scot ori le sparg. un patent mai mic
  8. Multumesc...am banuit ceva vis-a-vis de cele 4 chiplinguri...
  9. Buna seara. Nu reusesc sa scot filtrul de benzina la un spark 1.0, corean, 2006. Am intrat sub ea, dar "clemele' care ma sateptam sa le gasesc nu sunt pe furtun. E un sistem de "mufare" pe care nu stiu "de unde sa il apuc".....ceva gen "lulea". Si inca ceva, sper ca nu am scapat pe topicuri: cum scot filtrul de polen? Sub torepedo sau in torpedo? Stima.
  10. Salut. Am fost a doua zi la ei, un "swich pe frână", asta sa citez pe oamenii de acolo. Problema rezolvata pe garantie. Cele bune.
  11. Salut. Alta belea acum...TCS aprins cu semnul exclamarii. Iarna se aprindea cand nu avea aderenta, cateva secunde, apoi se stingea. Acum in mers se aprinde becul martor din bordsi sta aprin in permanenta.Daca tai contactul si pornesc motorul , aceleasi fenomen, se aprinde dupa o perioada. Ma duc la garantie azi sa ved ce zic oamenii de acolo. Revin.
  12. Salut. Lacetti, 1.6, 2009. La nici 22.000 km, MIL aprins, tremurat. Ma duc la service la tester ( se apropia si revizia de doi ani), baietii : "ca motor subturat, ca benzina, ca nu's ce..".. dau ei o resetarea si gataaaaa, imi dau masina.A doua zi, peste ei: o tin pe a mea, una si buna "nu merge motorul cum trebuie!". Ei tot asa, ca benzina ca motor...Fac si ITP-ul si cand sa plec din service de la ITP pac! MIL aprins. Vine un baiat de la ei, pune testerul, acelasi cod P0300( dar de data asta tremura sesizabil masina). Ma mai iau putin cu ei si in final dau oamenii OK-ul pentru schimbarea supapelor( cu tot ce tine de ele). Au tinut masina cam multisor la reparat ( 24 de zile) dar au facut totul pe garantie. Testata ieri, OK! O zi buna.
  13. set fise buji-46 ron bujii-19 ron capac delco-18 ron distribuitorul electronic(asa ii zice un mecanic la telefon, in magazin avea alt nume)-125 ron.
 

×
×
  • Create New...