Jump to content

Dolfin

Membru
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About Dolfin

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    _
  • Model
    _
  • An
    _
  1. Dolfin

    Service Acasa.ro

    Ce program ai in mod obisnuit la atelier?
  2. Dolfin

    Service Acasa.ro

    Este vorba de un 1.9TDi PD BXE. Cred ca este nevoie sa revizuiesti oferta de pe PM.
  3. Dolfin

    Service Acasa.ro

    Pepo, la cat apreciezi urmatoarea lucrare: - schimbat simering palier la un BXE cu cutie JCX. Desigur, trebuie desfacuta si baia de ulei si resiliconata pe urma. Ai elevator acolo? Cu ce te-au suparat cei de la Grand Garage?
  4. La Craiova s-a produs Tico din colectii CKD, intotdeauna, de asta erau si considerate foarte fiabile. Indiferent daca s-ar fi integrat constructia subansamblelor la noi sau nu, o masina vanduta oficial pe o piata europeana obliga producatorul la un termen de 10 ani pentru asigurarea de piese de schimb de la data de la care a iesit din productie modelul respectiv. Sunt OT, eu zic sa ne oprim aici.
  5. Arcurile din discul de ambreiaj nu se deterioreaza daca ti ambreiajul patinat, se mananca ferodo-ul de pe el dar arcurile sunt OK. Din discutia cu inginerul de la Daewoo am inteles ca un disc after-market, fie din Polonia, fie Turcia, fie din Coreea de Sud dar de la producatori de duzina, au probleme majore la resorturile respective pentru ca se decalesc usor. Inca o data va sfatuiesc pe cei care mai aveti Tico, montati doar piese de origine, cat s-or mai gasi, pentru ca au ajuns ff ieftine. Anul acesta se fac 10 ani de cand a incetat productia de Tico la Craiova si expira si termenul obligatoriu pana la care producatorul era obligat sa asigure piese.
  6. Nu, nu tine direct de stilul de sofat, ci de piesele folosite. Atunci aveam un kit de ambreiaj nou de cateva mii de km cred, dar piese after-market. Dupa discutia cu inginerul de la Daewoo si dupa ce mi-am luat discul de ambreiaj nou original GM (Daewoo), n-am mai avut probleme. De regula un ambreiaj de Tico nu tine mai mult de 60-70.000Km daca se merge sportiv cu el.
  7. Da, atunci am schimbat discul de ambreiaj si mi-au disparut problemele enumerate in primul post.
  8. Dolfin

    Magazine piese Daewoo

    Numarul de la magazinul acesta, numele firmei? Merci, Dolfin
  9. Unde gasesc, multumesc, ma intereseaza si pret. Dolfin
  10. Caroseria de Tico este autoportanta, iar lonjeroanele fata sunt ca o extensie a acesteia, nu concura la rigiditatea "cutiei", deci un lonjeron crapat "inmoaie" roata respectiva, nu slabeste toata structura. Deci, daca usile se inchid/deschid prost cand masina este ridicata pe elevator inseamna ca aceasta (cutia) se deformeaza, fie cum a zis Pepo punctele de ridicare n-au fost bine alese, fie este o slabiciune undeva in pragurile masinii sau in alta parte care concura la rigiditatea ansamblului... Care ar mai fi aceste puncte? M-am uitat pe schema caroseriei, si nu-mi dau seama unde ar trebui sa caut o sudura/fisura care sa slabeasca ansamblul, pentru ca elementele la vedere nu se observa nimic.
  11. Era ridicata pe elevator, nu pe cric. Pepo zica ca n-a fost asezata bine pe bratele elevatorului si a torsionat caroseria. Hm...tin sub observatie treaba, iar daca mai aveti idei va rog sa le spuneti.
  12. Este vorba de un Tico, 207.400Km, stare foarte buna daca este sa facem abstractie de ceea ce o sa va povestesc. Schimband uleiul de curand, masina fiind pe elevator, am observat ca usile din dreapta se deschid/inchid cu greutate, DAR cele din stanga se inchid/deschid la fel de bine. Trebuie sa mentionez ca toate usile se inchid si se deschid bine cand masina este pe sol. Observand acest lucru am inceput sa ma uit pe sub ea atent. Nu se observa nici o fisura in lonjeroane, de altfel pe cel din dreapta l-am schimbat acum acum 30.000Km si masina nu a pus probleme dupa aceea. Am o mica fisura undeva in tabla de pe partea dreapta sus la compartimentul motor, dar nu pot sa cred ca din aceasta cauza masina este mai moale. Ce-am mai observat, la o franare foarte puternica roata fata dreapta se blocheaza prima, probabil pentru ca se si "descarca" foarte usor datorita flexibilitatii caroseriei. Tot in acele momente se aude o usoare frecare a rotii din fata dreapta in aparatoare din plastic a aripii, cel putin asa "suna". Masina trage putin dreapta la tractiune, nu si in "liber", dar asta face de mai mult timp numai cu cauciucurile de vara, cu cele de iarna merge drept. Va rog sa va dati cu parerea despre ce probleme ar fi si ce anume sa mai urmaresc. Merci, Dolfin
×